Tato akce již proběhla. Další akce Czech Internet Forum 2025 se koná 4. 11. 2025.

Přednášející

Moderátoři

Filip Horký

10 let pracoval jako novinář. Poslední rok souběžně se žurnalistikou i řídil televizní zpravodajství na Seznamu. Na podzim 2019 branži úplně opustil a nyní se jako Head of News Products v Livesportu věnuje především vývoji platformy Flashnews. Pod jeho dohled ale spadá i aplikace Flashsport. Je členem výběru 30 pod 30 magazínu Forbes, držitelem Novinářské křepelky a byl nominován i na Křišťálovou lupu za svou činnost na Twitteru.

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.

Tomáš Řehák

Mediálním businessem se baví a živí od studií. Za tu dobu dal vzniknout projektům např. MDS, OMD Digital, SPIR, Ejhle.net naposledy Programmatic, který přivádí, testuje a implementuje vyspělé technologie z oblasti programmatického prodeje do celé řady významných společností v ČR nejen z oblasti médií.

Ján Simkanič

Novinář a vydavatel, v současné době ředitel nezávislého Deníku N, který je prvním českým deníkem vzniklým od začátku na principu placeného digitálního obsahu. Do roku 2018 vedl 12 let internetové vydavatelství Internet Info, které vydává známé weby jako Lupa.cz, Měšec.cz, Podnikatel.cz, pořádá prestižní konference nebo anketu Křišťálová Lupa – Cena českého Internetu. V letech 2008 – 2018 stál v čele oborového Sdružení pro internetový rozvoj. Připravil úspěšný sborník vzpomínek Mé dětství v socialismu a sestavil ze svých textů knihy České nesvědomí, Přelud svobody a Mediální revoluce. Ve volném čase se věnuje olejomalbě. V digitálním prostředí je známý jako Simindr.

Patrick Zandl

Patrick Zandl v roce 1996 založil zpravodajský Mobil server, později rozjížděl internetovou televizi Stream.cz a šéfredaktoroval Lupu. Dnes je vedoucím projektu bezpečnostních routerů Turris v CZ.NIC. Zaměřuje se na mobilní komunikace a bezpečnost.

Přednášející

Jan Barta

Jan Barta je jedním z nejvýraznějších internetových podnikatelů. Vystudoval ekonomii na University College London. Během studia se podílel na vzniku společnosti Crazy Tomato, po ukončení studia založil společnost Elephant Orchestra, která se zaměřuje na monetizaci doménového trafficu, obchodování s doménami a lead-generation. Dnes stojí v čele investiční skupiny Pale Fire Capital, pod níž patří projekty jako ePojištění.cz, Tarifomat.cz, Slevydnes, Extra Online Media, Favi.cz, Semantic Vision a řada dalších. Jan Barta je znám také jako mecenáš neziskových a veřejně prospěšných projektů.

Ondřej Bartůněk

V Adformu působí od roku 2013, nyní se jako Publisher Account Manager pro region CEE. Kromě lokálních publisherů je tak v pravidelném kontaktu s dodavateli reklamy na Slovensku, Maďarsku, Slovinsku nebo Turecku. V Adformu se věnuje především prodeji a podpoře produktů jako jsou Ad Server, SSP, PMP, DMP, Automated Guaranteed, Brand Solutions nebo Publisher Trading Desk.

Petr Bednář

Petr Bednář přešel v roce 2016 do vydavatelské skupiny Vltava-Labe-Media, kde nastoupil na pozici ředitele digitální divize. Je absolventem VŠE, v letech 2000-2007 pracoval ve vydavatelství Ringier, kde zakládal online divizi. 2007-2008 působil jako výkonný ředitel ve společnosti Global Inspiration, provozovateli internetové televize Stream.cz. Od roku 2008 do začátku roku 2016 zastával funkci ředitele Online divize v Mladá frontě, a.s., kterou vytáhl mezi nej-větší hráče na českém online trhu.

