Od roku 2001 pracuje v Českém rozhlase. Postupem let se na Radiožurnálu začala věnovat moderním technologiím. Momentálně je také editorkou rozhlasového Centra zpravodajství.
Dlouhá léta vedl známé Softwarové noviny, v anketě Křišťálová Lupa se stal Osobností roku. Byl editorem a spoluvydavatelem magazínu 067. Moderuje odborné konference. Učil na VŠE a na FF UK, vedl také vzdělávací instituci iCollege. V Deníku N je vedoucím rubriky Věda a technologie.
Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.
Novinář a vydavatel, v současné době ředitel nezávislého Deníku N, který je prvním českým deníkem vzniklým od začátku na principu placeného digitálního obsahu. Do roku 2018 vedl 12 let internetové vydavatelství Internet Info, které vydává známé weby jako Lupa.cz, Měšec.cz, Podnikatel.cz, pořádá prestižní konference nebo anketu Křišťálová Lupa – Cena českého Internetu. V letech 2008 – 2018 stál v čele oborového Sdružení pro internetový rozvoj. Připravil úspěšný sborník vzpomínek Mé dětství v socialismu a sestavil ze svých textů knihy České nesvědomí, Přelud svobody a Mediální revoluce. Ve volném čase se věnuje olejomalbě. V digitálním prostředí je známý jako Simindr.
Zakladateľ a šéfredaktor mediálneho serveru Mediálne.sk, neskôr vedúci internetových aktivít TRENDu. Tri roky vedie online projekty SME.sk, teraz Denníka N.
Působil v české redakci BBC World Service, byl politickým reportérem Hospodářských novin a šéfredaktorem zpravodajské stanice Českého rozhlasu – Rádia Česko. Od roku 2011 do konce roku 2014 šéfkomentátor týdeníku Ekonom. Nyní vede server HlídacíPes.org.
15 let v marketingové komunikaci. Geek. Content marketing.
Robert vystudoval sociologii na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy v Praze. Během studia začal v roce 1993 pracovat nejprve na částečný a pak na plný úvazek jako redaktor Českého deníku. V roce 1994 pracoval jako vedoucí domácího zpravodajství v Denním Telegrafu. Později působil jako společník a jednatel v soukromé poradenské agentuře. Roku 1998 byl jmenován zástupcem šéfredaktora Lidových novin, kde tuto funkci zastával do konce roku 2000. 1. ledna 2001 se stal zástupcem šéfredaktora deníku MF DNES a 6. února 2006 byl jmenován jeho šéfredaktorem, odkud se rozhodl odejít v roce 2013 po změně majitele vydavatelství. Od září 2014 vydává a vede měsíčník Reportér.
David založil svou první vývojářskou firmu v roce 1996 v Německu a zároveň odstartoval jednu z prvních sociálních sítí pro ženy a dívky. Po studiu ekonomiky a informatiky se ve Stuttgartu věnoval Java developmentu. Přestěhoval se do Švýcarska, aby zde nastartoval další internetové projekty, než se v roce 2008 stal partnerem a ředitelem v jedné Švýcarské investiční skupině. Dnes se věnuje vlastní webové aplikaci FetView, která doktorům usnadňuje dokumentaci ultrazvukových vyšetření.
Narodila jsem se 1.7.1970 v Olomouci. Po olomouckém gymnáziu Jiřího z Poděbrad jsem vystudovala Právnickou fakultu na Univerzitě Karlově v Praze. Studium jsem zakončila titulem PhD. v roce 1997. Novinářskou dráhu jsem odstartovala jako parlamentní zpravodajka tiskové agentury Arteria, v roce 1993 jsem nastoupila do ČT, kde jsem postupně moderovala Debatu, "21", Události, komentáře a Interview Daniely Drtinové. Jsem nositelkou novinářské ceny K.H.Borovského a za pořad Události, komentáře tým obdržel TV cenu Elsa. V roce 2014 jsem pak získala taky Novinářskou cenu Nadace OSF a v roce 2015 zvláštní cenu poroty FITES Trilobit Beroun. Po 21 letech působení v televizi veřejné služby jsem skončila v ČT na konci března roku 2014. Po odchodu jsme s kolegy z ČT spustili internetový projekt DVTV pod mediálním domem Economia. A v témže roce jsem se taky stala členkou Správní rady Nadace OSF.
Zkušenosti v on-line mediálním světě sbírá od roku 2001, kdy postupně prošel různými pozicemi jak na straně publisherů – Seznam.cz, Centrum.cz, tak na straně mediálních a komunikačních agentur – MediaCom Praha, Omnicom Media Group.
