„Nastala doba, kdy je možné popsat mediální chování lidí pomocí jednoho zdroje měření,“ říká ředitel MEDIANu Přemysl Čech. Společnost MEDIAN uvedla v roce 2012 na trh projekt adMeter. Projekt je založen na vlastní vyvinuté technologii audiomatchingu a měřil původně poslechovost rádií a sledovanost televize. Celý Projekt je postupně rozšiřován a v současné době měří také návštěvnost Internetu. Zároveň jsou připravovány postupy, jak do měření začlenit další média a získat tak kompletní pohled na vnímání všech klíčových mediatypů. O aktuální podobě Projektu a k čemu lze využít data z tohoto výzkumu se dozvíte přímo od Přemysla Čecha.
MEDIAN, s.r.o.
Přemysl Čech je absolventem Matematicko - fyzikální fakulty Karlovy University v oboru matematika - teorie systémů. Na Přírodovědecké fakultě UK absolvoval nadstavbové studium demografie. Má mnoho zkušeností z empirických výzkumů. Po absolvování university pracoval několik let v Sociologickém ústavu ČSAV. V roce 1990 se zúčastnil realizace prvních výzkumů nově založených společností STEM a AISA. V roce 1992 začal pracovat jako vedoucí oddělení mediálních výzkumů. V roce 1993 se stal ředitelem společnosti MEDIAN. Přemysl Čech zorganizoval a zrealizoval standardní multimediální výzkum měření sledovanosti médií v České i ve Slovenské republice - nazývaný MEDIA PROJEKT. V letech 1996-1997 pracoval jako generální ředitel společnosti Taylor Nelson AGB Media Fact a zaváděl v ČR peoplemetrový systém v rámci kontraktu na peoplemetrový projekt pro Asociaci televizních organizací ATO (Česká televize, NOVA, Prima) pod názvem “Měření sledovanosti médií pomocí peoplemetrů”. V letech 1997-98 uvedl na český s slovenský trh komplexní projekt TGI - MARKET & MEDIA & LIFESTYLE ve spolupráci s britskou firmou BMRB. Je majitelem společnosti MEDIAN. Od roku 1995 je členem ESOMAR - evropského sdružení výzkumných agentur. V letech 2003 – 2012 se podílel na formování nové podoby samostatných výzkumů pro měření rádií (RADIO PROJEKT) a deníků a časopisů (MEDIA PROJEKT). V roce 2012 uvedl na trh projekt adMeter.
Každý v dnešní době hovoří o contentu. Navzdory tomu se klienti s vlastním contentem trápí a od agentur nedostávají potřebnou kvalitu a konzultace. Newcast přináší celkově nový pohled na celou problematiku contentu (dle přístupu “Owned First”), jak by digitální audit a strategie měli vypadat a jaká je jejich důležitost v rámci komplexního integrovaného komunikačního plánování.
Přednáška bude v anglickém jazyce bez simultánního překladu.
Newcast Director
Lion Communications s.r.o. - Divize Newcast
David je zakladatelem a zároveň ředitelem digitální contentové agentury Newcast. Vystudoval komerční komunikace na VŠE a má zkušenosti s komunikačním a digitálním plánováním jak z ČR pro více agentur, tak např. z Německa a regionální koordinace CEE. Posledních několik let působil ve vedení mediální agentury a na základě svých zkušenosti vidí nyní obrovský potenciál pro značky právě v práci s vlastními (Owned) médii a relevantním propojením na content strategii a technologické inovace, jakou je např. Virgla.
Head of Newcast Worldwide
Lion Communications s.r.o. - Divize Newcast
Anna začala svou profesní kariéru před téměř 10 lety v mediální agentuře. Nyní je zodpovědná za Newcast globální team a konzultuje s globálními klienty jako je např. Nestlé přístup ke content auditu a strategiím. Anna také vede workshopy a tréninky se zaměřením na vytváření branded contentu a sociálních řešeních a produktů.
Proč se i Vaše práce (z)mění a kdo Vám ji (ne)vezme? :o))) Komoditizace obchodu s reklamním prostorem má své důsledky.
CEO
Mediálním businessem se baví a živí od studií. Za tu dobu dal vzniknout projektům např. MDS, OMD Digital, SPIR, Ejhle.net naposledy Programmatic, který přivádí, testuje a implementuje vyspělé technologie z oblasti programmatického prodeje do celé řady významných společností v ČR nejen z oblasti médií.
Data jsou jednou z nejdůležitějších součástí RTB. Kromě jednoduchého retargetingu však jejich potenciál není vždy plně využit. V naší prezentaci vám ukážeme, jak mohou být data prvních a třetích stran využita pro zvýšení prodejů a jakou hrají roli v efektivních Programatických branding kampaních.
Přednáška bude v anglickém jazyce bez simultánního překladu.