Tomáš Budník

Více než 20 let se pohybuje v telekomunikacích – pracoval ve společnostech Inec, Český Telecom a GTS, kde působil na různých manažerských postech v oblasti prodeje, marketingu, péče o zákazníky a regulace. Od roku 2014 působí v O2 Czech Republic, kde nastoupil nejdříve jako ředitel IT, poté byl jmenován generálním ředitelem a předsedou představenstva. Má rád sport, kinematografii, literaturu a přírodu. V jeho soukromí i práci ho inspirují východní kultury.

Jan Černý

Jan Černý, zakladatel Databreakers, pracuje s teoretickými algoritmy už od svých studií na ČVUT, kde zkoumal možnosti využití umělé inteligence (AI) nejen v predikčních modelech. V rámci Databreakers teď tyto teoretické modely od září 2015 úspěšně uplatňuje v praxi především v oblasti e-commerce a ve společnostech s velkým množstvím klientských dat. Databreakers se zaměřují hlavně na personalizaci, predikci a automatizovanou práci s daty v oblasti social media, robustnost a flexibilita však umožňuje použití i v oblasti modelování vědeckých pokusů a podobně. Honza věří, že budeme li pracovat s daty správně – poskytnou nám všem možnost využít naplno svého potenciálu a nový tzv: datový smysl...

Daniel Dočekal

Internetový publicista, co navzdory věkové kategorii ví o sociálních sítích a souvisejících tématech tolik, že by na to možná měl dostat zbrojní pas. Konzultant v marketingu, bezpečnosti, ochrany soukromí, public relations. Autor knih a tisíců článků. Provozovatel 365tipu.cz

Barbora Drašnarová

Barbora Drašnarová, jinak zvaná Barb, pracuje jako Senior Online Marketing Specialist se zaměřením na Social Media a Influencer Marketing ve společnosti T-Mobile. Je upovídaná perfekcionistka a milovnice všeho krásného. Zvládne si nadesignovat a naprogramovat web, nafotit content a odvyprávět příběh. Třeba na autorském cestovatelském foto projektu www.tideturned.org nebo prostřednictvím lifestyle platformy www.checkczechfashion.cz, kterou spolu s kolegyněmi již šestým rokem vytváří. A miluje Instagram. Bezmezně! Podívejte se na @barbdrasnarova nebo třeba @tmobile_cze.

Matěj Dvorský

Online marketingu se věnuje téměř osm let a specializuje se především na datovou analytiku kanálů výkonnostního marketingu a jejich automatizaci. Ve Skrz.cz po dvou letech na pozici Marketing Manager přesunul těžiště své práce na analýzu dat a jejich využití pro businessové rozhodování. Dříve sestavil a vedl tým internetového marketingu v portálu Seznam.cz a pracoval jako manažer marketingu v oblasti soukromého vzdělávání.

Petr Fryš

Zkušenosti v on-line mediálním světě sbírá od roku 2001, kdy postupně prošel různými pozicemi jak na straně publisherů – Seznam.cz, Centrum.cz, tak na straně mediálních a komunikačních agentur – MediaCom Praha, Omnicom Media Group.

Jan Galgonek

Honza vystudoval VŠE v Praze, baví ho hokej, florbal a hrabat se v číslech. Ve skupině agentur (Adexpres, iProspect, Bistro, Bistro Social, Isobar, Mobile Internet a Gong) má Honza na starosti jejich rozvoj a strategické směřování, new business development a provozní a finanční záležitosti.

Do roku 2010 se Honza věnoval v poradenské společnosti EY akvizicím, due diligence a restrukturalizacím. Po třech letech v korporaci se rozhodl zariskovat a našel si segment, ve kterém se chtěl pokusit využít svůj byznysový a finanční background. A tak v roce 2010 uvedl na trh novou digitální mediální agenturu s naivní představou změnit mediální trh. Na zelené louce bez znalostí online médií, bez konexí, bez cizího kapitálu a navíc v odvětví, kterému dominovali velcí síťoví hráči.

