Tato akce již proběhla. Další akce Czech Internet Forum 2024 se koná 5. 11. 2024.

Program

9:25 - 9:45

Crossmediální elektronické měření adMeter startuje...

„Nastala doba, kdy je možné popsat mediální chování lidí pomocí jednoho zdroje měření,“ říká ředitel MEDIANu Přemysl Čech. Společnost MEDIAN uvedla v roce 2012 na trh projekt adMeter. Projekt je založen na vlastní vyvinuté technologii audiomatchingu a měřil původně poslechovost rádií a sledovanost televize. Celý Projekt je postupně rozšiřován a v současné době měří také návštěvnost Internetu. Zároveň jsou připravovány postupy, jak do měření začlenit další média a získat tak kompletní pohled na vnímání všech klíčových mediatypů. O aktuální podobě Projektu a k čemu lze využít data z tohoto výzkumu se dozvíte přímo od Přemysla Čecha.

Přemysl Čech Přemysl Čech

MEDIAN, s.r.o.

MEDIAN

Přemysl Čech

Přemysl Čech je absolventem Matematicko - fyzikální fakulty Karlovy University v oboru matematika - teorie systémů. Na Přírodovědecké fakultě UK absolvoval nadstavbové studium demografie. Má mnoho zkušeností z empirických výzkumů. Po absolvování university pracoval několik let v Sociologickém ústavu ČSAV. V roce 1990 se zúčastnil realizace prvních výzkumů nově založených společností STEM a AISA. V roce 1992 začal pracovat jako vedoucí oddělení mediálních výzkumů. V roce 1993 se stal ředitelem společnosti MEDIAN. Přemysl Čech zorganizoval a zrealizoval standardní multimediální výzkum měření sledovanosti médií v České i ve Slovenské republice - nazývaný MEDIA PROJEKT. V letech 1996-1997 pracoval jako generální ředitel společnosti Taylor Nelson AGB Media Fact a zaváděl v ČR peoplemetrový systém v rámci kontraktu na peoplemetrový projekt pro Asociaci televizních organizací ATO (Česká televize, NOVA, Prima) pod názvem “Měření sledovanosti médií pomocí peoplemetrů”. V letech 1997-98 uvedl na český s slovenský trh komplexní projekt TGI - MARKET & MEDIA & LIFESTYLE ve spolupráci s britskou firmou BMRB. Je majitelem společnosti MEDIAN. Od roku 1995 je členem ESOMAR - evropského sdružení výzkumných agentur. V letech 2003 – 2012 se podílel na formování nové podoby samostatných výzkumů pro měření rádií (RADIO PROJEKT) a deníků a časopisů (MEDIA PROJEKT). V roce 2012 uvedl na trh projekt adMeter.

9:50 - 10:10

Role komplexního digitálního content auditu a strategie v rámci celkového integrovaného komunikačního plánování

Každý v dnešní době hovoří o contentu. Navzdory tomu se klienti s vlastním contentem trápí a od agentur nedostávají potřebnou kvalitu a konzultace. Newcast přináší celkově nový pohled na celou problematiku contentu (dle přístupu “Owned First”), jak by digitální audit a strategie měli vypadat a jaká je jejich důležitost v rámci komplexního integrovaného komunikačního plánování.

Přednáška bude v anglickém jazyce bez simultánního překladu.

David Pavel David Pavel

Newcast Director

Lion Communications s.r.o. - Divize Newcast

David Pavel

David je zakladatelem a zároveň ředitelem digitální contentové agentury Newcast. Vystudoval komerční komunikace na VŠE a má zkušenosti s komunikačním a digitálním plánováním jak z ČR pro více agentur, tak např. z Německa a regionální koordinace CEE. Posledních několik let působil ve vedení mediální agentury a na základě svých zkušenosti vidí nyní obrovský potenciál pro značky právě v práci s vlastními (Owned) médii a relevantním propojením na content strategii a technologické inovace, jakou je např. Virgla.

Anna Yorke Anna Yorke

Head of Newcast Worldwide

Lion Communications s.r.o. - Divize Newcast

Anna Yorke

Anna začala svou profesní kariéru před téměř 10 lety v mediální agentuře. Nyní je zodpovědná za Newcast globální team a konzultuje s globálními klienty jako je např. Nestlé přístup ke content auditu a strategiím. Anna také vede workshopy a tréninky se zaměřením na vytváření branded contentu a sociálních řešeních a produktů.

