Digitální revoluce proměňuje marketing, reklamní trh i vztah se zákazníkem. Jak se s těmito změnami vyrovnávají strany klasického trojúhelníku médium x agentura x zadavatel? Jak přelévají rozpočty, jak plánují, jak vyhodnocují zásah? Změnila se podstata komunikace společně s formou, nebo jde pořád o to samé jen v jiném kabátě? Směřuje budoucnost marketingové komunikace k větší efektivitě a kreativitě nebo jen k přesunu odpovědnosti od lidí ke strojům, které budou zákazníky znát a lovit za nás?
O své zkušenosti, názory a komentáře se s vámi v debatě vedené Davidem Slížkem podělí zástupci významných společnosti českého mediálního trhu Michal Heisig, obchodní ředitel Seznam.cz, Martin Picek, Digital Trading Director Group M, a Lukáš Burda z České spořitelny, který zaštiťuje digital marketing.
15 let v marketingové komunikaci. Geek. Content marketing.
Michal v Seznamu realizuje rozvoj prodeje reklamy ve velkém. Na veřejnosti se ukazuje většinou v listopadu..
Dříve se pohyboval na poli marketingu, a to ve společnostech Economia a.s. a ve skupině PPF/ČP, kde působil nejprve jako marketingový manažer u První Callin agentury, a poté jako projektový manažer a manažer marketingových produktů u České pojišťovny. V Seznam.cz působil od roku 2009. Zastával pozici Senior Key Account Managera v obchodním oddělení, kde vedl tým 12 lidí. Nyní působí v GroupM na pozici digital trading directora.