Jaké metody by mohly zlepšit celkový výkon reklamního prostoru vydavatele? Jak by měl vypadat postup při prodeji reklamního prostoru a jaké automatické funkce optimalizace adserveru mají vydavatelé k dispozici? Situace se komplikuje, když vydavatelé plánují současně dva typy kampaní: CPM a CPC. Řešení této situace závisí na možnostech adserveru, který monitoruje reklamní kampaně a spravuje reklamní prostor. Prezentace uvádí příběh úspěšného tureckého vydavatele Mynet.com, který dokázal výrazně zvýšit své eCPM v období pouze jednoho roku, a ukazuje několik tipů potřebných pro správný management reklamního prostoru.
International Publisher Segment Manager
Toms Panders - odborník v oboru online reklamy s více než 5letými zkušenostmi v oblasti řízení online výzkumu, webové analytiky a adservingových služeb. Působí ve společnosti Gemius jako International Publishers Segment Manager a je zodpovědný mimo jiné za rozvoj spolupráce agentury se segmentem vydavatelů, navrhování nových produktů či za rozvoj mezinárodní spolupráce regionálních mediálních společností. Stará se o klíčové klienty společnosti v regionu Evropy, Blízkého východu a Afriky a zaměřuje se na další expanzi společnosti v rámci trhů, na nichž společnost již působí. Díky svým mezinárodním zkušenostem Toms poskytuje klientům poradenské služby a výzkumná řešení přizpůsobené jejich potřebám. Ve společnosti Gemius působí od roku 2008.
Už dlouhá léta trvá válka mezi piráty a filmaři. Na jedné straně ulozto.cz nebo warforum.cz spojované s pirátským obsahem, často napadané, ale stále existující. Na druhé straně filmoví producenti, televizní společnosti, často útočící, ale stále bez velkého vítězství. Velké mediální přestřelky se rozplývají v malé reálné postupy někam. A jak už to bývá v každé dlouhotrvající válce, nejvíc tím trpí běžný člověk. Píše se rok 2013, jsme devět let v EU, mobilů je u nás více než lidí, na železnici máme zběsilou konkurenci, ale pokud si chcete pustit Titanic online, je to stejně právně nečisté jako kouřit trávu nebo jít za prostitutkou.
Zakladatel
Tomáš Vyskočil se s filmy a seriály potýká už od svého mládí, kdy založil filmový magazín FilmPub.cz, poté vybudoval seriálový web Edna.cz a dnes provozuje vyhledávač legálních filmů online Filmtoro. Jako manažer prošel firmami jako Atlas.cz, Seznam.cz nebo H1.cz. Sní o budoucnosti, kdy se filmy a seriály nebudou pirátit a budou jednoduše dostupné v chytrých televizích.
Výzkumy ukazují, že Češi patří v rámci Evropy k národům se silnou čtenářskou kulturou. Na první pohled tedy ideální prostředí pro šíření elektronických knih. Je však postoj české internetové populace k elektronickým knihám skutečně vstřícný nebo jsou Češi sice velkými, ale zároveň také konzervativními čtenáři, kteří se elektronickým knihám spíše brání? Považují dnešní čtenáři současnou nabídku e-knih na českém trhu za dostatečně lákavou z hlediska šíře nabízených titulů i nabízených cen?
E-books 2013, Český národní panel a MEDIARESEARCH
Senior Research & Insights Manager
Odbornice na výzkumy z oblasti médií, nových technologií a životního stylu (nejen) dětí a mládeže. Je spoluautorkou několika knih na tato témata, jako Češi na prahu nového tisíciletí, České děti a mládež jako čtenáři 2017 nebo Marketingový výzkum.
Podíváme se, jak si aktuálně stojí trh s e-knihami, kolik se jich prodává a jestli se na tom dá vydělat. O tato fakta požádáme nejdůležitější osobnosti (e)-knižního trhu v hodinovém povídání.