10:15 - 10:50

COFFEE BREAK

10:50 - 11:10

Obchodování s mediálním prostorem v 21. století

Proč se i Vaše práce (z)mění a kdo Vám ji (ne)vezme? :o))) Komoditizace obchodu s reklamním prostorem má své důsledky.

Tomáš Řehák Tomáš Řehák

CEO

PROGRAMMATIC

Tomáš Řehák

Mediálním businessem se baví a živí od studií. Za tu dobu dal vzniknout projektům např. MDS, OMD Digital, SPIR, Ejhle.net naposledy Programmatic, který přivádí, testuje a implementuje vyspělé technologie z oblasti programmatického prodeje do celé řady významných společností v ČR nejen z oblasti médií.

11:15 - 11:35

Jak vám Data mohou zvýšit prodeje a umožnit Programatický branding

Data jsou jednou z nejdůležitějších součástí RTB. Kromě jednoduchého retargetingu však jejich potenciál není vždy plně využit. V naší prezentaci vám ukážeme, jak mohou být data prvních a třetích stran využita pro zvýšení prodejů a jakou hrají roli v efektivních Programatických branding kampaních.

Přednáška bude v anglickém jazyce bez simultánního překladu.

Robert Webster Robert Webster

Chief Product Officer

Crimtan CZ s.r.o.

Robert Webster

Robert se v digitálním marketingu pohybuje 14 let a má zkušenosti z různých oborů. Pracoval v Yahoo, u průkopníka behaviorálního cílení Tacody, dále vedl Data a Technology oddělení v MediaCom UK. V současnosti zastává pozici Chief Product Officer ve společnosti Crimtan. Na starosti má směřování a vývoj společnosti Crimtan v oblasti programatického nakupování a její udržování pozice lídra v oboru.

11:40 - 12:00

Nové příležitosti pro Publishery: Automatizovaný nákup reklamy na internetu směřuje k brandové reklamě.

Automatizovaný nákup se stal podstatnou součástí onlinové reklamy. V budoucnu ale Publisheři mohou získat z tohoto prodejního kanálu mnohem více než doposud. Na základě již realizovaných konceptů přestaví Jörg Vogelsang úspěšné monetizační strategie včetně Rich media reklamy, Private market places a Data management platformy pro Publishery.

Jörg Vogelsang Jörg Vogelsang

Vice President Publisher Platforms, EMEA

Adform

Jörg Vogelsang

Jörg Vogelsang zastává posledních 17 let vedoucí pozice v oblasti marketingu a technologií. Ve své poslední pozici v Google pracoval jako Head of Emerging Platforms pro region severní a střední Evropy. Byl zde zodpovědný za uvádění nových funkcionalit platformy Google DFP na trh. Před tím působil ve společnostech OnVista Media, Terrific, Boston Consulting Group a Tengelmann. V Adformu aktuálně zastává pozici Vice President Publisher Platforms, EMEA.

12:05 - 12:25

Behaviorální cílení 2.0: zkušenosti s využitím data management platform

Jak funguje a co umí data management platform? Jak lze využít data segmenty, které díky ní získáme? Vyplatí se investice do DMP? Jak lze pracovat s cílením kampaní a jaký vliv má segmentace na jejich výsledky?

Matěj Novák Matěj Novák

Spoluzakladatel

Cruxo

Matěj Novák

Matěj se posledních 15 let pohybuje v oblasti technologií kolem online reklamy. Po ukončení studia filosofie pomáhal budovat search marketingovou divizi Ataxa, české jedničky v branži. Následně krátce působil v Ogilvy Interactive, odkud se přesunul na roli yield managera online divize v Centrum Holdings a později Economii. Poté založil a 8 let vedl Czech Publisher Exchange, průkopníka na poli programatické reklamy. V DataSentics vedl AdPicker, produkt zaměřený na AI/ML vytěžování reklamních dat. Aktuálně Matěj působí v roli spoluzakladatele technologického startupu Cruxo, v němž má zodpovědnost za produkt a technologie. Cruxo vyvíjí platformu pro retail media s globálními ambicemi a aktuálně získalo investici od 3 VC fondů.

12:30 - 12:50

In Image advertising – první zkušenosti

In Image Advertising v ČR. V červnu jsme uvedli na trh platformu PopMarker. První zkušenosti – vydavatelé, inzerent, uživatelé. Očekávání, realita, budoucnost.

