Ředitel
Novinář a vydavatel, v současné době ředitel nezávislého Deníku N, který je prvním českým deníkem vzniklým od začátku na principu placeného digitálního obsahu. Do roku 2018 vedl 12 let internetové vydavatelství Internet Info, které vydává známé weby jako Lupa.cz, Měšec.cz, Podnikatel.cz, pořádá prestižní konference nebo anketu Křišťálová Lupa – Cena českého Internetu. V letech 2008 – 2018 stál v čele oborového Sdružení pro internetový rozvoj. Připravil úspěšný sborník vzpomínek Mé dětství v socialismu a sestavil ze svých textů knihy České nesvědomí, Přelud svobody a Mediální revoluce. Ve volném čase se věnuje olejomalbě. V digitálním prostředí je známý jako Simindr.
Benchmarking our country against other countries helps us understand better how our country is being governed. We are governed better when we actively hold those in public leadership positions, to account. If we are more active citizens, we can effect change. The digital community is a Czech strength on the world stage - but it needs to assert itself.
Richard je zkušený vyhledavač talentů a osobností v oboru marketingu. Pravidelně a originálně komentuje českou mediální a politickou scénu. Jestli má někdo inspirace na rozdávání, pak právě on.
Největší mediální debata letošního roku ukáže sílu a slabiny českého mediálního trhu. Přední osobnosti mediahousů, mediálních agentur a inzerentů a jejich názory na to, jestli se dnes vyplatí provozovat média, kolik z nich se na českém trhu uživí a jestli rok 2014 bude lepší, nebo horší než ten letošní. Dva moderátoři (Petr Koubský, Ján Simkanič) a 13 hostů během dvou hodinové diskuse, která rozhodně nebude hladit po srsti.
CEO
Začínal v polovině 90. let v mediálním oddělení MARK/BBDO. Poté byl ředitelem mediálního plánování v agentuře MediaCom a ředitelem nákupu v Universal McCann. V roce 2001 přišel na pozici mediálního ředitele OMD, kde se o dva roky později stal výkonným ředitelem. Zároveň vedl nákupní uskupení mediálních agentur Omnicomu Opera a byl obchodním ředitelem v regionu CEE. Od dubna roku 2010 je CEO Omnicom Media Group.
Deputy GM / Member of the Executive board at Seznam.cz
Michal Feix je od ledna 2012 výkonným ředitelem společnosti Seznam.cz. Je pravou rukou Pavla Zimy, generálního ředitele společnosti, a stará se o chod všech složek firmy, vyjma produktové části, kterou si napřímo řídí Pavel Zima. Před pozicí výkonného ředitele ve společnosti Seznam.cz působil jako provozní ředitel. Před příchodem do společnosti Seznam.cz v roce 2004 působil na technických pozicích u obou českých konkurenčních portálů. Je absolventem ČVUT FEL a MBA.
Generální ředitel
Daniel Grunt je generálním ředitelem televizní skupiny TV Nova, největší komerční televizní společnosti v České republice. Současně také zastává pozici Chief Digital Officer v CME, kde je zodpovědný za digitalizaci společnosti CME a rozvoj streamovací platformy Voyo ve všech zemích CME. Od roku 2021, kdy nastoupil do CME, se Voyo posunulo ze spící platformy na nejsilnější lokální streamovací službu v České republice. Před svým působením v CME zastával klíčové řídící pozice ve významných mediálních společnostech, včetně FTV Prima, Sanoma, Nokia a Centrum.cz.
Generální ředitel
Od roku 2011 je generálním ředitelem vydavatelství Mladá fronta a. s. Ve vydavatelství působí již od roku 2008, kdy zastával pozici ředitele divize Časopisy. V mediích pracuje více než 10 let. Vystudoval ekonomii na VŠB Ostrava – Ekonomická fakulta.
Vedoucí rubriky Věda a technologie
Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učil na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.