Chief Product Officer
Robert se v digitálním marketingu pohybuje 14 let a má zkušenosti z různých oborů. Pracoval v Yahoo, u průkopníka behaviorálního cílení Tacody, dále vedl Data a Technology oddělení v MediaCom UK. V současnosti zastává pozici Chief Product Officer ve společnosti Crimtan. Na starosti má směřování a vývoj společnosti Crimtan v oblasti programatického nakupování a její udržování pozice lídra v oboru.
Automatizovaný nákup se stal podstatnou součástí onlinové reklamy. V budoucnu ale Publisheři mohou získat z tohoto prodejního kanálu mnohem více než doposud. Na základě již realizovaných konceptů přestaví Jörg Vogelsang úspěšné monetizační strategie včetně Rich media reklamy, Private market places a Data management platformy pro Publishery.
Vice President Publisher Platforms, EMEA
Jörg Vogelsang zastává posledních 17 let vedoucí pozice v oblasti marketingu a technologií. Ve své poslední pozici v Google pracoval jako Head of Emerging Platforms pro region severní a střední Evropy. Byl zde zodpovědný za uvádění nových funkcionalit platformy Google DFP na trh. Před tím působil ve společnostech OnVista Media, Terrific, Boston Consulting Group a Tengelmann. V Adformu aktuálně zastává pozici Vice President Publisher Platforms, EMEA.
Jak funguje a co umí data management platform? Jak lze využít data segmenty, které díky ní získáme? Vyplatí se investice do DMP? Jak lze pracovat s cílením kampaní a jaký vliv má segmentace na jejich výsledky?
Spoluzakladatel
Matěj se posledních 15 let pohybuje v oblasti technologií kolem online reklamy. Po ukončení studia filosofie pomáhal budovat search marketingovou divizi Ataxa, české jedničky v branži. Následně krátce působil v Ogilvy Interactive, odkud se přesunul na roli yield managera online divize v Centrum Holdings a později Economii. Poté založil a 8 let vedl Czech Publisher Exchange, průkopníka na poli programatické reklamy. V DataSentics vedl AdPicker, produkt zaměřený na AI/ML vytěžování reklamních dat. Aktuálně Matěj působí v roli spoluzakladatele technologického startupu Cruxo, v němž má zodpovědnost za produkt a technologie. Cruxo vyvíjí platformu pro retail media s globálními ambicemi a aktuálně získalo investici od 3 VC fondů.
In Image Advertising v ČR. V červnu jsme uvedli na trh platformu PopMarker. První zkušenosti – vydavatelé, inzerent, uživatelé. Očekávání, realita, budoucnost.
CEO
Mnohaleté zkušenosti v médiích na různých řídících i poradních pozicích. (Poslední) CEO M.I.A: a.s., CEO Metro ČR, Ředitel sekce Free newspapers v Ringier ČR, OŘ v agentuře Mediafax, Ředitel Medi Sales v Centrum Holdings. Bývalý člen VR SPIR. Zažil pýchu i pády v mediálním prostředí a v současnosti jsem CEO v SAFE MEDIA SOLUTIONS s.r.o., kterou vlastním a provozuji. Společnost je mj. výhradní zástupce platformy PopMarker v ČR a SR.
Přednáška pojednává o rozdílech a problémech v komunikaci mezi agenturou a klientem. Dozvíte se, jakým přínosem bylo poznat oba světy a jakou výhodu to nyní přináší H1.cz a jejím klientům.
I přestože obě společnosti usilují o to samé, pomyslný syndrom „my vs. oni“ je patrný na obou stranách. Spolupráce není jen vztahu dvou společností, které propojuje Account Manager. Do tvorby online marketingové komunikace je zapojeno mnoho lidí, jak na straně klienta, tak agentury. Jasné instrukce a synergie v týmu jsou tedy klíčové. Roman prozradí, jak najít společnou řeč, jak prohlubovat vztahy a dosáhnout vzájemné důvěry.
Freelance
Roman Appeltauer je už 10 let expertem na webovou analytiku. Rád řeší zapeklité problémy svých klientů, pomáhá zefektivňovat kampaně i lépe využívat data o chování zákazníků. Před 18 lety si vytvořil první web, v roce 2001 s kamarády vytvořil eshop pro drobného truhláře. Od dob TOPlistu s nadšením využívá čísla ke zlepšování výsledků webu. 2x pracoval v H1.cz, kde převážně rozvíjel analytiku. Ve Vodafonu a O2 se naučil, jak se reálně využívají data pro správná rozhodnutí v byznysu. Od ledna 2015 je na volné noze, konzultuje a vytváří DIGMATO.com - nástroj pro efektivnější práci s daty pro marketéry a analytiky.