Martin Vedej Martin Vedej

CEO

SAFE MEDIA SOLUTIONS

Martin Vedej

Mnohaleté zkušenosti v médiích na různých řídících i poradních pozicích. (Poslední) CEO M.I.A: a.s., CEO Metro ČR, Ředitel sekce Free newspapers v Ringier ČR, OŘ v agentuře Mediafax, Ředitel Medi Sales v Centrum Holdings. Bývalý člen VR SPIR. Zažil pýchu i pády v mediálním prostředí a v současnosti jsem CEO v SAFE MEDIA SOLUTIONS s.r.o., kterou vlastním a provozuji. Společnost je mj. výhradní zástupce platformy PopMarker v ČR a SR.

12:55 - 14:15

OBĚD

14:15 - 14:35

Agentura vs. klient: Hledání společné řeči

Přednáška pojednává o rozdílech a problémech v komunikaci mezi agenturou a klientem. Dozvíte se, jakým přínosem bylo poznat oba světy a jakou výhodu to nyní přináší H1.cz a jejím klientům.

I přestože obě společnosti usilují o to samé, pomyslný syndrom „my vs. oni“ je patrný na obou stranách. Spolupráce není jen vztahu dvou společností, které propojuje Account Manager. Do tvorby online marketingové komunikace je zapojeno mnoho lidí, jak na straně klienta, tak agentury. Jasné instrukce a synergie v týmu jsou tedy klíčové. Roman prozradí, jak najít společnou řeč, jak prohlubovat vztahy a dosáhnout vzájemné důvěry.

Roman Appeltauer Roman Appeltauer

Freelance

Roman Appeltauer

Roman Appeltauer

Roman Appeltauer je už 10 let expertem na webovou analytiku. Rád řeší zapeklité problémy svých klientů, pomáhá zefektivňovat kampaně i lépe využívat data o chování zákazníků. Před 18 lety si vytvořil první web, v roce 2001 s kamarády vytvořil eshop pro drobného truhláře. Od dob TOPlistu s nadšením využívá čísla ke zlepšování výsledků webu. 2x pracoval v H1.cz, kde převážně rozvíjel analytiku. Ve Vodafonu a O2 se naučil, jak se reálně využívají data pro správná rozhodnutí v byznysu. Od ledna 2015 je na volné noze, konzultuje a vytváří DIGMATO.com - nástroj pro efektivnější práci s daty pro marketéry a analytiky.

14:40 - 15:00

Internetový marketing na cestě od továrny na SEO k agentuře

Internetový marketing už není, co býval. Dnes nestačí mít továrnu na SEO, kupovat a plodit zpětné odkazy jak na běžícím páse a spoléhat se, že všechno to málo zachrání jeden nejmenovaný český vyhledávač. Něco málo o tom jak jsme v Effectix.com prošli právě od „SEO fabriky“ k agentuře. O tom s čím se v internetovém marketingu, a nejenom v Česku, setkáváme a budeme setkávat. Proč je dnes nutné bojovat na více frontách, myslet na globalizaci, mobilní technologie a, především, lidi. Lidi, kterým sociální sítě daly do rukou nové zbraně.

Kateřina Holnová Kateřina Holnová

Výkonná ředitelka

Effectix.com

Kateřina Holnová

Kateřina Holnová přišla do Effectix.com 1. dubna 2013 a přinesla více než desetileté zkušenosti z oblasti řízení, které získala převážně v oboru telekomunikací. Teď ji čeká opravdu hodně práce, nastavené cíle jsou jasné: expanze a v dlouhodobém horizontu přivést Effectix.com na burzu.

15:05 - 15:25

Jak fungují humorné příběhy v reklamě. A fungují vůbec?

V čem vám může humor pomoci a na co si naopak dát pozor, pokud se rozhodnete, že byste rádi, aby lidi vaše komunikace bavila. Věřte, že s tím máme docela zkušenosti :-) A když jsme na tom internetovém fóru, podíváme se samozřejmě i na to, jak ke znalosti vaší komunikace mohou přispět více či méně sociální sítě. Bez legrace se podíváme i na vliv humorné komunikace na vnímání značky a jak je to s tím, že lidí od klaunů nenakupují.

