Zvykem je, že většina firem automaticky používá cílenou reklamu, tvoří personalizovaná sdělení a pak uživatel končí na webu s obsahem stejným pro všechny. Proč a jak dělat AI next generation datově řízený web, který zohledňuje nejen relevanci obsahu pro každého jednotlivého uživatele, ale také finanční hodnotu za každý pageview a jak tento web datově propojit s automatizovanými kampaněmi na sociálních sítích a x.. násobit tak efekt všech systémů.
Jan Černý, zakladatel Databreakers, pracuje s teoretickými algoritmy už od svých studií na ČVUT, kde zkoumal možnosti využití umělé inteligence (AI) nejen v predikčních modelech. V rámci Databreakers teď tyto teoretické modely od září 2015 úspěšně uplatňuje v praxi především v oblasti e-commerce a ve společnostech s velkým množstvím klientských dat. Databreakers se zaměřují hlavně na personalizaci, predikci a automatizovanou práci s daty v oblasti social media, robustnost a flexibilita však umožňuje použití i v oblasti modelování vědeckých pokusů a podobně. Honza věří, že budeme li pracovat s daty správně – poskytnou nám všem možnost využít naplno svého potenciálu a nový tzv: datový smysl...