Divák se čím dál více ocitá uprostřed boje výrobců přístrojů, vývojářů aplikací a platforem, tvůrců obsahu, programových ředitelů, mediálních manažerů a brand manažerů. Jaká tedy bude vaše televize v nové digitální době? Kdo jí bude vytvářet? Mnoho otázek, ještě více odpovědí. Některé z nich vám představí Kryštof Šafer, který v reklamě od 90. let řídil řadu globálních značek v mezinárodních agenturách v Čechách, Singapuru a Ukrajině a nyní jako producent tvoří obsah - filmy, divadla, výstavy. Jste připraveni na dobrodružnou cestu do nitra nejvlivnějšího média a jeho proměn?
Producent dokumentárního filmu Váňa - největší závod je život sám. Ve vlastní společnosti Bullfilm se věnuje především produkování obsahu pro kina, televize a web, ale produkuje také divadelní představení či výstavy. Fascinují ho digitální technologie, obrazovky všech velikostí a především práce s obsahem. Před tím pracoval téměř dvacet let v reklamě. Prošel řadu mezinárodních agentur v Čechách, Singapuru a na Ukrajině. Spoluvytvářel kampaně pro značky jako Nescafé, Martini, Camel, Durex, Paegas, Twist a mnoho dalších.