Vysoký výkon, nízká spotřeba. Tak by se dala ve zkratce nazvat marketingová strategie nejobdivovanější a nejhodnotnější značky v České republice. Tomášova překvapivě ne-digitální prezentace vám umožní nahlédnout pod pokličku. Přijďte a ochutnejte!
Markeťák „Zlínské školy“, inovátor, rocker, a neúnavný korporátní challenger. Po studiích marketingu na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně a v Kanadě, nastoupil do týmu globálního marketingu ŠKODA AUTO, kde strávil téměř 5 let. Měl zde na starosti přípravu globálních kampaní různých modelů značky včetně plánování a exekuce kampaní pro český trh. Následovalo 3-leté angažmá ve společnosti Mediatel, kde se jako ředitel komunikace spolupodílel na transformaci celé firmy vč. značky Zlaté stránky směrem k on-line businessu. V roce 2012 následoval návrat do ŠKODA AUTO – do nově vzniknuvšího centrálního digitálního týmu, na jehož rozvoji a vizi se spolu-podílel, než se v lednu 2013 stal Manažerem marketingové komunikace ŠKODA AUTO Česká republika. Zde má na starosti plánování marketingových kampaní značky vč. strategie a rozvoje digitálního marketingu na domácím trhu. Je držitelem ocenění Marketér roku 2014, které každoročně uděluje Česká marketingová společnost.