Je spoluzakladatel a jednatel společnosti Ackee. Ackee dovedl se svými společníky od roku 2012, kdy začínali jako garážová firma, mezi technologickou špičku vývoje mobilních aplikací v ČR. Mimo Ackee působí na Fakultě informačních technologií ČVUT, kde vede závěrečné práce studentů a přednáší předmět DB technologie pro Big data.
Markeťák „Zlínské školy“, inovátor, rocker, a neúnavný korporátní challenger. Po studiích marketingu na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně a v Kanadě, nastoupil do týmu globálního marketingu ŠKODA AUTO, kde strávil téměř 5 let. Měl zde na starosti přípravu globálních kampaní různých modelů značky včetně plánování a exekuce kampaní pro český trh. Následovalo 3-leté angažmá ve společnosti Mediatel, kde se jako ředitel komunikace spolupodílel na transformaci celé firmy vč. značky Zlaté stránky směrem k on-line businessu. V roce 2012 následoval návrat do ŠKODA AUTO – do nově vzniknuvšího centrálního digitálního týmu, na jehož rozvoji a vizi se spolu-podílel, než se v lednu 2013 stal Manažerem marketingové komunikace ŠKODA AUTO Česká republika. Zde má na starosti plánování marketingových kampaní značky vč. strategie a rozvoje digitálního marketingu na domácím trhu. Je držitelem ocenění Marketér roku 2014, které každoročně uděluje Česká marketingová společnost.
Michal v Seznamu realizuje rozvoj prodeje reklamy ve velkém. Na veřejnosti se ukazuje většinou v listopadu..
V reklamě od roku 1994. Jako kreativní ředitel vedl týmy agentur Leo Burnett, Mark BBDO a Konektor. Spolupracoval a spolupracuje s dalšími agenturami a studii. O kreativitě v reklamě přednáší na Vysoké škole ekonomické a na Vysoké škole kreativní komunikace. Jeho kampaně byly mnohokrát oceněny na mnoha českých i mezinárodních soutěžích.
Editor digitálních médií týdeníku Respekt. Vystudoval informační management a žurnalistiku na VŠE v Praze. Je zodpovědný za komunikaci Respektu na sociálních sítích. Koordinuje vývoj internetových projektů a aplikací pro digitální zařízení. Snaží se propojovat prostředí redakce tištěného média s online světem.
V Nových médiích Českého rozhlasu hledá nové cesty, jak dostat audio k posluchačům - ať už přes podcasty nebo chytré reproduktory. Před tím působil například jako editor inovací v IHNED.cz nebo šéf webových projektů v Respektu. Rád sleduje trendy v online světě a sní o kariéře skokana na lyžích.
Andrew Keen, britsko-americký internetový podnikatel, spisovatel, moderátor (TechCrunch aj.) a řečník napsal tři knihy (Kult amatéra, Digitální závrať a Internet není odpověď), sjezdil desítky konferencí po celém světě (The Next Web, TEDx aj.) a v roce 2015 byl zařazen mezi "100 Most Connected Men" časopisem GQ magazine.
Spolupracuje na projektech datové žurnalistiky pro Český rozhlas. Před tím se věnoval datové žurnalistice v Hospodářských novinách. O médiích a technologiích psal např. na server Lupa.cz, do časopisů Respekt či Strategie. V letech 1997 - 2004 redaktor a editor v Lidových novinách, 2004 - 2006 v Nedělním světě, 2006 - 2009 reportér v Týdnu. Vystudoval žurnalistiku a mediální studia na FSV UK.
Luboš Kulhánek je člověk milující prezentování, komunikaci. Věnuje se obchodu, který propojuje s vášní pro marketing. V posledních letech byl činný v online turistickém businessu. V současné době má na starosti rozvoj Kanadského startupu Flatbook. Flatbook je skvělá služba, která již ušetřila miliony lidem po celém světě. Pokud jedete na léto pryč, Flatbook může převzít váš byt, platit za vás nájem, byt dále pronajímat a vy se můžete soustředit jen na svoji cestu....
Holger Mews se pohybuje v oblasti obchodu a marketingu více než 18 let. Do digitálního marketingu vstoupil v roce 2005, kdy začal pracovat ve společnosti DoubleClick Inc, kterou později koupil Google. Dále pracoval ve společnost Adobe na pozici obchodního ředitele pro střední Evropu pro oblast reklamy a sociálních řešení. Zastával i klíčové manažerské pozice v Efficient Frontier a Gruner + Jahr.
Od listopadu 2013 působí v Adform nejdříve jako Senior Vice President of Programmatic Trading, od roku 2015 jako Senior Vice President Europe.
Je absolventem University of Hamburk, kde vystudoval obor Ekonomie a podnikové řízení.
