Divák se čím dál více ocitá uprostřed boje výrobců přístrojů, vývojářů aplikací a platforem, tvůrců obsahu, programových ředitelů, mediálních manažerů a brand manažerů. Jaká tedy bude vaše televize v nové digitální době? Kdo jí bude vytvářet? Mnoho otázek, ještě více odpovědí. Některé z nich vám představí Kryštof Šafer, který v reklamě od 90. let řídil řadu globálních značek v mezinárodních agenturách v Čechách, Singapuru a Ukrajině a nyní jako producent tvoří obsah - filmy, divadla, výstavy. Jste připraveni na dobrodružnou cestu do nitra nejvlivnějšího média a jeho proměn?
Producent
Producent dokumentárního filmu Váňa - největší závod je život sám. Ve vlastní společnosti Bullfilm se věnuje především produkování obsahu pro kina, televize a web, ale produkuje také divadelní představení či výstavy. Fascinují ho digitální technologie, obrazovky všech velikostí a především práce s obsahem. Před tím pracoval téměř dvacet let v reklamě. Prošel řadu mezinárodních agentur v Čechách, Singapuru a na Ukrajině. Spoluvytvářel kampaně pro značky jako Nescafé, Martini, Camel, Durex, Paegas, Twist a mnoho dalších.
Automated Guaranteed je nákupní platforma automatizovaného plánování reklamy, která dokáže změnit způsob, jakým realizujete přímý nákup a prodej online reklamy. Žádné přeposílání excelovských objednávek a reklamních materiálů prostřednictvím emailu, ale efektivní způsob pro plánování, rezervaci a nákup reklamy při zachování plné transparentnosti kampaní. A spousta ušetřeného času, který můžete věnovat místo papírování něčemu užitečnějšímu.
Senior Vice President Europe
Holger Mews se pohybuje v oblasti obchodu a marketingu více než 18 let. Do digitálního marketingu vstoupil v roce 2005, kdy začal pracovat ve společnosti DoubleClick Inc, kterou později koupil Google. Dále pracoval ve společnost Adobe na pozici obchodního ředitele pro střední Evropu pro oblast reklamy a sociálních řešení. Zastával i klíčové manažerské pozice v Efficient Frontier a Gruner + Jahr.
Od listopadu 2013 působí v Adform nejdříve jako Senior Vice President of Programmatic Trading, od roku 2015 jako Senior Vice President Europe.
Je absolventem University of Hamburk, kde vystudoval obor Ekonomie a podnikové řízení.
Vysoký výkon, nízká spotřeba. Tak by se dala ve zkratce nazvat marketingová strategie nejobdivovanější a nejhodnotnější značky v České republice. Tomášova překvapivě ne-digitální prezentace vám umožní nahlédnout pod pokličku. Přijďte a ochutnejte!
Manazer marketingove komunikac
Markeťák „Zlínské školy“, inovátor, rocker, a neúnavný korporátní challenger. Po studiích marketingu na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně a v Kanadě, nastoupil do týmu globálního marketingu ŠKODA AUTO, kde strávil téměř 5 let. Měl zde na starosti přípravu globálních kampaní různých modelů značky včetně plánování a exekuce kampaní pro český trh. Následovalo 3-leté angažmá ve společnosti Mediatel, kde se jako ředitel komunikace spolupodílel na transformaci celé firmy vč. značky Zlaté stránky směrem k on-line businessu. V roce 2012 následoval návrat do ŠKODA AUTO – do nově vzniknuvšího centrálního digitálního týmu, na jehož rozvoji a vizi se spolu-podílel, než se v lednu 2013 stal Manažerem marketingové komunikace ŠKODA AUTO Česká republika. Zde má na starosti plánování marketingových kampaní značky vč. strategie a rozvoje digitálního marketingu na domácím trhu. Je držitelem ocenění Marketér roku 2014, které každoročně uděluje Česká marketingová společnost.
