Peter Lelovič již tradičně přinese další provokativní srovnání internetového a off-line světa. Tentokráte se zaměří na to, jaký je reálný výkon internetových kampaní. Je možné, že přes všechna úžasná čísla váš banner neviděl žádný živý člověk? Jaký je opravdový výkon sociálních sítí? Která videa si lidé vlastně pouští? A vůbec - jste si jistí, že samotný internet umí něco prodat? Pokud máte pochybnosti, tento příspěvek vám vymezí jejich reálné hranice. Pokud nepochybujete - tak vám stejně není pomoci.
Mgr. Peter Lelovič je magistrem psychologie masových komunikací a reklamy. Svou kariéru začal těsně po revoluci v reklamním průmyslu. Prošel všemi stupni tvorby reklamy – od textaře až po řízení mezinárodní agentury. Začal klasickými médii, ale již v druhé polovině devadesátých let se začal profesně zabývat internetem. Posledních 8 let působí jako konzultant v marketingu a v oblasti User Experience.