Josef Gattermayer

Je spoluzakladatel a jednatel společnosti Ackee. Ackee dovedl se svými společníky od roku 2012, kdy začínali jako garážová firma, mezi technologickou špičku vývoje mobilních aplikací v ČR. Mimo Ackee působí na Fakultě informačních technologií ČVUT, kde vede závěrečné práce studentů a přednáší předmět DB technologie pro Big data.

Michal Hanák

Člen představenstva MAFRA, a.s., má na starosti internetové aktivity skupiny. Vystudoval Fakultu sociálních věd Karlovy univerzity, obor žurnalistika a masová komunikace. První novinářské zkušenosti začal sbírat v Lidových novinách v roce 1992, později psal pro Mladý svět a pracoval v měsíčníku Reader's Digest Výběr. Dres iDNES.cz oblékl v roce 2000. V letech 2007-2014 byl šéfredaktorem iDNES.cz.

Kusuma Chumpuree-Reyntjes

Obchodní ředitelkou Unruly pro SVE je Kusuma Chumpuree-Reyntjes. Unruly je technologická společnost zabývající se reklamou, která zajišťuje návštěvnost, monitorování a sdílení videí na otevřeném webu. Unruly působí na poli videí, sociálních sítí, nativní reklamy a mobilních aplikací a používá data o emocích uživatelů a videa v přívětivých formátech k masivnímu zvýšení interakce s diváky, výsledků značky a příjmů vydavatelů. Kusuma vystudovala marketing a komunikaci a má za sebou 12 let zkušeností s prodejem digitální reklamy. Stala se druhou zaměstnankyní společnosti v Německu, rozšířila její obchodní aktivity a zajistila růst příjmů na tamním trhu.

Adam Javůrek

V Nových médiích Českého rozhlasu hledá nové cesty, jak dostat audio k posluchačům - ať už přes podcasty nebo chytré reproduktory. Před tím působil například jako editor inovací v IHNED.cz nebo šéf webových projektů v Respektu. Rád sleduje trendy v online světě a sní o kariéře skokana na lyžích.

Lukáš Kokoška

Více jak deset let pracoval na projektech okolo mobilních technologií. Připravoval obsahové stránky, distribuci obsahu pro mobilní zařízení, stejně jako různé SMS služby. Zpočátku spolupracoval s mobilními operátory na integraci služeb, s opadnutím váhy operátorských portálů se podílel na standardizaci mobilní reklamy v barvách Seznamu. Nyní pracuje v menší společnosti na službách pro HbbTV prostředí, kde jsou vztahy mezi poskytovatelem obsahu a operátorem přeci jen trochu jiné. Technologická omezení i setrvačnost zaběhlého trhu ale přináší spoustu podobností mezi mobilním prostředím a děním okolo HbbTV.

Eero Korhonen

Eero Korhonen je ředitelem pro strategické vztahy s poskytovateli zpráv a vydavateli v SVE, Irsku a Skandinávii a zabývá se partnerstvím a spoluprací mezi společností Google a zpravodajským průmyslem. Než v roce 2012 nastoupil do společnosti Google, pracoval v různých pozicích ve vydavatelském průmyslu ve Finsku, Turecku a Rusku, například ve společnostech Sanoma a Hürriyet. Eero vystudoval magisterský program v oboru strojírenství a s manželkou a dvěma dětmi žije v Londýně.

Karel Kovář alias KOVY

Před čtyřmi lety začal s YouTubem. Dost klasicky - formátem let´s play. Přes parodie se dostal až k týdennímu formátu skečů, tematických, názorových a občas i naučných videí. Během těch několika let se leccos změnilo. Youtuberství mu hodně dalo i vzalo a otočilo mu život naruby. Jedno se ale nemění – stále ho to neskutečně baví. Dokončil pardubické gymnázium a v říjnu začíná svou pouť na FSV UK.

