Zlý last-click opanoval skoro celý online kraj a pouze vy to můžete změnit! Nabrousíme vám zbraně a naleštíme zbroj. Povíme si že jsou i jiné způsoby vyhodnocování kampaní a zasáhneme last-click v jeho nejslabším místě. Představíme si několik vašich statečných pomocníků - princ First-interaction, Time-decay a Sancho "Position based" Panzu. Budeme mluvit o tom, jak si přivolat na pomoc i jiné pomocníky, zejména přes magický Google Analytics. A podíváme se na zoubek několika kampaním.
Zachraňte vaše zmírající výkonové kampaně a pomozte jim dostat se zpět na nohy pomocí lepšího vyhodnocování. Princezna, půl království a sláva z case-studies vás neminou!
A nebojte, všechno dobře dopadne.
Jakub spravuje účty velkým klientům - zejména internetovým obchodům v systémech pro placenou reklamu. Věnuje se vytěžování jejich stávajících zákazníků a efektivnímu využívání zákaznických databází. Tato specializace Jakuba přivedla také k MailChimpu a emailovému marketingu.
Jakubovu pracovní náplň tvoří také správa reklamy na mobilních telefonech. V H1.cz vede interní semináře mobilní reklamy a konzultuje mobilní kampaně klientů.
Vystudoval teoretickou sociologii na FSV UK a kromě online marketingu ho zajímá i svět mobilních aplikací, použitelnosti webových stránek, zážitkového učení a také použití rozšířené reality skrze mobilní telefony.