Jan Stanko Jan Stanko

Director of Brand & Market Communication

T-Mobile Czech Republic

Jan Stanko

Honza Stanko je ředitelem marketingové komunikace českého T-Mobilu. Vystudoval ekonomickou fakultu VŠB-TUO v Ostravě a Český institut reklamní a marketingové komunikace. V oboru marketingové komunikace prošel v podstatě všemi jejími oblastmi od tvorby brožur až po vedení velkých reklamních kampaní. Z těch nejznámejších řídil kampaně s Chuckem Norrisem, Fitko s Vojtou a Lukášem (asi si vzpomenete na ta-ble-ty) nebo vánoční kampaň se Zadarem Volaničem. Pod jeho vedením vznikla nová série s Ivanem Trojanem. Je fanda do moderních technologií a životní optimista :-)

15:30 - 15:50

Můžete si dovolit v době špičky přicházet o miliony korun?

Jistě že ne! Děláte však pro to maximum? Nasadíme vám brouka do hlavy. Položíme například otázku, zda máte ověřeno, jak velkou návštěvnost unese landing page, na kterou hodláte spustit vánoční kampaň. Ukážeme vám, jak si lze porovnat stabilitu vašeho online prostředí a jeho dispozice pro vrcholný výkon. A pokořit tak pojem “stolová hora”.

Zbyněk Hraše Zbyněk Hraše

Team leader vývoje Soyky

Etnetera Core

Zbyněk Hraše

Na českém IT trhu se pohybuje již 13 let. Od roku 2007 pracuje ve společnosti Etnetera, kde se zaměřuje na vedení projektů pro významné klienty (např. Fortuna, Datart). Aktuálně je šéfem produktové divize se specializací na personalizaci a zátěžové testování. Je ženatý, má dvě dcery, aktivně sportuje (maratonec a ironman).

15:55 - 16:10

COFFEE BREAK

16:10 - 16:30

Jak rozhoupat lidi? Teď, ne Yindy.

Znají nás, možná už nás mají i rádi a navíc říkají, že by si nás i vzali...Ale rozhodnutí stále odkládají. My je ale chceme teď, ne Yindy.

Lenka Palasová Lenka Palasová

Head of Design and Innovation

Air Bank

Lenka Palasová

Lenka pracuje odjakživa v internetu. Už třetí rok pečuje v Air Bank o internetové kanály. K tomu se věnuje i marketingu a inovacím. Předtím několik let navštěvovala Vodafone. Má ráda jarní kytky a lanýže.

Karolina Šrámková Karolina Šrámková

Chief Human Relations Officer, od dubna 2016 na dlouhé dovolené

Air Bank

Karolina Šrámková

Air Bank s nadšením a vášní buduji více než 6 let. Začínala jsem na marketingu, kde se mi splnila velká touha postavit značku od základu. Co víc si může marketér přát. Pak přišla nabídka postavit stejnou banku dovnitř a přijala jsem nabídku šéfovat Péči o zaměstnance (jinde říkají „ejčář“). V euforii jsme totiž celá ta léta stavěli banku tak, aby ji klienti mohli mít rádi. Mohli jsme se roztrhnout, abychom je udělali spokojenými a nadšenými ambasadory. Jenže jsme jaksi zapomínali na sebe. I já jsem zapomínala na sebe, a proto k vám v dubnu budu mluvit z pozice člověka, který se připravuje na dlouhou dovolenou.

16:35 - 16:55

Od nápadu k realizaci kampaně

Na netradiční kampani pro výrobce motocyklů její autor ukáže, jak může facebooková konverzace mezi Prahou a Budapeští vyústit do ocenění na mezinárodním festivalu reklamy v New Yorku.

Pavel Fuksa Pavel Fuksa

Freelancer

Pavel Fuksa

Pavel Fuksa je jeden z nejúspěšnějších českých tvůrců reklamy. Jako artdirector nebo designér pracoval na projektech pro klienty jako ESPN, Facebook, Twitter, Google, kancelář Baracka Obamy, Mercedes, Nike nebo Fortune 500. Pracoval ve Velké Británii, ČR a Slovensku. Za minulý rok ho časopis Lürzer’s Archive zařadil do seznamu nejlepších světových designérů a za rok 2012 se umístil na třetím místě ve světovém žebříčku kreativních ředitelů, vydávaných stejným magazínem. Působil jako kreativní ředitel v agentuře Labstore a Young & Rubicam v Praze a nyní je na volné noze.