Od roku 2001 pracuje v Českém rozhlase. Postupem let se na Radiožurnálu začala věnovat moderním technologiím. Momentálně je také editorkou rozhlasového Centra zpravodajství.
Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učil na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.
Matěj se posledních 15 let pohybuje v oblasti technologií kolem online reklamy. Po ukončení studia filosofie pomáhal budovat search marketingovou divizi Ataxa, české jedničky v branži. Následně krátce působil v Ogilvy Interactive, odkud se přesunul na roli yield managera online divize v Centrum Holdings a později Economii. Poté založil a 8 let vedl Czech Publisher Exchange, průkopníka na poli programatické reklamy. V DataSentics vedl AdPicker, produkt zaměřený na AI/ML vytěžování reklamních dat. Aktuálně Matěj působí v roli spoluzakladatele technologického startupu Cruxo, v němž má zodpovědnost za produkt a technologie. Cruxo vyvíjí platformu pro retail media s globálními ambicemi a aktuálně získalo investici od 3 VC fondů.
Novinář a vydavatel, v současné době ředitel nezávislého Deníku N, který je prvním českým deníkem vzniklým od začátku na principu placeného digitálního obsahu. Do roku 2018 vedl 12 let internetové vydavatelství Internet Info, které vydává známé weby jako Lupa.cz, Měšec.cz, Podnikatel.cz, pořádá prestižní konference nebo anketu Křišťálová Lupa – Cena českého Internetu. V letech 2008 – 2018 stál v čele oborového Sdružení pro internetový rozvoj. Připravil úspěšný sborník vzpomínek Mé dětství v socialismu a sestavil ze svých textů knihy České nesvědomí, Přelud svobody a Mediální revoluce. Ve volném čase se věnuje olejomalbě. V digitálním prostředí je známý jako Simindr.
Michal vystudoval VŠMVV obor diplomacie a public relations. Dříve působil v mediální agentuře MediaCom jako nákupčí printové a ambientní reklamy. Od roku 2010 pracuje ve společnosti Internet Info, nejprve jako Key Account Manager, od roku 2012 působí na pozici Programového ředitele. Michal zajišťuje program konferencí a setkání v rámci TUESDAY Business Network a komunikaci s partnery. Zajímá se o technologie, internetový marketing, nová média a inovace v podnikání.
Tomáš Baránek (nar. 1972) je český publicista a nakladatel. Vystudoval matematickou informatiku na Masarykově univerzitě v Brně, zakládal vydavatelství Computer Press (kde působil jako první šéfredaktor časopisu Computer). Od roku 2004 se věnuje především volné literární tvorbě, od roku 2007 opět vydavatelské činnosti (Jan Melvil Publishing). Napsal sbírku erotické poezie Bez uzdičky (Host), „praktickou příručku technologie lovu“ Jak sbalit ženu a Jak sbalit ženu 2.0 (Jan Melvil Publishing). Je také autorem stejnojmenné divadelní hry, která se od roku 2009 hraje na prknech brněnského divadla BURANTEATR. Ve spolupráci s tímto divadlem provozuje i interaktivní výukové kurzy předvztahové komunikace a na toto téma příležitostně přednáší i jinde. Vychovává dvě děti. Píše prózu. Žije v Brně.
Začínal v polovině 90. let v mediálním oddělení MARK/BBDO. Poté byl ředitelem mediálního plánování v agentuře MediaCom a ředitelem nákupu v Universal McCann. V roce 2001 přišel na pozici mediálního ředitele OMD, kde se o dva roky později stal výkonným ředitelem. Zároveň vedl nákupní uskupení mediálních agentur Omnicomu Opera a byl obchodním ředitelem v regionu CEE. Od dubna roku 2010 je CEO Omnicom Media Group.
Do SME nastúpil v roku 2000 ako redaktor prílohy Počítače, do roku 2008 bol jej vedúcim redaktorom. Venoval sa najmä najmä dopadom nových technológií na spoločnosť. Od februára 2007 do júna 2009 bol šéfredaktorom SME.sk, neskôr zástupcom riaditeľa SME.sk. V rokoch 2010 - 2013 bol riaditeľom spoločnosti Piano Media, od októbra 2013 je zástupcom šéfredaktora SME.
