Viděno třemi: proměny reklamního trhu

Přednáška

Digitální revoluce proměňuje marketing, reklamní trh i vztah se zákazníkem. Jak se s těmito změnami vyrovnávají strany klasického trojúhelníku médium x agentura x zadavatel? Jak přelévají rozpočty, jak plánují, jak vyhodnocují zásah? Změnila se podstata komunikace společně s formou, nebo jde pořád o to samé jen v jiném kabátě? Směřuje budoucnost marketingové komunikace k větší efektivitě a kreativitě nebo jen k přesunu odpovědnosti od lidí ke strojům, které budou zákazníky znát a lovit za nás?

O své zkušenosti, názory a komentáře se s vámi v debatě vedené Davidem Slížkem podělí zástupci významných společnosti českého mediálního trhu Michal Heisig, obchodní ředitel Seznam.cz, Martin Picek, Digital Trading Director Group M, a Lukáš Burda z České spořitelny, který zaštiťuje digital marketing.

Přednášející