Co Češi říkají na technologické novinky? Chytré hodinky, fitness náramky, Google Glass, beacons? Přijdou jim zajímavé? Uvažovali by o jejich koupi nebo používání? Kdy si myslí, že se tyto technologie prosadí? Jak jsme na tom ve srovnání s ostatními státy? Čím je ovlivněna adopce nových technologií?
Tomáš vede v Nielsen Admosphere digitální výzkum a pomáhá značkám v digitálním světě. Zkušenosti sbíral v technologických firmách a později přišel do TNS (WPP), kde sedm let spoluvytvářel první digitální studie v ČR – Češi v síti, Connected Life a celou řadu inovativních digitálních řešení. Dlouhodobě se věnuje sledování nových trendů, technologiím, reklamě, médiím, startupům a politickému marketingu. Miluje svůj iPhone, Playstation a curry. Stojí za konferencí #FashionTechcz. Na Twitteru a všech ostatních sítích ho najdete jako @gizmax.