Jak vypadá Social Care v praxi? Ve zkratce: značka v reálném čase zjišťuje, co lidé na internetu řeší, přijde za nimi a tam, kde o problému diskutují, jim dá to, co chtějí. Pro mediální domy je to šance, jak vydávat maximálně aktuální a relevantní obsah vycházející z témat, jež ve společnosti v danou chvíli skutečně rezonují. Média tak můžou využít sílu komunit a opinion leaderů, kteří jim přivedou čtenáře. Je to jedna z bran, kterou se dá postupně procházet k placenému obsahu. Jak to celé může fungovat a kdo co již zkouší?
Martin spoluzaložil a vede Inspiro, komunikační agenturu s vášní pro sociální média, která je od roku 2013 součástí skupiny Kindred Group. S agenturou se specializuje na propojování tří klíčových disciplín současné marketingové komunikace: socialu, PR a digitálu. Mezi klienty Inspira patří značky jako Huawei, Makro/Metro, Moneta, Plzeňský Prazdroj, O2 nebo Penny Market. V minulosti spolu s kolegy založil úspěšný start-up Brand Embassy, unikátní nástroj pro správu zákaznické péče v sociálních sítích.