Plánování reklamních kampaní dle zájmů uživatelů násobně zvyšuje efektivitu jakékoliv - a tedy i bannerové či tzv. display - online reklamy. Aby ne, když lidé přirozeně reagují lépe na reklamu, která je jim blízká a přináší jim to, co opravdu potřebují či to, je baví a zajímá. Na konkrétních ukázkách v prezentaci vysvětlíme 5 důvodů, v čem jsou největší výhody behaviorálního cílení. Rozeberme zároveň jak takovou kampaň snadno a konkrétně naplánovat a připravit. A ze zkušeností více jak 300 reklamních kampaní ukážeme, čeho se přitom ideálně vyvarovat.
Dříve se pohyboval na poli marketingu, a to ve společnostech Economia a.s. a ve skupině PPF/ČP, kde působil nejprve jako marketingový manažer u První Callin agentury, a poté jako projektový manažer a manažer marketingových produktů u České pojišťovny. V Seznam.cz působil od roku 2009. Zastával pozici Senior Key Account Managera v obchodním oddělení, kde vedl tým 12 lidí. Nyní působí v GroupM na pozici digital trading directora.