Logo Harley-Davidson má na sobě vytetováno velké procento jeho zákazníků. Ještě větší procento však stojí v jednom šiku při jakékoliv změně na jejich oblíbených strojích a volá "To už není Harley!"
Jak takovou rezistenci k novinkám skloubit s moderními technologiemi? Odpověď přinese ten nejpovolanější, Jaroslav Vavřina, který Harley-Davidson vede už od roku 2008 a za posledních pět let třikrát získal titul "Most improving dealer".
Managing Director and shareholder
Jaroslav Vavřina působí jako Managing Director Harley-Davidson Praha od ledna 2008. V rámci tohoto působení získal tři ocenění „Most improving dealer“ za posledních pět let. Od roku 2005 působil mimo jiné jako Managing partner v NutriCare. Narodil se v roce 1968, je ženatý a má tři děti. Svůj volný čas věnuje rodině, Harley-Davidson, muay thay, snowboardování, běhání atd.
Chcete vědět, jak získat srdce zákazníků přes Snapchat, Periscope, Instagram nebo LinkedIn? Jaký přínos mají malé sociální sítě i pro velké značky prozradí Veronika Hromadová z Rémy Cointreau, do jejíhož portfolia patří takové nápoje jako Metaxa, Tullamore Dew, Aperol nebo Jägermeister.
Lead manager
Direct marketing je pro velkoobchodní řetězec MAKRO hlavním nástrojem komunikace. Papírový leták však přestává být jediným zdrojem informací o akčních nabídkách a následně driverem zákaznické frekvence. Přecházíme od komunikace „1 to ALL“ k „1 to 1“.
Podmínkou není jen znalost nákupního chování, tedy kvalitní zákaznická data a schopnost je číst. Logicky nezbytné jsou segmentace a cílení. Digitál pak komunikačním kanálem, jak personalizované nabídky k zákazníkovi dostat a měřit. Vítaným vedlejším produktem realokace marketingového rozpočtu, kdy tiskneme méně letáků a více investujeme do onlinu. V MAKRO veřejně prospěšnou iniciativu Stromy místo letáků berou docela vážně. Inspirujte se také!
Vedoucí komunikace
MAKRO Cash & Carry ČR
Romana Nýdrle působí na pozici Head of Corporate Communications společností MAKRO Cash & Carry ČR a METRO Cash & Carry SR od roku 2009. Na starost má oblast PR, aktivity v sociálních médiích, event management, interní komunikaci a public affairs. Před příchodem do Makra pracovala jako Marketing Director ve Stillking Films a ve stejné pozici prošla postupně také hudebními vydavatelstvími Sony Music, BMG a Sony BMG.
Přijďte si poslechnout a popovídat o specifickém marketingu, který není vůbec jednosměrným kázáním, není ani dialogem, ale trianglem prodejce/kupující/zvíře. Na praktických ukázkách se dozvíte o strategii práce s komunitou zákazníků pomocí obsahu a kampaní. Dále odpovím vám a sám sobě na otázku, jestli lze z českého headofficu díky internetu uřídit globální marketing značky.
Marketing Director
Marketingem se baví už 12 let. Po práci s českou značkou brýlí Relax ochutnal poprvé petfood ve společnosti Mars (launch Profilum, kick pochoutky Pedigree). Pak si vyzkoušel být kavárenským povalečem. Nabuzený šálky kávy Tchibo, Davidoff a Jihlavanka se podílel na tvorbě CEE strategie značek. Díky působení na pozici Senior Brand Manager a později Head of Marketing v Seznam.cz se stal na více než 4 roky součástí českého internetu. V roce 2014 se vrátil do petfoodu jako Marketingový ředitel české společnosti VAFO Praha s.r.o., která své značky Brit, Carnilove nebo Petit prodává úspěšně nejen na tuzemském, ale i na dalších 55ti exportních trzích.
