Každý v dnešní době hovoří o contentu. Navzdory tomu se klienti s vlastním contentem trápí a od agentur nedostávají potřebnou kvalitu a konzultace. Newcast přináší celkově nový pohled na celou problematiku contentu (dle přístupu “Owned First”), jak by digitální audit a strategie měli vypadat a jaká je jejich důležitost v rámci komplexního integrovaného komunikačního plánování.
Přednáška bude v anglickém jazyce bez simultánního překladu.
David je zakladatelem a zároveň ředitelem digitální contentové agentury Newcast. Vystudoval komerční komunikace na VŠE a má zkušenosti s komunikačním a digitálním plánováním jak z ČR pro více agentur, tak např. z Německa a regionální koordinace CEE. Posledních několik let působil ve vedení mediální agentury a na základě svých zkušenosti vidí nyní obrovský potenciál pro značky právě v práci s vlastními (Owned) médii a relevantním propojením na content strategii a technologické inovace, jakou je např. Virgla.
Anna začala svou profesní kariéru před téměř 10 lety v mediální agentuře. Nyní je zodpovědná za Newcast globální team a konzultuje s globálními klienty jako je např. Nestlé přístup ke content auditu a strategiím. Anna také vede workshopy a tréninky se zaměřením na vytváření branded contentu a sociálních řešeních a produktů.