Olga vystudovala v Brně Informační studia a knihovnictví a již během studií působila v oblasti online marketingu v rámci skupiny Guerrilla Readers a realizovala řadu projektů na podporu čtenářství. Přes 4 roky působila v Knihovně UTB jako marketingový specialista, lektor informačního vzdělávání a projektový manažer. Mimo svou knihovnickou práci podnikala v oblasti social media marketingu se zaměřením zejména na knižní trh (dlouhodobá spolupráce např. s nakladatelství Kniha Zlín). Aktuálně se stará o online marketing knihkupecké sítě Neoluxor a učí na univerzitě v Brně a ve Zlíně.
Původní profesí novinář, později pracoval v digitální a komunikační sféře. Působil také ve výkonné radě Asociace PR agentur a ve Sdružení pro internetový rozvoj, kde měl na starosti public affairs. Roku 2016 byl nominován na European Journalist Awards on Diversity. V současnosti žije na Mauriciu, kde založil a vede firmu Blue M zaměřenou na vývoj webů a mobilních aplikací.
Vystudoval univerzitu Tomáše Bati ve Zlíně. Věnuje se strategickému rozvoji a plánování v oblasti mobilních platforem, uživatelskému designu a mobilnímu marketingu v oblasti e-commerce. Podílel se na rozvoji mobilních platforem, mobilních kampaní a vývoji aplikací pro české e-commerce subjekty – např. Aukro, Heureka, Hotel.cz apod. Je spoluzakladatelem projektu Allegro App Pool, který podporuje české vývojáře a přináší jim příležitosti vytvářet produkty pro mobilní platformy.
Robert vystudoval sociologii na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy v Praze. Během studia začal v roce 1993 pracovat nejprve na částečný a pak na plný úvazek jako redaktor Českého deníku. V roce 1994 pracoval jako vedoucí domácího zpravodajství v Denním Telegrafu. Později působil jako společník a jednatel v soukromé poradenské agentuře. Roku 1998 byl jmenován zástupcem šéfredaktora Lidových novin, kde tuto funkci zastával do konce roku 2000. 1. ledna 2001 se stal zástupcem šéfredaktora deníku MF DNES a 6. února 2006 byl jmenován jeho šéfredaktorem, odkud se rozhodl odejít v roce 2013 po změně majitele vydavatelství. Od září 2014 vydává a vede měsíčník Reportér.
Senol has lived in several countries, such as Germany, Turkey,Bulgaria, Greece, Slovakia and Hungary. He sees himself as citizen of the world and enjoys the benefits of speaking several languages.
He strongly believes in the power of e-mail marketing, and this is more than noticeable in his presentations. Listen to him and get inspired by the possibilities with email marketing – a field that is constantly evolving.
Senol moved to Sweden three years ago thrilled by the challenge to work with e-mail marketing at Apsis. He works as international sales manager, leading a team of sales proffesionals helping companies with email marketing solutions. Prior to Apsis he has taken operational and sales positions within IBM.
Michal Feix je od ledna 2012 výkonným ředitelem společnosti Seznam.cz. Je pravou rukou Pavla Zimy, generálního ředitele společnosti, a stará se o chod všech složek firmy, vyjma produktové části, kterou si napřímo řídí Pavel Zima. Před pozicí výkonného ředitele ve společnosti Seznam.cz působil jako provozní ředitel. Před příchodem do společnosti Seznam.cz v roce 2004 působil na technických pozicích u obou českých konkurenčních portálů. Je absolventem ČVUT FEL a MBA.
Odbornice na výzkumy z oblasti médií, nových technologií a životního stylu (nejen) dětí a mládeže. Je spoluautorkou několika knih na tato témata, jako Češi na prahu nového tisíciletí, České děti a mládež jako čtenáři 2017 nebo Marketingový výzkum.
Daniel Grunt je generálním ředitelem televizní skupiny TV Nova, největší komerční televizní společnosti v České republice. Současně také zastává pozici Chief Digital Officer v CME, kde je zodpovědný za digitalizaci společnosti CME a rozvoj streamovací platformy Voyo ve všech zemích CME. Od roku 2021, kdy nastoupil do CME, se Voyo posunulo ze spící platformy na nejsilnější lokální streamovací službu v České republice. Před svým působením v CME zastával klíčové řídící pozice ve významných mediálních společnostech, včetně FTV Prima, Sanoma, Nokia a Centrum.cz.
