Zajímalo nás, jak jsme na tom s virálním marketingem v ČR. Funguje to? Dělá to někdo? Jaké jsou ty skvělé či opačně odstrašující příklady? Na jejich názor jsme se proto zeptali spotřebitelů, zadavatelů a last but not least šéfů agentur ať už těch nových, digitálních či těch úplně klasických. A výsledky? Určitě překvapí i Vás!
Josef Havelka zakládal v Česku reklamní agenturu Leo Burnett, která se pod jeho vedením stala významnou tuzemskou skupinou, v roce 2001 se stal regionálním ředitelem této firmy pro 11 trhů střední a východní Evropy. Poté, co v roce 2005 společnost Leo Burnett opustil, založil poradenskou firmu Zeitgeist. V letech 2008–2009 zastával v agentuře Ogilvy funkci regionálního ředitele strategického plánování. V roce 2009 se stal zakládajícím partnerem firmy Zoot.cz – nákupní on-line platformy. Následně působil jako generální ředitel společnosti Sanoma Media Praha, poté vedl konzultantskou divizi Omnicom Media Group. Od 2013 do 2016 byl marketingovým ředitelem České spořitelny. Je nositelem prestižního ocenění Adman, které se uděluje významným osobnostem za celoživotní přínos české reklamě.