Co-founder
Petr Král se pohybuje ve světě marketingu už dvacet let, byl u několika významných milníků české e-commerce. Pracoval jako zaměstnanec číslo dva prvního e-shopu u nás (Vltava.cz), spolu se svým týmem postavil značku MALL nebo pomáhal Jakubovi Havrlantovi s rozjezdem projektu E-commerce Holding, který dnes ovládá významnou část české e-commerce. Poslední dva roky se jako partner věnuje především firmám z portfolia investičního fondu Reflex Capital Ondřeje Fryce a aktivitám své firmy, kterou vede se svým bratrem Jiřím. Kromě toho spoluprovozuje v Praze úspěšnou restauraci. Nově si nedávno vyzkoušel roli režiséra v dokumentu s názvem Byl jsem Youtuber, který pojednává o konci kariéry jeho bratra, kterou mu pomáhal budovat.
CEO a předseda představenstva
Vystudoval na IHK Wiesbaden bankovnictví se specializací na obor financování nemovitostí. Od roku 1998 pracuje v médiích. V mediální skupině MAFRA se podílel na vybudování zpravodajského portálu iDNES.cz a byl členem představenstva zodpovědný za divizi MAFRA DIGITAL. Od roku 2014 je CEO Economia, a.s. a zodpovědný za finální integraci Centrum Holdings a transformaci vydavatelství do digitálního mediálního domu.
Ředitel redakcí
Od září 2013 působí ve vydavatelství Economia jako ředitel redakcí. Před tím pracoval v Lidových novinách na pozici zástupce šéfredaktora, v roce 2007 stál jako spoluautor projektu u vzniku deníku E15.
BigMedia
Regina posílila od srpna letošního roku společnost Bigmedia, největší společnost působící na trhu venkovní reklamy v ČR. Před tím působila téměř čtyři roky jako Mediální manažerka pro finanční skupinu ČSOB. Do skupiny ČSOB přišla z pozice vedoucí oddělení plánování a nákupu médií společnosti Telefónica O2. Zkušenosti má také z mediální agentury MindShare, kde tři roky zastávala pozici Senior media plannera. Před tím působila také ve společnosti ARBOmedia.
Ředitel
Novinář a vydavatel, v současné době ředitel nezávislého Deníku N, který je prvním českým deníkem vzniklým od začátku na principu placeného digitálního obsahu. Do roku 2018 vedl 12 let internetové vydavatelství Internet Info, které vydává známé weby jako Lupa.cz, Měšec.cz, Podnikatel.cz, pořádá prestižní konference nebo anketu Křišťálová Lupa – Cena českého Internetu. V letech 2008 – 2018 stál v čele oborového Sdružení pro internetový rozvoj. Připravil úspěšný sborník vzpomínek Mé dětství v socialismu a sestavil ze svých textů knihy České nesvědomí, Přelud svobody a Mediální revoluce. Ve volném čase se věnuje olejomalbě. V digitálním prostředí je známý jako Simindr.
Prezident Unie vydavatelů, mediální konzultant
V mediích se pohybuje více než 20 let, vybudoval si pozici respektovaného mediálního manažera. V pozici jednatele v různých společnostech dvakrát zakládal a úspěšně vedl pobočky na Slovensku.
CEO
Jiří se v reklamní a mediální branži pohybuje více než 20 let a v současnosti řídí největší mediální skupinu v České republice. GroupM je holdingová společnost, která sdružuje a řídí mediální investice všech mediálních agentur, vlastněných komunikační skupinou WPP - H1.cz, Maxus, MEC, MediaCom a Mindshare. Před svým nástupem do GroupM pracoval více než 15 let v mediálních agenturách WPP. V roce 2001 úspěšně absolvoval program Media Lions na London Business School a své zkušenosti dále rozvíjel na různých pozicích v rámci oddělení klientského servisu a poté i jako člen managementu a následně CEO agentury MEC.
Předsedkyně představenstva
Libuše Šmuclerová je předsedkyní představenstva mediálního domu Czech News Center (CNC), kde se od začátku roku 2021 věnuje strategii vývoje vydavatelství. V letech 2007 až 2020 stála v jeho čele jako generální ředitelka. V předchozích letech působila v oblasti televizního byznysu, nejprve v České televizi a poté v letech 1993 – 2004 v TV Nova, kde byla od roku 1998 programovou ředitelkou. Vystudovala Fakultu žurnalistiky na Univerzitě Karlově v Praze. Od roku 2010 je volenou členkou Boardu Světové asociace novin a vydavatelů WAN-IFRA.