Absolvoval Vysokou školu ekonomickou, fakultu managmentu a od roku 1982 pracoval na různých pozicích v IT firmě PVT. V roce 1990 založil s dalšími třemi společníky firmu APP, předního systémového integrátora a dodavatale IT řešení, ze které vybudovali skupinu s více než miliardovým ročním obratem. 2002 firmu koupila společnost Ness Technologies a Míka se stal investorem. Už v roce 2001 začal diskutovat se zakladateli Netretail Holding (Mall.cz) a v roce 2002 do této firmy vstoupil jako andělský investor. V Netretail Holdingu má stále podíl, působí zde nyní jako provozní ředitel a také je členem dozorčí rady.
Miroslav Motejlek je zakladatelem a majoritním vlastníkem společnosti motejlek.com, kterou tvoří z části zpoplatněný nezávislý zpravodajský server motejlek.com a internetová televize motejlek TV. Vystudoval ekonomii na Filosofické fakultě University Karlovy.
Pracoval v Lidových novinách a v Týdnu, v obou jako vedoucí ekonomické rubriky. Řídil redakci reportérů Českého rozhlasu pro stanice Radiožurnál a Rádio Česko.
Od mládí ho zajímají a staví internetové služby, které propojují lidi. Seznamoval už 5 miliónů lidí. Založil a v roce 2010 prodal společnost Libimseti.cz a.s., provozovatele serveru Libimseti.cz, v letech 2007-2009 jedné z nejatraktivnějších značek českého internetu. Spoluzaložil iCollege, která poskytuje vzdělání pro podnikání na internetu. Nyní seznamuje Američany, Francouze a Brazilce na Ilikeyou.com.
Matěj se posledních 15 let pohybuje v oblasti technologií kolem online reklamy. Po ukončení studia filosofie pomáhal budovat search marketingovou divizi Ataxa, české jedničky v branži. Následně krátce působil v Ogilvy Interactive, odkud se přesunul na roli yield managera online divize v Centrum Holdings a později Economii. Poté založil a 8 let vedl Czech Publisher Exchange, průkopníka na poli programatické reklamy. V DataSentics vedl AdPicker, produkt zaměřený na AI/ML vytěžování reklamních dat. Aktuálně Matěj působí v roli spoluzakladatele technologického startupu Cruxo, v němž má zodpovědnost za produkt a technologie. Cruxo vyvíjí platformu pro retail media s globálními ambicemi a aktuálně získalo investici od 3 VC fondů.
Romana Nýdrle působí na pozici Head of Corporate Communications společností MAKRO Cash & Carry ČR a METRO Cash & Carry SR od roku 2009. Na starost má oblast PR, aktivity v sociálních médiích, event management, interní komunikaci a public affairs. Před příchodem do Makra pracovala jako Marketing Director ve Stillking Films a ve stejné pozici prošla postupně také hudebními vydavatelstvími Sony Music, BMG a Sony BMG.
Petr dnes pracuje ve společnosti angelcam, která již pro více než 8,000 klientů v 140ti zemích poskytuje plug&play řešení, které majitelům bezpečnostních kamer umožnuje jednoduchou práci s bezpečnostními kamerami jakékoliv značky, z jakéhokoliv zařízení a odkudkoliv. Navíc, díky konceptu otevřeného app-store nabízí neustále se rozšiřující škálu aplikací. Tyto aplikace díky využití tzv. počítačového vidění nebo propojení s dalšími senzory ze světa “internetu věcí” dokáží například vyvolat poplach v případě pádu seniorů, šetřit náklady na úklid či klimatizaci, zlepšit obsluhu pokladen v obchodech nebo třeba dynamicky řídit dopravu. Petr se dlouhodobě zajímá o budoucí trendy v oblasti internetových služeb, spolupráci vysokých škol a podniků a jako zakladatel startupového akcelerátoru StartupYard a inkubátoru Node5 o podporu inovativních firem. Petr vystudoval marketing a management na Open University.
Dříve se pohyboval na poli marketingu, a to ve společnostech Economia a.s. a ve skupině PPF/ČP, kde působil nejprve jako marketingový manažer u První Callin agentury, a poté jako projektový manažer a manažer marketingových produktů u České pojišťovny. V Seznam.cz působil od roku 2009. Zastával pozici Senior Key Account Managera v obchodním oddělení, kde vedl tým 12 lidí. Nyní působí v GroupM na pozici digital trading directora.
19 let praxe v oboru médií a marketingu. Působil ve vedení řady mezinárodních mediálních agentur, společnost ZenithOptimedia v ČR zakládal, 4 roky působil jako obchodní a později též výkonný ředitel TV Nova, založil poradenskou divizi pro skupinu Omnicom a následně vedl OMD z pozice managing directora a předsedy představenstva. Nyní se věnuje vlastním podnikatelským záměrům a poradenství.
