Značky jsou jako lidé. Baví se s námi a my se bavíme s nimi. Někdy se baví i samy mezi sebou. Jen k tomu využívají masová média. Jak s námi značky komunikovaly před deseti lety? A jak s námi komunikují dnes? Někdy se za deset let nezmění skoro nic, jindy všechno. Nad tím, jak a co se změnilo ve značkové komunikaci za posledních deset let se zamýšlí Martin Charvát, jeden z členů průkopnické generace, která do reklamy nastupovala v první půli devadesátých let. Přednáška s obrázky.
V reklamě od roku 1994. Jako kreativní ředitel vedl týmy agentur Leo Burnett, Mark BBDO a Konektor. Spolupracoval a spolupracuje s dalšími agenturami a studii. O kreativitě v reklamě přednáší na Vysoké škole ekonomické a na Vysoké škole kreativní komunikace. Jeho kampaně byly mnohokrát oceněny na mnoha českých i mezinárodních soutěžích.