Interim CEO
Od roku 1993 se pohybuje na mediální scéně. Začínal v RRM. Následoval vedoucí marketingu na TV Nova, obchodní ředitel vydavatelství Mona, ředitel obchodního zastoupení VLP Inzertmedia, výkonný ředitel vydavatelství Stratosfera a ředitel marketingu České spořitelny. V současné době se věnuje marketingovému poradenství a zlepšování spolupráce v rámci firem za pomoci nástrojů Google Apps.
Největší popularizátor nejmodernějších trendů plánování internetové reklamy Matěj Novák vyzpovídá své hosty, abyste se mohli dozvědět ty nejčerstvější tipy, jaké způsoby a technologie mohou zefektivnit vaši inzertní komunikaci na internetu. Jak v praxi funguje RTB? Jde o dobrý nástroj pro výkonnostní marketing? Nabízí behaviorální cílení opravdu přidanou hodnotu? Kdo a k čemu ho skutečně využívá?
CTO
Jiří se nadšeně věnuje internetovým technologiím a baví ho mixovat technologie do marketingu, mediálního businessu nebo businessu jako takového. I proto ve společnosti Programmatic vede produktovou strategii.
Jiří v minulosti spoluzakládal digitální kreativní agenturu Mather Advertures, kterou pak prodal koncernu WPP. Působil jako Managing Director mediální agentury Neo@Ogilvy. Startoval expanzi Alza.cz do Evropy. Podílel se na tvorbě strategií pro více jak stovku internetových projektů, které byly realizovány v ČR i na mnoha evropských trzích.
Nejčastěji ho potkáte na kole.
Spoluzakladatel
Matěj se posledních 15 let pohybuje v oblasti technologií kolem online reklamy. Po ukončení studia filosofie pomáhal budovat search marketingovou divizi Ataxa, české jedničky v branži. Následně krátce působil v Ogilvy Interactive, odkud se přesunul na roli yield managera online divize v Centrum Holdings a později Economii. Poté založil a 8 let vedl Czech Publisher Exchange, průkopníka na poli programatické reklamy. V DataSentics vedl AdPicker, produkt zaměřený na AI/ML vytěžování reklamních dat. Aktuálně Matěj působí v roli spoluzakladatele technologického startupu Cruxo, v němž má zodpovědnost za produkt a technologie. Cruxo vyvíjí platformu pro retail media s globálními ambicemi a aktuálně získalo investici od 3 VC fondů.
Digital Trading Manager
Dříve se pohyboval na poli marketingu, a to ve společnostech Economia a.s. a ve skupině PPF/ČP, kde působil nejprve jako marketingový manažer u První Callin agentury, a poté jako projektový manažer a manažer marketingových produktů u České pojišťovny. V Seznam.cz působil od roku 2009. Zastával pozici Senior Key Account Managera v obchodním oddělení, kde vedl tým 12 lidí. Nyní působí v GroupM na pozici digital trading directora.
PPC performance manager
Ondřej po studiích oboru Logistika a informatika na Technické univerzitě v Liberci pracoval jako informatik a webmaster v Krajské vědecké knihovně v Liberci. Ve své kariéře pokračoval ve společnosti Seznam.cz jako optimalizátor PPC kampaní v systému Sklik. Stávajícím působištěm se stala společnost Allegro Group CZ, kde má na starosti performance marketing (Adwords, Sklik, RTB, atd…) pro Heureka.cz a Heureka.sk. Další náplní práce je webová analytika a rozvoj spolupráce s agenturami.
Product consultant
Se zkušenostmi s reklamou ve vyhledávání a webovou analytikou přešel z agentury Neo@Ogilvy do Google Czech Republic. Nyní zde působí již více než 2 roky, kde jako konzultant internetové reklamy radí firmám, jak využít potenciál reklamních produktů Google naplno a jak tyto aktivity co nejlépe měřit pomocí Google Analytics.