Internetový marketing už není, co býval. Dnes nestačí mít továrnu na SEO, kupovat a plodit zpětné odkazy jak na běžícím páse a spoléhat se, že všechno to málo zachrání jeden nejmenovaný český vyhledávač. Něco málo o tom jak jsme v Effectix.com prošli právě od „SEO fabriky“ k agentuře. O tom s čím se v internetovém marketingu, a nejenom v Česku, setkáváme a budeme setkávat. Proč je dnes nutné bojovat na více frontách, myslet na globalizaci, mobilní technologie a, především, lidi. Lidi, kterým sociální sítě daly do rukou nové zbraně.
Výkonná ředitelka
Kateřina Holnová přišla do Effectix.com 1. dubna 2013 a přinesla více než desetileté zkušenosti z oblasti řízení, které získala převážně v oboru telekomunikací. Teď ji čeká opravdu hodně práce, nastavené cíle jsou jasné: expanze a v dlouhodobém horizontu přivést Effectix.com na burzu.
V čem vám může humor pomoci a na co si naopak dát pozor, pokud se rozhodnete, že byste rádi, aby lidi vaše komunikace bavila. Věřte, že s tím máme docela zkušenosti :-) A když jsme na tom internetovém fóru, podíváme se samozřejmě i na to, jak ke znalosti vaší komunikace mohou přispět více či méně sociální sítě. Bez legrace se podíváme i na vliv humorné komunikace na vnímání značky a jak je to s tím, že lidí od klaunů nenakupují.
Director of Brand & Market Communication
Honza Stanko je ředitelem marketingové komunikace českého T-Mobilu. Vystudoval ekonomickou fakultu VŠB-TUO v Ostravě a Český institut reklamní a marketingové komunikace. V oboru marketingové komunikace prošel v podstatě všemi jejími oblastmi od tvorby brožur až po vedení velkých reklamních kampaní. Z těch nejznámejších řídil kampaně s Chuckem Norrisem, Fitko s Vojtou a Lukášem (asi si vzpomenete na ta-ble-ty) nebo vánoční kampaň se Zadarem Volaničem. Pod jeho vedením vznikla nová série s Ivanem Trojanem. Je fanda do moderních technologií a životní optimista :-)
Jistě že ne! Děláte však pro to maximum? Nasadíme vám brouka do hlavy. Položíme například otázku, zda máte ověřeno, jak velkou návštěvnost unese landing page, na kterou hodláte spustit vánoční kampaň. Ukážeme vám, jak si lze porovnat stabilitu vašeho online prostředí a jeho dispozice pro vrcholný výkon. A pokořit tak pojem “stolová hora”.
Team leader vývoje Soyky
Na českém IT trhu se pohybuje již 13 let. Od roku 2007 pracuje ve společnosti Etnetera, kde se zaměřuje na vedení projektů pro významné klienty (např. Fortuna, Datart). Aktuálně je šéfem produktové divize se specializací na personalizaci a zátěžové testování. Je ženatý, má dvě dcery, aktivně sportuje (maratonec a ironman).
Znají nás, možná už nás mají i rádi a navíc říkají, že by si nás i vzali...Ale rozhodnutí stále odkládají. My je ale chceme teď, ne Yindy.
Head of Design and Innovation
Lenka pracuje odjakživa v internetu. Už třetí rok pečuje v Air Bank o internetové kanály. K tomu se věnuje i marketingu a inovacím. Předtím několik let navštěvovala Vodafone. Má ráda jarní kytky a lanýže.
Chief Human Relations Officer, od dubna 2016 na dlouhé dovolené
Air Bank s nadšením a vášní buduji více než 6 let. Začínala jsem na marketingu, kde se mi splnila velká touha postavit značku od základu. Co víc si může marketér přát. Pak přišla nabídka postavit stejnou banku dovnitř a přijala jsem nabídku šéfovat Péči o zaměstnance (jinde říkají „ejčář“). V euforii jsme totiž celá ta léta stavěli banku tak, aby ji klienti mohli mít rádi. Mohli jsme se roztrhnout, abychom je udělali spokojenými a nadšenými ambasadory. Jenže jsme jaksi zapomínali na sebe. I já jsem zapomínala na sebe, a proto k vám v dubnu budu mluvit z pozice člověka, který se připravuje na dlouhou dovolenou.
Na netradiční kampani pro výrobce motocyklů její autor ukáže, jak může facebooková konverzace mezi Prahou a Budapeští vyústit do ocenění na mezinárodním festivalu reklamy v New Yorku.
Freelancer
Pavel Fuksa je jeden z nejúspěšnějších českých tvůrců reklamy. Jako artdirector nebo designér pracoval na projektech pro klienty jako ESPN, Facebook, Twitter, Google, kancelář Baracka Obamy, Mercedes, Nike nebo Fortune 500. Pracoval ve Velké Británii, ČR a Slovensku. Za minulý rok ho časopis Lürzer’s Archive zařadil do seznamu nejlepších světových designérů a za rok 2012 se umístil na třetím místě ve světovém žebříčku kreativních ředitelů, vydávaných stejným magazínem. Působil jako kreativní ředitel v agentuře Labstore a Young & Rubicam v Praze a nyní je na volné noze.