Jak se váš zákazník choval předtím, než přišel k vám na web? Co všechno udělal poté, co kliknul na váš banner? Vyhledával další informace o vaší značce či nabídce v internetovém vyhledávači? Zajímal se v mezičase, než na vašem e-shopu dokončil akci, o podobná, relevantní témata? V ZOOTu a Seznamu se dohodli, že se společně pokusí na tyto a podobné otázky najít odpověď. Proto sledovali nejenom přímou cestu uživatele k objednávce, ale i jeho další běžné aktivity v rámci mediální konzumace.
Zkušenosti v on-line mediálním světě sbírá od roku 2001, kdy postupně prošel různými pozicemi jak na straně publisherů – Seznam.cz, Centrum.cz, tak na straně mediálních a komunikačních agentur – MediaCom Praha, Omnicom Media Group.
Pavlína Louženská se věnuje business strategii a inovacím. V agentuře 2FRESH rozvíjí kromě klientů i studii SPINN - unikátní srovnání inovačních ekosystémů startupů a korporací (více na spinn.study). Pro Google mentoruje startupy ve střední a východní Evropě v rámci programu Launchpad. Specializuje se na fashion business a marketing, který pravidelně školí a konzultuje. Založila skupinu #HolkyzMarketingu, která dnes má přes deset tisíc aktivních členek. Je členkou správní rady Transparency International. Píše blog pavlinaspeaks.com. Na Twitteru a Instagramu ji můžete sledovat jako @pavlina_speaks.