Tištěný Forbes má v Česku velký úspěch, prodává téměř 20 tisíc výtisků a každý rok roste ve všech ukazatelích a je to nejúspěšnější vydavatelský startup posledních let. Trvalo mu ale tři roky, než se odvážil jít do digitálního světa. Proč? A co tam bude dělat? Jak budou vypadat jeho aplikace, jak bude vypadat jeho web? A jak na tom všem chce vydělat?
Petr uvedl Forbes na český trh v listopadu 2011. V českých médiích pracuje dvacet let, od roku 2005 až do roku 2011 vedl jako šéfredaktor Hospodářské noviny. Předtím pracoval jako šéf ekonomické rubriky MF DNES a jako zástupce šéfredaktora. Deset let moderoval politickou televizní diskusi Nedělní partie, tři roky rozhlasový pořad Pressclub, pracoval pro rakouskou tiskovou agenturu APA. Vystudoval VŠE, absolvoval studijní pobyt na Oxford University, Green College a roční studium na Johannes Kepler Universitat Linz. Získal cenu Guvernéra České národní banky.