Filip Kuna

V online publishingu začal podnikať ešte na strednej škole. 12 rokov pracoval pre top2 slovenského online publishera Zoznam.sk, z toho 8 rokov ako šéf produktového oddelenia. Momentálne riadi slovenskú a českú pobočku Strossle.com, content recommendation platforma zameraná na personalizáciu a native ads.

Roman Latuske

Vystudoval na IHK Wiesbaden bankovnictví se specializací na obor financování nemovitostí. Od roku 1998 pracuje v médiích. V mediální skupině MAFRA se podílel na vybudování zpravodajského portálu iDNES.cz a byl členem představenstva zodpovědný za divizi MAFRA DIGITAL. Od roku 2014 je CEO Economia, a.s. a zodpovědný za finální integraci Centrum Holdings a transformaci vydavatelství do digitálního mediálního domu.

Pavlína Louženská

Pavlína Louženská se věnuje business strategii a inovacím. V agentuře 2FRESH rozvíjí kromě klientů i studii SPINN - unikátní srovnání inovačních ekosystémů startupů a korporací (více na spinn.study). Pro Google mentoruje startupy ve střední a východní Evropě v rámci programu Launchpad. Specializuje se na fashion business a marketing, který pravidelně školí a konzultuje. Založila skupinu #HolkyzMarketingu, která dnes má přes deset tisíc aktivních členek. Je členkou správní rady Transparency International. Píše blog pavlinaspeaks.com. Na Twitteru a Instagramu ji můžete sledovat jako @pavlina_speaks.

Damian Machaj

Damian Machaj je producentem multimediálního obsahu v Kreativním HUBu, inovačním oddělení Českého rozhlasu. Se svým týmem hledá a vytváří nové cesty, jak pomocí inovativních forem prezentace audia šířit obsah Českého rozhlasu. Damian vystudoval Centrum audiovizuálních studií na FAMU a věnoval se volné audiovizuální tvorbě, natáčení a stříhání komerčních i nekomerčních videí. Dříve pracoval v soukromé galerii současného umění a firmě vyrábějící multimediální exponáty pro science centra a muzea.

Martin Malý

Publicista, vývojář a technologický nadšenec. Stál u počátků blogování v České republice a již přes deset let pravidelně komentuje dění v oblasti IT. V současné době pracuje jako konzultant pro internetové technologie, Internet věcí, sociální sítě a komunikaci. Ve volném čase popularizuje a školí zájemce o práci s elektronikou.

Petr Matoušek

Petr zakládal a vedl Novinky.cz, působil jako produktový šéf iDNES.cz nebo ředitel online aktivit českého Ringieru (dnes CNC). Dnes působí jako partner ve skupině Dignity Kamila Koupého. Té kromě dalších aktivit patří portál Tiscali.cz, agentura Performio a mediazastupitelství Arbo Media.

Dan Přibáň

Novinář, filmař, cestovatel a milovník ozubených koleček. Autor dokumentárních cestopisných filmů, sveřepý zakladatel a provozovatel srdcařských projektů, které těší lidi kolem. Zakladatel o. s. Underfilm podporující nezávislé filmaře, bývalý šéfredaktor vědeckotechnického časopisu VTM a hlavně člověk, který rád dokazuje, že když se chce, tak to jde. S minimálním technickým vybavením obyčejným trabantem projel Hedvábnou stezku, celou Afriku, Jižní Ameriku a Tichomoří. Jeho film Trabantem napříč Afrikou se stal nejúspěšnějším dokumentem roku 2011 Československé filmové databáze a nejlépe hodnoceným českým filmem od roku 2003. Více info na www.transtrabant.cz.

Tomáš Řehák

Mediálním businessem se baví a živí od studií. Za tu dobu dal vzniknout projektům např. MDS, OMD Digital, SPIR, Ejhle.net naposledy Programmatic, který přivádí, testuje a implementuje vyspělé technologie z oblasti programmatického prodeje do celé řady významných společností v ČR nejen z oblasti médií.

