„Nastala doba, kdy je možné popsat mediální chování lidí pomocí jednoho zdroje měření,“ říká ředitel MEDIANu Přemysl Čech. Společnost MEDIAN uvedla v roce 2012 na trh projekt adMeter. Projekt je založen na vlastní vyvinuté technologii audiomatchingu a měřil původně poslechovost rádií a sledovanost televize. Celý Projekt je postupně rozšiřován a v současné době měří také návštěvnost Internetu. Zároveň jsou připravovány postupy, jak do měření začlenit další média a získat tak kompletní pohled na vnímání všech klíčových mediatypů. O aktuální podobě Projektu a k čemu lze využít data z tohoto výzkumu se dozvíte přímo od Přemysla Čecha.
Přemysl Čech je absolventem Matematicko - fyzikální fakulty Karlovy University v oboru matematika - teorie systémů. Na Přírodovědecké fakultě UK absolvoval nadstavbové studium demografie. Má mnoho zkušeností z empirických výzkumů. Po absolvování university pracoval několik let v Sociologickém ústavu ČSAV. V roce 1990 se zúčastnil realizace prvních výzkumů nově založených společností STEM a AISA. V roce 1992 začal pracovat jako vedoucí oddělení mediálních výzkumů. V roce 1993 se stal ředitelem společnosti MEDIAN. Přemysl Čech zorganizoval a zrealizoval standardní multimediální výzkum měření sledovanosti médií v České i ve Slovenské republice - nazývaný MEDIA PROJEKT. V letech 1996-1997 pracoval jako generální ředitel společnosti Taylor Nelson AGB Media Fact a zaváděl v ČR peoplemetrový systém v rámci kontraktu na peoplemetrový projekt pro Asociaci televizních organizací ATO (Česká televize, NOVA, Prima) pod názvem “Měření sledovanosti médií pomocí peoplemetrů”. V letech 1997-98 uvedl na český s slovenský trh komplexní projekt TGI - MARKET & MEDIA & LIFESTYLE ve spolupráci s britskou firmou BMRB. Je majitelem společnosti MEDIAN. Od roku 1995 je členem ESOMAR - evropského sdružení výzkumných agentur. V letech 2003 – 2012 se podílel na formování nové podoby samostatných výzkumů pro měření rádií (RADIO PROJEKT) a deníků a časopisů (MEDIA PROJEKT). V roce 2012 uvedl na trh projekt adMeter.