Peter, tradiční speaker a jedna z nejoblíbenějších tváří naší konference vyvolávající vášnivé ohlasy, se opět podívá na internetový trh z jiného pohledu – a začne až někde ve starověku. Myslíte si, že dnešní kupující chce a potřebuje nechat si do všeho kecat o moc víc než ten starověký? Opravdu jsou internetové přístupy natolik nové, nebo jenom stále natolik nedospělé?
Konzultant marketingových komunikací
Mgr. Peter Lelovič je magistrem psychologie masových komunikací a reklamy. Svou kariéru začal těsně po revoluci v reklamním průmyslu. Prošel všemi stupni tvorby reklamy – od textaře až po řízení mezinárodní agentury. Začal klasickými médii, ale již v druhé polovině devadesátých let se začal profesně zabývat internetem. Posledních 8 let působí jako konzultant v marketingu a v oblasti User Experience.
Z internetového pořadu Peklo na talíři z produkce Stream.cz se stal společenský fenomén a Roman Vaněk nejen internetovou celebritou s nominacemi v anketě Křišťálová Lupa. Témata jako maso v Albertu napíchané vodou nebo pořad o Šmejdech dokonce vedly ke konkrétním pozitivním změnám. Jak tento úspěch vnímá jeho hlavní aktér, co všechno mu Peklo dalo a co od něj můžeme očekávat dál? O tom si s Romanem Vaňkem bude povídat Petr Koubský.
Vedoucí rubriky Věda a technologie
Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učil na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.
Zakladatel
Roman je zakladatelem Pražského kulinářského institutu. Do povědomí veřejnosti se dostal především díky knižním bestselerům Poklady klasické české kuchyně, aneb, Jak to ta babička tenkrát vařila a Kouzlo kuchyně Čech a Moravy, aneb, Dědictví našich babiček. Známý je i díky svému autorskému internetovému pořadu Peklo na talíři. Pořad byl v roce 2012 oceněn na mezinárodním filmovém festivalu Life Sciences Film Festival cenou studentů. V roce 2007 zakládá Pražský kulinářský institut, kuchařskou školu pro veřejnost sídlící v Praze - Suchdole, která svoji činnost zahajuje prvním kurzem pro veřejnost 10. ledna 2008 a kde Roman Vaněk dodnes působí jako ředitel a lektor. O dva roky později spoluzakládá vydavatelství Prakul Production s.r.o. zaměřené na gastronomickou literaturu.
Stovky nových zpráv vychrlí české zpravodajské servery denně. Jenže kolik z nich je jich skutečně původních a kolik převzatých? Kdo od koho přebírá a kdo je skutečným leadrem mezi servery. Na to vše se pokusí odpovědět výzkum Studia nových médií.
Sémiotik, vedoucí Studií nových médií
MediaRating a Mapa médií Nadačního fondu nezávislé žurnalistiky (NFNZ)
Josef je sémiotik a odborník na analýzu dat ze sociálních sítí. Vedl Nadační fond nezávislé žurnalistiky a předtím také výzkum ve firmě Socialbakers. Mimo jiné působí jako vysokoškolský pedagog (vede obor Studia nových médií) na Karlově univerzitě, kterou také vystudoval. V roce 2014 získal titul osobnost roku v rámci cen českého internetu Křišťálová lupa. Založil překladatelský časopis Plav.
Je internetový obsah pouhým nosičem reklamy, nebo má hodnotu sám o sobě a uživatelé jsou ochotni za něj vydávat své peníze? Jak se takový hodnotný obsah pozná a jak ho lze v českých redakčních podmínkách vytvořit? Své názory představí renomovaní novináři, kteří opravdu vědí, co je kvalitní obsah.
Do SME nastúpil v roku 2000 ako redaktor prílohy Počítače, do roku 2008 bol jej vedúcim redaktorom. Venoval sa najmä najmä dopadom nových technológií na spoločnosť. Od februára 2007 do júna 2009 bol šéfredaktorom SME.sk, neskôr zástupcom riaditeľa SME.sk. V rokoch 2010 - 2013 bol riaditeľom spoločnosti Piano Media, od októbra 2013 je zástupcom šéfredaktora SME.