Ivan Sobička

PR specialista s dlouholetou zkušeností v oblasti komunikace IT a technologií v současné době působí v agentuře Taktiq Communications. Zvědavost a nadšení pro nové cesty komunikace ho dovedly ke členství ve spolku Žádná věda, s nímž v letech 2013 a 2014 zapojil tisíce lidí do „vesmírné“ hry Stratocaching a stále chystá nové populárně-vědecké experimenty. Od roku 2015 působí také jako vedoucí pořadu Slow TV, který produkuje agentura Taktiq pro videoportál Playtvak.cz společnosti MAFRA.

Luděk Staněk

Luděk Staněk byl ve svém životě reklamní textař, novinář, publicista, autor, scénárista, rozhlasový DJ, moderátor i třeba pokerový komentátor. I když zdaleka ne všechno dělal tak dobře, aby se tím uživil. Momentálně připravuje pro Stream.cz vlastní Pořad Luďka Staňka a vyvíjí tu i několik dalších internetových pořadů a vedle toho vystupuje jako stand-up komik. Byl nominován na Křišťálovou Lupu, což ho doteď nesmírně těší. Ve volném čase visí na internetu a studuje fóra o pokeru, případně ty věnované jeho oblíbenému Arsenalu FC.

Lukáš Svoboda

Zakladatelem portálu mapasamospravy.cz. Vystudoval FI MU v Brně. Od roku 2013 působí jako konzultant a kontraktor v IT na volné noze.

Aki Votrubová

Aki Votrubová je známá česká instagramerka, která zároveň pomáhá svým klientům s marketingovou komunikací právě na této platformě. V letošním ročníku soutěže WebTop100 má ve své režii kategorii Instagramový počin.

David Vyskočil

David je zakladatelem technologické společnosti Diffsolutions s.r.o vyvíjející YOTTLY – platformu, která na základně dat, navrhuje a řídí online marketing pro největší e-shopy v ČR a zahraničí. Před založením Diffsolutions pracoval 8 let jako konzultant datových skladů SAP pro velké společnosti napříč celou Evropou.

Marek Wollner

Marek Wollner působí v České televizi od roku 1999. Před dvanácti lety opustil post redaktora zpravodajství a pomáhal zakládat pořad věnovaný výhradně investigativní žurnalistice - Reportéry ČT. Ten v současnosti patří k nejsledovanějším formátům televizního zpravodajství a ročně nabídne kolem sto padesáti unikátních reportáží nejen z oblasti politiky, ale i ekonomiky nebo zahraničního dění.

Michal Zbořil

Michal Zbořil absolvoval Ekonomickou fakultu (specializace Marketing) na Technické Univerzitě v Ostravě. Po studiích nastoupil do poradenské společnosti Andersen Consulting (dnes Accenture), kde se profesně věnovat oblasti Customer Relationship Management a nasazování různých systémů pro jejich podporu.
Posledních více jak 12 let je členem regionálního týmu ve společnosti Oracle a dále se věnuje CRM a Customer Experience.

Pavel Zima

Pavel Zima je generálním ředitelem společnosti Seznam.cz, jedničky českého Internetu. Ve společnosti Seznam.cz působí od roku 1998. V letech 2004–2006 zastával pozici technického ředitele. V srpnu 2006 byl jmenován výkonným ředitelem a od roku 2005 je členem představenstva společnosti.

V současné době se soustředí i na obsah, který společnost Seznam.cz lidem nabízí. V roli Obsahového ředitele zastřešuje směřování internetové televize Stream.cz, redakce serveru Proženy.cz a nově vznikající zpravodajské redakce, která má doplňovat zpravodajský servis, který pro domovskou stránku Seznam.cz nyní zajišťuje vydavatelství Borgis.

Ve volném čase rád hraje fotbal a renovuje historické automobily.