Na českém IT trhu se pohybuje již 13 let. Od roku 2007 pracuje ve společnosti Etnetera, kde se zaměřuje na vedení projektů pro významné klienty (např. Fortuna, Datart). Aktuálně je šéfem produktové divize se specializací na personalizaci a zátěžové testování. Je ženatý, má dvě dcery, aktivně sportuje (maratonec a ironman).
Richard je zkušený vyhledavač talentů a osobností v oboru marketingu. Pravidelně a originálně komentuje českou mediální a politickou scénu. Jestli má někdo inspirace na rozdávání, pak právě on.
Od roku 2011 je generálním ředitelem vydavatelství Mladá fronta a. s. Ve vydavatelství působí již od roku 2008, kdy zastával pozici ředitele divize Časopisy. V mediích pracuje více než 10 let. Vystudoval ekonomii na VŠB Ostrava – Ekonomická fakulta.
Jakub spravuje účty velkým klientům - zejména internetovým obchodům v systémech pro placenou reklamu. Věnuje se vytěžování jejich stávajících zákazníků a efektivnímu využívání zákaznických databází. Tato specializace Jakuba přivedla také k MailChimpu a emailovému marketingu.
Jakubovu pracovní náplň tvoří také správa reklamy na mobilních telefonech. V H1.cz vede interní semináře mobilní reklamy a konzultuje mobilní kampaně klientů.
Vystudoval teoretickou sociologii na FSV UK a kromě online marketingu ho zajímá i svět mobilních aplikací, použitelnosti webových stránek, zážitkového učení a také použití rozšířené reality skrze mobilní telefony.
Martin spoluzaložil a vede Inspiro, komunikační agenturu s vášní pro sociální média, která je od roku 2013 součástí skupiny Kindred Group. S agenturou se specializuje na propojování tří klíčových disciplín současné marketingové komunikace: socialu, PR a digitálu. Mezi klienty Inspira patří značky jako Huawei, Makro/Metro, Moneta, Plzeňský Prazdroj, O2 nebo Penny Market. V minulosti spolu s kolegy založil úspěšný start-up Brand Embassy, unikátní nástroj pro správu zákaznické péče v sociálních sítích.
Václav vystudoval Fakultu aplikovaných věd ZČU v Plzni a Brno International Business School v Brně. V knižním byznysu se pohybuje od roku 2000, kdy začínal jako autor knihy o programování a webových technologiích. Ty vycházely v nakladatelství Computer Press, do kterého v roce 2005 nastoupil na pozici redaktora počítačové literatury. Postupně se propracoval na pozici ředitele společnosti, po její akvizici společností Albatros Media v roce 2011 se přesouvá do managementu nástupnické společnosti a v roce 2012 se stává jejím generálním ředitelem.
Petr Král se pohybuje ve světě marketingu už dvacet let, byl u několika významných milníků české e-commerce. Pracoval jako zaměstnanec číslo dva prvního e-shopu u nás (Vltava.cz), spolu se svým týmem postavil značku MALL nebo pomáhal Jakubovi Havrlantovi s rozjezdem projektu E-commerce Holding, který dnes ovládá významnou část české e-commerce. Poslední dva roky se jako partner věnuje především firmám z portfolia investičního fondu Reflex Capital Ondřeje Fryce a aktivitám své firmy, kterou vede se svým bratrem Jiřím. Kromě toho spoluprovozuje v Praze úspěšnou restauraci. Nově si nedávno vyzkoušel roli režiséra v dokumentu s názvem Byl jsem Youtuber, který pojednává o konci kariéry jeho bratra, kterou mu pomáhal budovat.
Vystudoval na IHK Wiesbaden bankovnictví se specializací na obor financování nemovitostí. Od roku 1998 pracuje v médiích. V mediální skupině MAFRA se podílel na vybudování zpravodajského portálu iDNES.cz a byl členem představenstva zodpovědný za divizi MAFRA DIGITAL. Od roku 2014 je CEO Economia, a.s. a zodpovědný za finální integraci Centrum Holdings a transformaci vydavatelství do digitálního mediálního domu.