Producent dokumentárního filmu Váňa - největší závod je život sám. Ve vlastní společnosti Bullfilm se věnuje především produkování obsahu pro kina, televize a web, ale produkuje také divadelní představení či výstavy. Fascinují ho digitální technologie, obrazovky všech velikostí a především práce s obsahem. Před tím pracoval téměř dvacet let v reklamě. Prošel řadu mezinárodních agentur v Čechách, Singapuru a na Ukrajině. Spoluvytvářel kampaně pro značky jako Nescafé, Martini, Camel, Durex, Paegas, Twist a mnoho dalších.
Marketingem se baví už 12 let. Po práci s českou značkou brýlí Relax ochutnal poprvé petfood ve společnosti Mars (launch Profilum, kick pochoutky Pedigree). Pak si vyzkoušel být kavárenským povalečem. Nabuzený šálky kávy Tchibo, Davidoff a Jihlavanka se podílel na tvorbě CEE strategie značek. Díky působení na pozici Senior Brand Manager a později Head of Marketing v Seznam.cz se stal na více než 4 roky součástí českého internetu. V roce 2014 se vrátil do petfoodu jako Marketingový ředitel české společnosti VAFO Praha s.r.o., která své značky Brit, Carnilove nebo Petit prodává úspěšně nejen na tuzemském, ale i na dalších 55ti exportních trzích.
V roce 1998 absolvovala Gymnázium T.G. Masaryka v Litvínově. Vystudovala Fakultu sociálních věd UK a City University, Depepartment of Journalism v Londýně. Pracovala postupně v redakci Lidových novin (1998 až 2002), ve vydavatelství Mediacop (2002 až 2006), v deníku Mladá fronta Dnes (2006 až 2007), od roku 2008 byla stálou zpravodajkou Hospodářských novin v Bruselu. 1. dubna 2009 se stala zástupkyní šéfredaktora HN. Od 1. července 2013 se stala šéfredaktorkou portálu IHNED.cz. V roce 2014 se Lucie vydala na boj proti bankovní lichvě jako CEO projektu Zonky - P2P lendingové platformy. Služba byla spuštěna v červnu 2015, úspěšně prošla pilotním obdobím a v září odstartovala naplno.
Jiří Udatný je ředitelem oddělení Data & Analytics v GroupM. V médiích se pohybuje již 16 let, kde se věnuje zejména propojování světa dat a mediálního plánování. Je členem metodologické komise ATO, příležitostně přednáší na VŠE. Vystudoval ekonometrii a operační výzkum na VŠE Praha.
Umělec, revolucionář, lídr, vizionář. S pomocí kolegů z umělecké branže pomáhal svrhnout komunistický režim. Vždy měl talent pro byznys, vybudoval jednu z nejúspěšnějších reklamních agentur ve Střední Evropě MADE BY VACULIK. Žalostný stav dálničního spojení mezi Prahou a Bratislavou ho přinutil pořídit si létající auto AeroMobil. Investuje také do řady úspěšných startupů v oblasti mediálního obsahu, IT a dopravy.
Jaroslav Vavřina působí jako Managing Director Harley-Davidson Praha od ledna 2008. V rámci tohoto působení získal tři ocenění „Most improving dealer“ za posledních pět let. Od roku 2005 působil mimo jiné jako Managing partner v NutriCare. Narodil se v roce 1968, je ženatý a má tři děti. Svůj volný čas věnuje rodině, Harley-Davidson, muay thay, snowboardování, běhání atd.
Primárně 20 let marketingových zkušeností s přesahem do obchodu a medical marketingu (pharma) se znalostí mezinárodních i ryze českých firem. Nyní práce na retailové značce Teta a management privátních značek. 14 let ve společnosti Nutricia, resp. Danone se zkušeností v řízení portfolia značek (optimalizace z 12 na 2 při zachování růstu podílu na trhu). Řízení lokálních i mezinárodních značek. Poslední tři roky ve společnosti pk Solvent se zodpovědností za maloobchodní strategii včetně rebrandingu značky Teta nebo řízení a restart portfolia více jak 7mi privátních značek.
Český redaktor a moderátor Martin Veselovský je držitelem několika novinářských cen. Působil v různých rádiích a televizích, od roku 2000 do roku 2014 pracoval v Českém rozhlase, v období 2008–2014 moderoval pořad Události, komentáře v České televizi. Od roku 2014 je moderátorem jím spoluzaložené internetové televize DVTV.
Patrick Zandl v roce 1996 založil zpravodajský Mobil server, později rozjížděl internetovou televizi Stream.cz a šéfredaktoroval Lupu. Dnes je vedoucím projektu bezpečnostních routerů Turris v CZ.NIC. Zaměřuje se na mobilní komunikace a bezpečnost.