Přijďte si poslechnout a popovídat o specifickém marketingu, který není vůbec jednosměrným kázáním, není ani dialogem, ale trianglem prodejce/kupující/zvíře. Na praktických ukázkách se dozvíte o strategii práce s komunitou zákazníků pomocí obsahu a kampaní. Dále odpovím vám a sám sobě na otázku, jestli lze z českého headofficu díky internetu uřídit globální marketing značky.
Marketingem se baví už 12 let. Po práci s českou značkou brýlí Relax ochutnal poprvé petfood ve společnosti Mars (launch Profilum, kick pochoutky Pedigree). Pak si vyzkoušel být kavárenským povalečem. Nabuzený šálky kávy Tchibo, Davidoff a Jihlavanka se podílel na tvorbě CEE strategie značek. Díky působení na pozici Senior Brand Manager a později Head of Marketing v Seznam.cz se stal na více než 4 roky součástí českého internetu. V roce 2014 se vrátil do petfoodu jako Marketingový ředitel české společnosti VAFO Praha s.r.o., která své značky Brit, Carnilove nebo Petit prodává úspěšně nejen na tuzemském, ale i na dalších 55ti exportních trzích.