Mgr. Peter Lelovič je magistrem psychologie masových komunikací a reklamy. Svou kariéru začal těsně po revoluci v reklamním průmyslu. Prošel všemi stupni tvorby reklamy – od textaře až po řízení mezinárodní agentury. Začal klasickými médii, ale již v druhé polovině devadesátých let se začal profesně zabývat internetem. Posledních 8 let působí jako konzultant v marketingu a v oblasti User Experience.
David začínal jako Project Manager v digitální agentuře Mather Advertures, kde pracoval především na projektech v oblasti mobilních služeb a sociálních médií. Pracoval pro klienty jako Vodafone, Air Bank a ČEZ. Na začátku roku 2012 přešel do společnosti Seznam.cz, kde vybudoval „mobilní“ obchodní tým, který v současné době vede. Podílí se i na dlouhodobé strategii mobilních služeb a mobilní reklamy.
Původní profesí novinář, pracoval jako zpravodaj v ČTK, vedl ekonomickou rubriku týdeníku Reflex, založil a vedl dva finanční weby, radil finančním institucím v oblasti mediální komunikace, byl jedním ze zakladatelů společnosti Partners, kde aktivně působil jako ředitel PR a komunikace. V roce 2010 prodal svůj podíl a založil společnost Mindlab, která se věnuje vzdělávání a osobnímu rozvoji a vydává online magazín Psychologie.cz.
Jiří se nadšeně věnuje internetovým technologiím a baví ho mixovat technologie do marketingu, mediálního businessu nebo businessu jako takového. I proto ve společnosti Programmatic vede produktovou strategii.
Jiří v minulosti spoluzakládal digitální kreativní agenturu Mather Advertures, kterou pak prodal koncernu WPP. Působil jako Managing Director mediální agentury Neo@Ogilvy. Startoval expanzi Alza.cz do Evropy. Podílel se na tvorbě strategií pro více jak stovku internetových projektů, které byly realizovány v ČR i na mnoha evropských trzích.
Nejčastěji ho potkáte na kole.
Miroslav Motejlek je zakladatelem a majoritním vlastníkem společnosti motejlek.com, kterou tvoří z části zpoplatněný nezávislý zpravodajský server motejlek.com a internetová televize motejlek TV. Vystudoval ekonomii na Filosofické fakultě University Karlovy.
Pracoval v Lidových novinách a v Týdnu, v obou jako vedoucí ekonomické rubriky. Řídil redakci reportérů Českého rozhlasu pro stanice Radiožurnál a Rádio Česko.
Toms Panders - odborník v oboru online reklamy s více než 5letými zkušenostmi v oblasti řízení online výzkumu, webové analytiky a adservingových služeb. Působí ve společnosti Gemius jako International Publishers Segment Manager a je zodpovědný mimo jiné za rozvoj spolupráce agentury se segmentem vydavatelů, navrhování nových produktů či za rozvoj mezinárodní spolupráce regionálních mediálních společností. Stará se o klíčové klienty společnosti v regionu Evropy, Blízkého východu a Afriky a zaměřuje se na další expanzi společnosti v rámci trhů, na nichž společnost již působí. Díky svým mezinárodním zkušenostem Toms poskytuje klientům poradenské služby a výzkumná řešení přizpůsobené jejich potřebám. Ve společnosti Gemius působí od roku 2008.
Dříve se pohyboval na poli marketingu, a to ve společnostech Economia a.s. a ve skupině PPF/ČP, kde působil nejprve jako marketingový manažer u První Callin agentury, a poté jako projektový manažer a manažer marketingových produktů u České pojišťovny. V Seznam.cz působil od roku 2009. Zastával pozici Senior Key Account Managera v obchodním oddělení, kde vedl tým 12 lidí. Nyní působí v GroupM na pozici digital trading directora.
Od září 2013 působí ve vydavatelství Economia jako ředitel redakcí. Před tím pracoval v Lidových novinách na pozici zástupce šéfredaktora, v roce 2007 stál jako spoluautor projektu u vzniku deníku E15.