CEO
Původní profesí novinář, později pracoval v digitální a komunikační sféře. Působil také ve výkonné radě Asociace PR agentur a ve Sdružení pro internetový rozvoj, kde měl na starosti public affairs. Roku 2016 byl nominován na European Journalist Awards on Diversity. V současnosti žije na Mauriciu, kde založil a vede firmu Blue M zaměřenou na vývoj webů a mobilních aplikací.
Šéfredaktor
Robert vystudoval sociologii na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy v Praze. Během studia začal v roce 1993 pracovat nejprve na částečný a pak na plný úvazek jako redaktor Českého deníku. V roce 1994 pracoval jako vedoucí domácího zpravodajství v Denním Telegrafu. Později působil jako společník a jednatel v soukromé poradenské agentuře. Roku 1998 byl jmenován zástupcem šéfredaktora Lidových novin, kde tuto funkci zastával do konce roku 2000. 1. ledna 2001 se stal zástupcem šéfredaktora deníku MF DNES a 6. února 2006 byl jmenován jeho šéfredaktorem, odkud se rozhodl odejít v roce 2013 po změně majitele vydavatelství. Od září 2014 vydává a vede měsíčník Reportér.
Vedoucí rubriky Věda a technologie
Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učil na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.
Psychologie.cz - šéfredaktor
Původní profesí novinář, pracoval jako zpravodaj v ČTK, vedl ekonomickou rubriku týdeníku Reflex, založil a vedl dva finanční weby, radil finančním institucím v oblasti mediální komunikace, byl jedním ze zakladatelů společnosti Partners, kde aktivně působil jako ředitel PR a komunikace. V roce 2010 prodal svůj podíl a založil společnost Mindlab, která se věnuje vzdělávání a osobnímu rozvoji a vydává online magazín Psychologie.cz.
Autor
Miroslav Motejlek je zakladatelem a majoritním vlastníkem společnosti motejlek.com, kterou tvoří z části zpoplatněný nezávislý zpravodajský server motejlek.com a internetová televize motejlek TV. Vystudoval ekonomii na Filosofické fakultě University Karlovy.
Pracoval v Lidových novinách a v Týdnu, v obou jako vedoucí ekonomické rubriky. Řídil redakci reportérů Českého rozhlasu pro stanice Radiožurnál a Rádio Česko.
Ředitel
Novinář a vydavatel, v současné době ředitel nezávislého Deníku N, který je prvním českým deníkem vzniklým od začátku na principu placeného digitálního obsahu. Do roku 2018 vedl 12 let internetové vydavatelství Internet Info, které vydává známé weby jako Lupa.cz, Měšec.cz, Podnikatel.cz, pořádá prestižní konference nebo anketu Křišťálová Lupa – Cena českého Internetu. V letech 2008 – 2018 stál v čele oborového Sdružení pro internetový rozvoj. Připravil úspěšný sborník vzpomínek Mé dětství v socialismu a sestavil ze svých textů knihy České nesvědomí, Přelud svobody a Mediální revoluce. Ve volném čase se věnuje olejomalbě. V digitálním prostředí je známý jako Simindr.
Šéfreportér
V médiích se pohybuje od roku 1992. 9 let byl reportérem v Respektu, 4 roky v Mladé frontě DNES a 1,5 roku vedl domácí zpravodajství v České televizi. Od roku 2010 do roku 2016 pracoval jako komentátor v Hospodářských novinách. V loňském roce pomáhal s rozjezdem Seznam zpráv, kde nyní působí jako šéfreportér. Je držitelem Peroutkovy ceny a Novinářské ceny. Ženatý otec 3 dcer.
Redaktorka
Saša vystudovala romistiku na FF UK. Učila čtyři roky v Romské střední škole sociální v Kolíně. Realizovala řadu výzkůmu v sociálně vyloučených lokalitách. Spolupracovala na tvorbě francouzských dokumentárních filmů v ČR. V současné době pracuje jako redaktorka Deníku Referendum.