Ředitel
Tomáš Baránek (nar. 1972) je český publicista a nakladatel. Vystudoval matematickou informatiku na Masarykově univerzitě v Brně, zakládal vydavatelství Computer Press (kde působil jako první šéfredaktor časopisu Computer). Od roku 2004 se věnuje především volné literární tvorbě, od roku 2007 opět vydavatelské činnosti (Jan Melvil Publishing). Napsal sbírku erotické poezie Bez uzdičky (Host), „praktickou příručku technologie lovu“ Jak sbalit ženu a Jak sbalit ženu 2.0 (Jan Melvil Publishing). Je také autorem stejnojmenné divadelní hry, která se od roku 2009 hraje na prknech brněnského divadla BURANTEATR. Ve spolupráci s tímto divadlem provozuje i interaktivní výukové kurzy předvztahové komunikace a na toto téma příležitostně přednáší i jinde. Vychovává dvě děti. Píše prózu. Žije v Brně.
Knihovník a social media specialist
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Olga vystudovala v Brně Informační studia a knihovnictví a již během studií působila v oblasti online marketingu v rámci skupiny Guerrilla Readers a realizovala řadu projektů na podporu čtenářství. Přes 4 roky působila v Knihovně UTB jako marketingový specialista, lektor informačního vzdělávání a projektový manažer. Mimo svou knihovnickou práci podnikala v oblasti social media marketingu se zaměřením zejména na knižní trh (dlouhodobá spolupráce např. s nakladatelství Kniha Zlín). Aktuálně se stará o online marketing knihkupecké sítě Neoluxor a učí na univerzitě v Brně a ve Zlíně.
Novinář
Od roku 2001 pracuje v Českém rozhlase. Postupem let se na Radiožurnálu začala věnovat moderním technologiím. Momentálně je také editorkou rozhlasového Centra zpravodajství.
Albatros Media, CEO
Václav vystudoval Fakultu aplikovaných věd ZČU v Plzni a Brno International Business School v Brně. V knižním byznysu se pohybuje od roku 2000, kdy začínal jako autor knihy o programování a webových technologiích. Ty vycházely v nakladatelství Computer Press, do kterého v roce 2005 nastoupil na pozici redaktora počítačové literatury. Postupně se propracoval na pozici ředitele společnosti, po její akvizici společností Albatros Media v roce 2011 se přesouvá do managementu nástupnické společnosti a v roce 2012 se stává jejím generálním ředitelem.
Ředitel pro strategii a rozvoj
Jiří Vlček je spoluzakladatelem serveru Palmknihy. Elektronickým knihám se věnuje dvanáct let jako koníčku, od roku 2010 také profesionálně. Od roku 2003 do roku 2008 provozoval nakladatelství Wolf Publishing, zakládal dosud fungující Edici Pevnost. Celkem vydal 35 knižních titulů. Jiří se začal profesně zabývat IT v roce 1991 a v podstatě se tomuto oboru věnuje dosud – s přesahy zejména do ekonomického a business poradenství.
Business developer
Vystudovala VŠE a FSV UK. Na knižním trhu se pohybuje od roku 2007. Ve společnosti Kosmas se věnovala marketingu a řídila oddělení internetového obchodu. V roce 2011 implementovala na Kosmas.cz prodej e-knih a audioknih ke stažení. V současné době pracuje jako manažerka e-contentu ve společnosti Alza.cz
Dramaticky roste počet mobilních přístrojů, počet uživatelů mobilního obsahu a doba s ním strávená. Investice do mobilní inzerce tento trend nekopírují, natož aby se dokázaly klasické internetové inzerci vyrovnat cenou. Jak jsou na tyto změny vydavatelé, inzerenti a agentury připraveni? Zeptáme se hned několika z nich.
Mobile Product Expert
Vystudoval univerzitu Tomáše Bati ve Zlíně. Věnuje se strategickému rozvoji a plánování v oblasti mobilních platforem, uživatelskému designu a mobilnímu marketingu v oblasti e-commerce. Podílel se na rozvoji mobilních platforem, mobilních kampaní a vývoji aplikací pro české e-commerce subjekty – např. Aukro, Heureka, Hotel.cz apod. Je spoluzakladatelem projektu Allegro App Pool, který podporuje české vývojáře a přináší jim příležitosti vytvářet produkty pro mobilní platformy.
Generální ředitel
Mediální manažer a novinář. Řídil vydavatelství Lidové noviny, Economia, Economia Online a Spoločnosť 7 Plus. Byl předsedou Unie vydavatelů a členem výkonného výboru Světové asociace novin. Letos založil a řídí první vydavatelství tabletových časopisů Tablet Media, které od května 2013 vydává týdeník DOTYK.
Vedoucí rubriky Věda a technologie
Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učil na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.
