Přednáška pojednává o rozdílech a problémech v komunikaci mezi agenturou a klientem. Dozvíte se, jakým přínosem bylo poznat oba světy a jakou výhodu to nyní přináší H1.cz a jejím klientům.
I přestože obě společnosti usilují o to samé, pomyslný syndrom „my vs. oni“ je patrný na obou stranách. Spolupráce není jen vztahu dvou společností, které propojuje Account Manager. Do tvorby online marketingové komunikace je zapojeno mnoho lidí, jak na straně klienta, tak agentury. Jasné instrukce a synergie v týmu jsou tedy klíčové. Roman prozradí, jak najít společnou řeč, jak prohlubovat vztahy a dosáhnout vzájemné důvěry.
Roman Appeltauer je už 10 let expertem na webovou analytiku. Rád řeší zapeklité problémy svých klientů, pomáhá zefektivňovat kampaně i lépe využívat data o chování zákazníků. Před 18 lety si vytvořil první web, v roce 2001 s kamarády vytvořil eshop pro drobného truhláře. Od dob TOPlistu s nadšením využívá čísla ke zlepšování výsledků webu. 2x pracoval v H1.cz, kde převážně rozvíjel analytiku. Ve Vodafonu a O2 se naučil, jak se reálně využívají data pro správná rozhodnutí v byznysu. Od ledna 2015 je na volné noze, konzultuje a vytváří DIGMATO.com - nástroj pro efektivnější práci s daty pro marketéry a analytiky.