Regina posílila od srpna letošního roku společnost Bigmedia, největší společnost působící na trhu venkovní reklamy v ČR. Před tím působila téměř čtyři roky jako Mediální manažerka pro finanční skupinu ČSOB. Do skupiny ČSOB přišla z pozice vedoucí oddělení plánování a nákupu médií společnosti Telefónica O2. Zkušenosti má také z mediální agentury MindShare, kde tři roky zastávala pozici Senior media plannera. Před tím působila také ve společnosti ARBOmedia.
V mediích se pohybuje více než 20 let, vybudoval si pozici respektovaného mediálního manažera. V pozici jednatele v různých společnostech dvakrát zakládal a úspěšně vedl pobočky na Slovensku.
Ondřej po studiích oboru Logistika a informatika na Technické univerzitě v Liberci pracoval jako informatik a webmaster v Krajské vědecké knihovně v Liberci. Ve své kariéře pokračoval ve společnosti Seznam.cz jako optimalizátor PPC kampaní v systému Sklik. Stávajícím působištěm se stala společnost Allegro Group CZ, kde má na starosti performance marketing (Adwords, Sklik, RTB, atd…) pro Heureka.cz a Heureka.sk. Další náplní práce je webová analytika a rozvoj spolupráce s agenturami.
Jiří se v reklamní a mediální branži pohybuje více než 20 let a v současnosti řídí největší mediální skupinu v České republice. GroupM je holdingová společnost, která sdružuje a řídí mediální investice všech mediálních agentur, vlastněných komunikační skupinou WPP - H1.cz, Maxus, MEC, MediaCom a Mindshare. Před svým nástupem do GroupM pracoval více než 15 let v mediálních agenturách WPP. V roce 2001 úspěšně absolvoval program Media Lions na London Business School a své zkušenosti dále rozvíjel na různých pozicích v rámci oddělení klientského servisu a poté i jako člen managementu a následně CEO agentury MEC.
V médiích se pohybuje od roku 1992. 9 let byl reportérem v Respektu, 4 roky v Mladé frontě DNES a 1,5 roku vedl domácí zpravodajství v České televizi. Od roku 2010 do roku 2016 pracoval jako komentátor v Hospodářských novinách. V loňském roce pomáhal s rozjezdem Seznam zpráv, kde nyní působí jako šéfreportér. Je držitelem Peroutkovy ceny a Novinářské ceny. Ženatý otec 3 dcer.
Josef je sémiotik a odborník na analýzu dat ze sociálních sítí. Vedl Nadační fond nezávislé žurnalistiky a předtím také výzkum ve firmě Socialbakers. Mimo jiné působí jako vysokoškolský pedagog (vede obor Studia nových médií) na Karlově univerzitě, kterou také vystudoval. V roce 2014 získal titul osobnost roku v rámci cen českého internetu Křišťálová lupa. Založil překladatelský časopis Plav.
Libuše Šmuclerová je předsedkyní představenstva mediálního domu Czech News Center (CNC), kde se od začátku roku 2021 věnuje strategii vývoje vydavatelství. V letech 2007 až 2020 stála v jeho čele jako generální ředitelka. V předchozích letech působila v oblasti televizního byznysu, nejprve v České televizi a poté v letech 1993 – 2004 v TV Nova, kde byla od roku 1998 programovou ředitelkou. Vystudovala Fakultu žurnalistiky na Univerzitě Karlově v Praze. Od roku 2010 je volenou členkou Boardu Světové asociace novin a vydavatelů WAN-IFRA.
Michal odjakživa programoval - nejprve velké webové aplikace, později aplikace pro chytré mobilní telefony. Se svými dvěma kamarády založil studio Inmite, které se právě aplikacemi pro smartphony zabývalo. Michal v Inmite působil jako Chief Happiness Officer. Po akvizici se Michal společně s celým Inmite začlenil do mobilní divize antivirové společnosti Avast.
Od roku 1993 se pohybuje na mediální scéně. Začínal v RRM. Následoval vedoucí marketingu na TV Nova, obchodní ředitel vydavatelství Mona, ředitel obchodního zastoupení VLP Inzertmedia, výkonný ředitel vydavatelství Stratosfera a ředitel marketingu České spořitelny. V současné době se věnuje marketingovému poradenství a zlepšování spolupráce v rámci firem za pomoci nástrojů Google Apps.
