V čem vám může humor pomoci a na co si naopak dát pozor, pokud se rozhodnete, že byste rádi, aby lidi vaše komunikace bavila. Věřte, že s tím máme docela zkušenosti :-) A když jsme na tom internetovém fóru, podíváme se samozřejmě i na to, jak ke znalosti vaší komunikace mohou přispět více či méně sociální sítě. Bez legrace se podíváme i na vliv humorné komunikace na vnímání značky a jak je to s tím, že lidí od klaunů nenakupují.
Honza Stanko je ředitelem marketingové komunikace českého T-Mobilu. Vystudoval ekonomickou fakultu VŠB-TUO v Ostravě a Český institut reklamní a marketingové komunikace. V oboru marketingové komunikace prošel v podstatě všemi jejími oblastmi od tvorby brožur až po vedení velkých reklamních kampaní. Z těch nejznámejších řídil kampaně s Chuckem Norrisem, Fitko s Vojtou a Lukášem (asi si vzpomenete na ta-ble-ty) nebo vánoční kampaň se Zadarem Volaničem. Pod jeho vedením vznikla nová série s Ivanem Trojanem. Je fanda do moderních technologií a životní optimista :-)