Když se mluví o internetových influencerech, tak si většina lidí představí bloggery, YouTubery a někdo dokonce i Instagrammery, ale občas ty největší influenceři nejsou celebrity, ale právě obyčejní lidé jako vy.
Mimořádně zkušený marketingový ředitel společnosti pk Solvent David Vejtruba odvypráví příběh značky Teta, která prošla dramatickou proměnou - od nového loga, brand identity a celkového konceptu přes převzetí společnosti Schlecker po svou současnou tvář. Šlo o nejrozsáhlejší rebranding v Čechách včetně digitálního obrození značky.
Marketingový ředitel
Primárně 20 let marketingových zkušeností s přesahem do obchodu a medical marketingu (pharma) se znalostí mezinárodních i ryze českých firem. Nyní práce na retailové značce Teta a management privátních značek. 14 let ve společnosti Nutricia, resp. Danone se zkušeností v řízení portfolia značek (optimalizace z 12 na 2 při zachování růstu podílu na trhu). Řízení lokálních i mezinárodních značek. Poslední tři roky ve společnosti pk Solvent se zodpovědností za maloobchodní strategii včetně rebrandingu značky Teta nebo řízení a restart portfolia více jak 7mi privátních značek.
Doba jedné obrazovky je dávno pryč, počet výzkumů podporujících rostoucí fenomén „multi-screen“ roste jako houby po dešti. I proto se rok 2015 se zapíše do mediální historie jako rok crossmediálních diskuzí. Na reálné výsledky v podobě crossmediálních dat si ale budeme muset ještě počkat. Zadavatelé reklamy však čekat nebudou, ti už dnes chtějí znát odpovědi na zdánlivě jednoduché otázky týkajících se online video reklamy v roli samostatného komunikačního kanálu či jako substitutu pro klasickou televizní reklamu.
Jaký je optimální podíl online video reklamy pro můj rozpočet a moji cílovou skupinu? Jaký mix kanálů mi dokáže poskytnout nejvyšší zásah? Jakou hodnotu zásahu jsem schopen za daný rozpočet získat? Jedná se o velmi komplexní úlohu, ne nepodobnou úloze rozhodování o optimálním podílu TV stanic, zkomplikovanou však faktem zmíněné neexistence cross-mediálního měření. Je možné na tyto otázky nalézt odpovědi již dnes s využitím existujících datových zdrojů?
Data & Analytics Director
Jiří Udatný je ředitelem oddělení Data & Analytics v GroupM. V médiích se pohybuje již 16 let, kde se věnuje zejména propojování světa dat a mediálního plánování. Je členem metodologické komise ATO, příležitostně přednáší na VŠE. Vystudoval ekonometrii a operační výzkum na VŠE Praha.
Programmatic Premium je na rozvinutých trzích buzzwordem. Co to přesně znamená? Jak jsme na tom s automatizovaným prodejem prémiové reklamy v ČR? Co je k dispozici? Kam se bude trh ubírat? Co brání rychlejšímu rozvoji? To vše jsou otázky, kterým se bude Matěj ve své prezentaci věnovat.
Spoluzakladatel
Matěj se posledních 15 let pohybuje v oblasti technologií kolem online reklamy. Po ukončení studia filosofie pomáhal budovat search marketingovou divizi Ataxa, české jedničky v branži. Následně krátce působil v Ogilvy Interactive, odkud se přesunul na roli yield managera online divize v Centrum Holdings a později Economii. Poté založil a 8 let vedl Czech Publisher Exchange, průkopníka na poli programatické reklamy. V DataSentics vedl AdPicker, produkt zaměřený na AI/ML vytěžování reklamních dat. Aktuálně Matěj působí v roli spoluzakladatele technologického startupu Cruxo, v němž má zodpovědnost za produkt a technologie. Cruxo vyvíjí platformu pro retail media s globálními ambicemi a aktuálně získalo investici od 3 VC fondů.