Direct marketing je pro velkoobchodní řetězec MAKRO hlavním nástrojem komunikace. Papírový leták však přestává být jediným zdrojem informací o akčních nabídkách a následně driverem zákaznické frekvence. Přecházíme od komunikace „1 to ALL“ k „1 to 1“.
Podmínkou není jen znalost nákupního chování, tedy kvalitní zákaznická data a schopnost je číst. Logicky nezbytné jsou segmentace a cílení. Digitál pak komunikačním kanálem, jak personalizované nabídky k zákazníkovi dostat a měřit. Vítaným vedlejším produktem realokace marketingového rozpočtu, kdy tiskneme méně letáků a více investujeme do onlinu. V MAKRO veřejně prospěšnou iniciativu Stromy místo letáků berou docela vážně. Inspirujte se také!
Romana Nýdrle působí na pozici Head of Corporate Communications společností MAKRO Cash & Carry ČR a METRO Cash & Carry SR od roku 2009. Na starost má oblast PR, aktivity v sociálních médiích, event management, interní komunikaci a public affairs. Před příchodem do Makra pracovala jako Marketing Director ve Stillking Films a ve stejné pozici prošla postupně také hudebními vydavatelstvími Sony Music, BMG a Sony BMG.