Čtyřčlenný tým datových novinářů, který se dal dohromady před třemi lety v redakci Hospodářských novin, spolupracuje od loňského září s Českým rozhlasem. V přednášce Petra Kočího a Adama Javůrka se dozvíte, jakou má datová žurnalistika odezvu u posluchačů a u čtenářů zpravodajského webu Českého rozhlasu, a jak funguje spolupráce vývojářů s redaktory.
V Nových médiích Českého rozhlasu hledá nové cesty, jak dostat audio k posluchačům - ať už přes podcasty nebo chytré reproduktory. Před tím působil například jako editor inovací v IHNED.cz nebo šéf webových projektů v Respektu. Rád sleduje trendy v online světě a sní o kariéře skokana na lyžích.
Spolupracuje na projektech datové žurnalistiky pro Český rozhlas. Před tím se věnoval datové žurnalistice v Hospodářských novinách. O médiích a technologiích psal např. na server Lupa.cz, do časopisů Respekt či Strategie. V letech 1997 - 2004 redaktor a editor v Lidových novinách, 2004 - 2006 v Nedělním světě, 2006 - 2009 reportér v Týdnu. Vystudoval žurnalistiku a mediální studia na FSV UK.