Jak může nějaké odvětví dopustit, aby jím zamíchal malý lokální hráč? Jaká byla strategie příběhu agentury Adexpres, jak pomohli v růstu akvizice dalších značek, a kam směřuje celá reklamní skupina kolem Adexpresu, teď už pod globální taktovkou? Může akvizice mladé dynamické společnosti velkou nadnárodní agenturou rapidně zbrzdit její drive a nasazení? Je vůbec ještě prostor pro změny?
Honza vystudoval VŠE v Praze, baví ho hokej, florbal a hrabat se v číslech. Ve skupině agentur (Adexpres, iProspect, Bistro, Bistro Social, Isobar, Mobile Internet a Gong) má Honza na starosti jejich rozvoj a strategické směřování, new business development a provozní a finanční záležitosti.
Do roku 2010 se Honza věnoval v poradenské společnosti EY akvizicím, due diligence a restrukturalizacím. Po třech letech v korporaci se rozhodl zariskovat a našel si segment, ve kterém se chtěl pokusit využít svůj byznysový a finanční background. A tak v roce 2010 uvedl na trh novou digitální mediální agenturu s naivní představou změnit mediální trh. Na zelené louce bez znalostí online médií, bez konexí, bez cizího kapitálu a navíc v odvětví, kterému dominovali velcí síťoví hráči.