Staré chytnete v telce, mladé... přes influencery. T-Mobile spolupracuje s vlivnými tvůrci na sociálních sítích, když chce odkomunikovat pokrytí, event nebo třeba podpořit dobročinný projekt. Proč to dělá? Jak to dělá? S kým to dělá? Co jim funguje a co ne? Barbora Drašnarová (T-Mobile) a Aki Votrubová (Peppermint Digital) přednesou destilát zkušeností s influencer marketingem jednoho z největších inzerentů v zemi.
Barbora Drašnarová, jinak zvaná Barb, pracuje jako Senior Online Marketing Specialist se zaměřením na Social Media a Influencer Marketing ve společnosti T-Mobile. Je upovídaná perfekcionistka a milovnice všeho krásného. Zvládne si nadesignovat a naprogramovat web, nafotit content a odvyprávět příběh. Třeba na autorském cestovatelském foto projektu www.tideturned.org nebo prostřednictvím lifestyle platformy www.checkczechfashion.cz, kterou spolu s kolegyněmi již šestým rokem vytváří. A miluje Instagram. Bezmezně! Podívejte se na @barbdrasnarova nebo třeba @tmobile_cze.
Aki Votrubová je známá česká instagramerka, která zároveň pomáhá svým klientům s marketingovou komunikací právě na této platformě. V letošním ročníku soutěže WebTop100 má ve své režii kategorii Instagramový počin.