Manažer Smobil
David začínal jako Project Manager v digitální agentuře Mather Advertures, kde pracoval především na projektech v oblasti mobilních služeb a sociálních médií. Pracoval pro klienty jako Vodafone, Air Bank a ČEZ. Na začátku roku 2012 přešel do společnosti Seznam.cz, kde vybudoval „mobilní“ obchodní tým, který v současné době vede. Podílí se i na dlouhodobé strategii mobilních služeb a mobilní reklamy.
Ředitel
Novinář a vydavatel, v současné době ředitel nezávislého Deníku N, který je prvním českým deníkem vzniklým od začátku na principu placeného digitálního obsahu. Do roku 2018 vedl 12 let internetové vydavatelství Internet Info, které vydává známé weby jako Lupa.cz, Měšec.cz, Podnikatel.cz, pořádá prestižní konference nebo anketu Křišťálová Lupa – Cena českého Internetu. V letech 2008 – 2018 stál v čele oborového Sdružení pro internetový rozvoj. Připravil úspěšný sborník vzpomínek Mé dětství v socialismu a sestavil ze svých textů knihy České nesvědomí, Přelud svobody a Mediální revoluce. Ve volném čase se věnuje olejomalbě. V digitálním prostředí je známý jako Simindr.
Chief Happiness Officer
Michal odjakživa programoval - nejprve velké webové aplikace, později aplikace pro chytré mobilní telefony. Se svými dvěma kamarády založil studio Inmite, které se právě aplikacemi pro smartphony zabývalo. Michal v Inmite působil jako Chief Happiness Officer. Po akvizici se Michal společně s celým Inmite začlenil do mobilní divize antivirové společnosti Avast.
CEO
V roce 1998 absolvovala Gymnázium T.G. Masaryka v Litvínově. Vystudovala Fakultu sociálních věd UK a City University, Depepartment of Journalism v Londýně. Pracovala postupně v redakci Lidových novin (1998 až 2002), ve vydavatelství Mediacop (2002 až 2006), v deníku Mladá fronta Dnes (2006 až 2007), od roku 2008 byla stálou zpravodajkou Hospodářských novin v Bruselu. 1. dubna 2009 se stala zástupkyní šéfredaktora HN. Od 1. července 2013 se stala šéfredaktorkou portálu IHNED.cz. V roce 2014 se Lucie vydala na boj proti bankovní lichvě jako CEO projektu Zonky - P2P lendingové platformy. Služba byla spuštěna v červnu 2015, úspěšně prošla pilotním obdobím a v září odstartovala naplno.
Vedoucí projektu Turris
CZ.NIC, zájmové sdružení právnických osob
Patrick Zandl v roce 1996 založil zpravodajský Mobil server, později rozjížděl internetovou televizi Stream.cz a šéfredaktoroval Lupu. Dnes je vedoucím projektu bezpečnostních routerů Turris v CZ.NIC. Zaměřuje se na mobilní komunikace a bezpečnost.
Apsis recent study reveals that users are reading more emails on mobile devices than ever before. This presentation focuses on taking advantage of this development with facts, analysis and solid ideas.
Manager, International Sales
Senol has lived in several countries, such as Germany, Turkey,Bulgaria, Greece, Slovakia and Hungary. He sees himself as citizen of the world and enjoys the benefits of speaking several languages.
He strongly believes in the power of e-mail marketing, and this is more than noticeable in his presentations. Listen to him and get inspired by the possibilities with email marketing – a field that is constantly evolving.
Senol moved to Sweden three years ago thrilled by the challenge to work with e-mail marketing at Apsis. He works as international sales manager, leading a team of sales proffesionals helping companies with email marketing solutions. Prior to Apsis he has taken operational and sales positions within IBM.
Zlý last-click opanoval skoro celý online kraj a pouze vy to můžete změnit! Nabrousíme vám zbraně a naleštíme zbroj. Povíme si že jsou i jiné způsoby vyhodnocování kampaní a zasáhneme last-click v jeho nejslabším místě. Představíme si několik vašich statečných pomocníků - princ First-interaction, Time-decay a Sancho "Position based" Panzu. Budeme mluvit o tom, jak si přivolat na pomoc i jiné pomocníky, zejména přes magický Google Analytics. A podíváme se na zoubek několika kampaním.
