Mimořádně zkušený marketingový ředitel společnosti pk Solvent David Vejtruba odvypráví příběh značky Teta, která prošla dramatickou proměnou - od nového loga, brand identity a celkového konceptu přes převzetí společnosti Schlecker po svou současnou tvář. Šlo o nejrozsáhlejší rebranding v Čechách včetně digitálního obrození značky.
Primárně 20 let marketingových zkušeností s přesahem do obchodu a medical marketingu (pharma) se znalostí mezinárodních i ryze českých firem. Nyní práce na retailové značce Teta a management privátních značek. 14 let ve společnosti Nutricia, resp. Danone se zkušeností v řízení portfolia značek (optimalizace z 12 na 2 při zachování růstu podílu na trhu). Řízení lokálních i mezinárodních značek. Poslední tři roky ve společnosti pk Solvent se zodpovědností za maloobchodní strategii včetně rebrandingu značky Teta nebo řízení a restart portfolia více jak 7mi privátních značek.