V roce 1998 absolvovala Gymnázium T.G. Masaryka v Litvínově. Vystudovala Fakultu sociálních věd UK a City University, Depepartment of Journalism v Londýně. Pracovala postupně v redakci Lidových novin (1998 až 2002), ve vydavatelství Mediacop (2002 až 2006), v deníku Mladá fronta Dnes (2006 až 2007), od roku 2008 byla stálou zpravodajkou Hospodářských novin v Bruselu. 1. dubna 2009 se stala zástupkyní šéfredaktora HN. Od 1. července 2013 se stala šéfredaktorkou portálu IHNED.cz. V roce 2014 se Lucie vydala na boj proti bankovní lichvě jako CEO projektu Zonky - P2P lendingové platformy. Služba byla spuštěna v červnu 2015, úspěšně prošla pilotním obdobím a v září odstartovala naplno.
Saša vystudovala romistiku na FF UK. Učila čtyři roky v Romské střední škole sociální v Kolíně. Realizovala řadu výzkůmu v sociálně vyloučených lokalitách. Spolupracovala na tvorbě francouzských dokumentárních filmů v ČR. V současné době pracuje jako redaktorka Deníku Referendum.
Roman je zakladatelem Pražského kulinářského institutu. Do povědomí veřejnosti se dostal především díky knižním bestselerům Poklady klasické české kuchyně, aneb, Jak to ta babička tenkrát vařila a Kouzlo kuchyně Čech a Moravy, aneb, Dědictví našich babiček. Známý je i díky svému autorskému internetovému pořadu Peklo na talíři. Pořad byl v roce 2012 oceněn na mezinárodním filmovém festivalu Life Sciences Film Festival cenou studentů. V roce 2007 zakládá Pražský kulinářský institut, kuchařskou školu pro veřejnost sídlící v Praze - Suchdole, která svoji činnost zahajuje prvním kurzem pro veřejnost 10. ledna 2008 a kde Roman Vaněk dodnes působí jako ředitel a lektor. O dva roky později spoluzakládá vydavatelství Prakul Production s.r.o. zaměřené na gastronomickou literaturu.
Jiří Vlček je spoluzakladatelem serveru Palmknihy. Elektronickým knihám se věnuje dvanáct let jako koníčku, od roku 2010 také profesionálně. Od roku 2003 do roku 2008 provozoval nakladatelství Wolf Publishing, zakládal dosud fungující Edici Pevnost. Celkem vydal 35 knižních titulů. Jiří se začal profesně zabývat IT v roce 1991 a v podstatě se tomuto oboru věnuje dosud – s přesahy zejména do ekonomického a business poradenství.
Tomáš Vyskočil se s filmy a seriály potýká už od svého mládí, kdy založil filmový magazín FilmPub.cz, poté vybudoval seriálový web Edna.cz a dnes provozuje vyhledávač legálních filmů online Filmtoro. Jako manažer prošel firmami jako Atlas.cz, Seznam.cz nebo H1.cz. Sní o budoucnosti, kdy se filmy a seriály nebudou pirátit a budou jednoduše dostupné v chytrých televizích.
Patrick Zandl v roce 1996 založil zpravodajský Mobil server, později rozjížděl internetovou televizi Stream.cz a šéfredaktoroval Lupu. Dnes je vedoucím projektu bezpečnostních routerů Turris v CZ.NIC. Zaměřuje se na mobilní komunikace a bezpečnost.
Se zkušenostmi s reklamou ve vyhledávání a webovou analytikou přešel z agentury Neo@Ogilvy do Google Czech Republic. Nyní zde působí již více než 2 roky, kde jako konzultant internetové reklamy radí firmám, jak využít potenciál reklamních produktů Google naplno a jak tyto aktivity co nejlépe měřit pomocí Google Analytics.
Vystudovala VŠE a FSV UK. Na knižním trhu se pohybuje od roku 2007. Ve společnosti Kosmas se věnovala marketingu a řídila oddělení internetového obchodu. V roce 2011 implementovala na Kosmas.cz prodej e-knih a audioknih ke stažení. V současné době pracuje jako manažerka e-contentu ve společnosti Alza.cz