Jaké metody by mohly zlepšit celkový výkon reklamního prostoru vydavatele? Jak by měl vypadat postup při prodeji reklamního prostoru a jaké automatické funkce optimalizace adserveru mají vydavatelé k dispozici? Situace se komplikuje, když vydavatelé plánují současně dva typy kampaní: CPM a CPC. Řešení této situace závisí na možnostech adserveru, který monitoruje reklamní kampaně a spravuje reklamní prostor. Prezentace uvádí příběh úspěšného tureckého vydavatele Mynet.com, který dokázal výrazně zvýšit své eCPM v období pouze jednoho roku, a ukazuje několik tipů potřebných pro správný management reklamního prostoru.
Toms Panders - odborník v oboru online reklamy s více než 5letými zkušenostmi v oblasti řízení online výzkumu, webové analytiky a adservingových služeb. Působí ve společnosti Gemius jako International Publishers Segment Manager a je zodpovědný mimo jiné za rozvoj spolupráce agentury se segmentem vydavatelů, navrhování nových produktů či za rozvoj mezinárodní spolupráce regionálních mediálních společností. Stará se o klíčové klienty společnosti v regionu Evropy, Blízkého východu a Afriky a zaměřuje se na další expanzi společnosti v rámci trhů, na nichž společnost již působí. Díky svým mezinárodním zkušenostem Toms poskytuje klientům poradenské služby a výzkumná řešení přizpůsobené jejich potřebám. Ve společnosti Gemius působí od roku 2008.