Největší mediální debata letošního roku ukáže sílu a slabiny českého mediálního trhu. Přední osobnosti mediahousů, mediálních agentur a inzerentů a jejich názory na to, jestli se dnes vyplatí provozovat média, kolik z nich se na českém trhu uživí a jestli rok 2014 bude lepší, nebo horší než ten letošní. Dva moderátoři (Petr Koubský, Ján Simkanič) a 13 hostů během dvou hodinové diskuse, která rozhodně nebude hladit po srsti.
Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učil na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.
Novinář a vydavatel, v současné době ředitel nezávislého Deníku N, který je prvním českým deníkem vzniklým od začátku na principu placeného digitálního obsahu. Do roku 2018 vedl 12 let internetové vydavatelství Internet Info, které vydává známé weby jako Lupa.cz, Měšec.cz, Podnikatel.cz, pořádá prestižní konference nebo anketu Křišťálová Lupa – Cena českého Internetu. V letech 2008 – 2018 stál v čele oborového Sdružení pro internetový rozvoj. Připravil úspěšný sborník vzpomínek Mé dětství v socialismu a sestavil ze svých textů knihy České nesvědomí, Přelud svobody a Mediální revoluce. Ve volném čase se věnuje olejomalbě. V digitálním prostředí je známý jako Simindr.
Začínal v polovině 90. let v mediálním oddělení MARK/BBDO. Poté byl ředitelem mediálního plánování v agentuře MediaCom a ředitelem nákupu v Universal McCann. V roce 2001 přišel na pozici mediálního ředitele OMD, kde se o dva roky později stal výkonným ředitelem. Zároveň vedl nákupní uskupení mediálních agentur Omnicomu Opera a byl obchodním ředitelem v regionu CEE. Od dubna roku 2010 je CEO Omnicom Media Group.
Michal Feix je od ledna 2012 výkonným ředitelem společnosti Seznam.cz. Je pravou rukou Pavla Zimy, generálního ředitele společnosti, a stará se o chod všech složek firmy, vyjma produktové části, kterou si napřímo řídí Pavel Zima. Před pozicí výkonného ředitele ve společnosti Seznam.cz působil jako provozní ředitel. Před příchodem do společnosti Seznam.cz v roce 2004 působil na technických pozicích u obou českých konkurenčních portálů. Je absolventem ČVUT FEL a MBA.
Daniel Grunt je generálním ředitelem televizní skupiny TV Nova, největší komerční televizní společnosti v České republice. Současně také zastává pozici Chief Digital Officer v CME, kde je zodpovědný za digitalizaci společnosti CME a rozvoj streamovací platformy Voyo ve všech zemích CME. Od roku 2021, kdy nastoupil do CME, se Voyo posunulo ze spící platformy na nejsilnější lokální streamovací službu v České republice. Před svým působením v CME zastával klíčové řídící pozice ve významných mediálních společnostech, včetně FTV Prima, Sanoma, Nokia a Centrum.cz.
Od roku 2011 je generálním ředitelem vydavatelství Mladá fronta a. s. Ve vydavatelství působí již od roku 2008, kdy zastával pozici ředitele divize Časopisy. V mediích pracuje více než 10 let. Vystudoval ekonomii na VŠB Ostrava – Ekonomická fakulta.
Petr Král se pohybuje ve světě marketingu už dvacet let, byl u několika významných milníků české e-commerce. Pracoval jako zaměstnanec číslo dva prvního e-shopu u nás (Vltava.cz), spolu se svým týmem postavil značku MALL nebo pomáhal Jakubovi Havrlantovi s rozjezdem projektu E-commerce Holding, který dnes ovládá významnou část české e-commerce. Poslední dva roky se jako partner věnuje především firmám z portfolia investičního fondu Reflex Capital Ondřeje Fryce a aktivitám své firmy, kterou vede se svým bratrem Jiřím. Kromě toho spoluprovozuje v Praze úspěšnou restauraci. Nově si nedávno vyzkoušel roli režiséra v dokumentu s názvem Byl jsem Youtuber, který pojednává o konci kariéry jeho bratra, kterou mu pomáhal budovat.
Vystudoval na IHK Wiesbaden bankovnictví se specializací na obor financování nemovitostí. Od roku 1998 pracuje v médiích. V mediální skupině MAFRA se podílel na vybudování zpravodajského portálu iDNES.cz a byl členem představenstva zodpovědný za divizi MAFRA DIGITAL. Od roku 2014 je CEO Economia, a.s. a zodpovědný za finální integraci Centrum Holdings a transformaci vydavatelství do digitálního mediálního domu.
Od září 2013 působí ve vydavatelství Economia jako ředitel redakcí. Před tím pracoval v Lidových novinách na pozici zástupce šéfredaktora, v roce 2007 stál jako spoluautor projektu u vzniku deníku E15.
Regina posílila od srpna letošního roku společnost Bigmedia, největší společnost působící na trhu venkovní reklamy v ČR. Před tím působila téměř čtyři roky jako Mediální manažerka pro finanční skupinu ČSOB. Do skupiny ČSOB přišla z pozice vedoucí oddělení plánování a nákupu médií společnosti Telefónica O2. Zkušenosti má také z mediální agentury MindShare, kde tři roky zastávala pozici Senior media plannera. Před tím působila také ve společnosti ARBOmedia.
V mediích se pohybuje více než 20 let, vybudoval si pozici respektovaného mediálního manažera. V pozici jednatele v různých společnostech dvakrát zakládal a úspěšně vedl pobočky na Slovensku.
Jiří se v reklamní a mediální branži pohybuje více než 20 let a v současnosti řídí největší mediální skupinu v České republice. GroupM je holdingová společnost, která sdružuje a řídí mediální investice všech mediálních agentur, vlastněných komunikační skupinou WPP - H1.cz, Maxus, MEC, MediaCom a Mindshare. Před svým nástupem do GroupM pracoval více než 15 let v mediálních agenturách WPP. V roce 2001 úspěšně absolvoval program Media Lions na London Business School a své zkušenosti dále rozvíjel na různých pozicích v rámci oddělení klientského servisu a poté i jako člen managementu a následně CEO agentury MEC.
Libuše Šmuclerová je předsedkyní představenstva mediálního domu Czech News Center (CNC), kde se od začátku roku 2021 věnuje strategii vývoje vydavatelství. V letech 2007 až 2020 stála v jeho čele jako generální ředitelka. V předchozích letech působila v oblasti televizního byznysu, nejprve v České televizi a poté v letech 1993 – 2004 v TV Nova, kde byla od roku 1998 programovou ředitelkou. Vystudovala Fakultu žurnalistiky na Univerzitě Karlově v Praze. Od roku 2010 je volenou členkou Boardu Světové asociace novin a vydavatelů WAN-IFRA.
Od roku 1993 se pohybuje na mediální scéně. Začínal v RRM. Následoval vedoucí marketingu na TV Nova, obchodní ředitel vydavatelství Mona, ředitel obchodního zastoupení VLP Inzertmedia, výkonný ředitel vydavatelství Stratosfera a ředitel marketingu České spořitelny. V současné době se věnuje marketingovému poradenství a zlepšování spolupráce v rámci firem za pomoci nástrojů Google Apps.