Zachraňte vaše zmírající výkonové kampaně a pomozte jim dostat se zpět na nohy pomocí lepšího vyhodnocování. Princezna, půl království a sláva z case-studies vás neminou!
A nebojte, všechno dobře dopadne.
Performance Advertising Consultant
Jakub spravuje účty velkým klientům - zejména internetovým obchodům v systémech pro placenou reklamu. Věnuje se vytěžování jejich stávajících zákazníků a efektivnímu využívání zákaznických databází. Tato specializace Jakuba přivedla také k MailChimpu a emailovému marketingu.
Jakubovu pracovní náplň tvoří také správa reklamy na mobilních telefonech. V H1.cz vede interní semináře mobilní reklamy a konzultuje mobilní kampaně klientů.
Vystudoval teoretickou sociologii na FSV UK a kromě online marketingu ho zajímá i svět mobilních aplikací, použitelnosti webových stránek, zážitkového učení a také použití rozšířené reality skrze mobilní telefony.
Plánování reklamních kampaní dle zájmů uživatelů násobně zvyšuje efektivitu jakékoliv - a tedy i bannerové či tzv. display - online reklamy. Aby ne, když lidé přirozeně reagují lépe na reklamu, která je jim blízká a přináší jim to, co opravdu potřebují či to, je baví a zajímá. Na konkrétních ukázkách v prezentaci vysvětlíme 5 důvodů, v čem jsou největší výhody behaviorálního cílení. Rozeberme zároveň jak takovou kampaň snadno a konkrétně naplánovat a připravit. A ze zkušeností více jak 300 reklamních kampaní ukážeme, čeho se přitom ideálně vyvarovat.
Digital Trading Manager
Dříve se pohyboval na poli marketingu, a to ve společnostech Economia a.s. a ve skupině PPF/ČP, kde působil nejprve jako marketingový manažer u První Callin agentury, a poté jako projektový manažer a manažer marketingových produktů u České pojišťovny. V Seznam.cz působil od roku 2009. Zastával pozici Senior Key Account Managera v obchodním oddělení, kde vedl tým 12 lidí. Nyní působí v GroupM na pozici digital trading directora.
Už jste někdy řešili problém, který článek z nepřeberné haldy je ten správný? Nebo jste se divili proč proboha někdo ukazuje zrovna vám banner, který vás prostě nezajímá? Oba problémy lze efektivně řešit pokročilou personalizací. Tedy vytvořením modelu uživatele a nabídnutím přesně toho, co uživatel chce a navíc v okamžiku, kdy to chce. Ukazuje se, že i jednoduché behaviorální cílení dokáže násobně zvýšit efektivitu reklamy, zvýšit čtenost i loajalitu. A to je opravdu jen začátek. Pokud vás zajímá, kam se to dá dne dotáhnout, stavte se na naší přednášce.
Team leader vývoje Soyky
Na českém IT trhu se pohybuje již 13 let. Od roku 2007 pracuje ve společnosti Etnetera, kde se zaměřuje na vedení projektů pro významné klienty (např. Fortuna, Datart). Aktuálně je šéfem produktové divize se specializací na personalizaci a zátěžové testování. Je ženatý, má dvě dcery, aktivně sportuje (maratonec a ironman).
Jak vypadá Social Care v praxi? Ve zkratce: značka v reálném čase zjišťuje, co lidé na internetu řeší, přijde za nimi a tam, kde o problému diskutují, jim dá to, co chtějí. Pro mediální domy je to šance, jak vydávat maximálně aktuální a relevantní obsah vycházející z témat, jež ve společnosti v danou chvíli skutečně rezonují. Média tak můžou využít sílu komunit a opinion leaderů, kteří jim přivedou čtenáře. Je to jedna z bran, kterou se dá postupně procházet k placenému obsahu. Jak to celé může fungovat a kdo co již zkouší?
Managing Director
Martin spoluzaložil a vede Inspiro, komunikační agenturu s vášní pro sociální média, která je od roku 2013 součástí skupiny Kindred Group. S agenturou se specializuje na propojování tří klíčových disciplín současné marketingové komunikace: socialu, PR a digitálu. Mezi klienty Inspira patří značky jako Huawei, Makro/Metro, Moneta, Plzeňský Prazdroj, O2 nebo Penny Market. V minulosti spolu s kolegy založil úspěšný start-up Brand Embassy, unikátní nástroj pro správu zákaznické péče v sociálních sítích.