Robert vystudoval sociologii na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy v Praze. Během studia začal v roce 1993 pracovat nejprve na částečný a pak na plný úvazek jako redaktor Českého deníku. V roce 1994 pracoval jako vedoucí domácího zpravodajství v Denním Telegrafu. Později působil jako společník a jednatel v soukromé poradenské agentuře. Roku 1998 byl jmenován zástupcem šéfredaktora Lidových novin, kde tuto funkci zastával do konce roku 2000. 1. ledna 2001 se stal zástupcem šéfredaktora deníku MF DNES a 6. února 2006 byl jmenován jeho šéfredaktorem, odkud se rozhodl odejít v roce 2013 po změně majitele vydavatelství. Od září 2014 vydává a vede měsíčník Reportér.
10 let pracoval jako novinář. Poslední rok souběžně se žurnalistikou i řídil televizní zpravodajství na Seznamu. Na podzim 2019 branži úplně opustil a nyní se jako Head of News Products v Livesportu věnuje především vývoji platformy Flashnews. Pod jeho dohled ale spadá i aplikace Flashsport. Je členem výběru 30 pod 30 magazínu Forbes, držitelem Novinářské křepelky a byl nominován i na Křišťálovou lupu za svou činnost na Twitteru.
Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.
Novinář a vydavatel, v současné době ředitel nezávislého Deníku N, který je prvním českým deníkem vzniklým od začátku na principu placeného digitálního obsahu. Do roku 2018 vedl 12 let internetové vydavatelství Internet Info, které vydává známé weby jako Lupa.cz, Měšec.cz, Podnikatel.cz, pořádá prestižní konference nebo anketu Křišťálová Lupa – Cena českého Internetu. V letech 2008 – 2018 stál v čele oborového Sdružení pro internetový rozvoj. Připravil úspěšný sborník vzpomínek Mé dětství v socialismu a sestavil ze svých textů knihy České nesvědomí, Přelud svobody a Mediální revoluce. Ve volném čase se věnuje olejomalbě. V digitálním prostředí je známý jako Simindr.
David Slížek má za sebou bohaté zkušenosti z médií. Začínal v rádiu Alfa s jednou z prvních českých relací o technologiích. Následovalo rádio Regina (Český rozhlas), kde postupně působil na pozicích redaktor, moderátor, editor a vedoucí zpravodajství. Celkem šest let strávil v online deníku Aktuálně.cz, nejprve jako editor (editoval například magazín Datarama.cz), později jako šéfeditor a zástupce šéfredaktora. Připravoval projekt VIP blogů a podílel se i na redesignu Aktuálně.cz v roce 2007. Do společnosti Internet Info přišel z vydavatelství Economia, kde působil na pozici šéfeditora iHNed.cz.
Kateřina (Lustigová) Saint Germain vystudovala sociální a mediální komunikaci a od roku 2014 píše food blog My Cooking Diary. Sdílí na Instagramu, Facebooku a blogu svoje recepty, zážitky z cest a různé životní okamžiky. Ze začátku byl blog jenom koníček, dělala ho k práci pro zábavu a hlavně pro svoje kamarády. Postupem času přišly ale první spolupráce a z hobby se stala práce na plný úvazek. Momentálně dokončuje svoji první tištěnou kuchařku a do budoucna chystá blog obohatit o další zajímavé rubriky.
Marek Bačo vede českou pobočku Mediacom Beyond Advertising, která je obsahovou divizí mezinárodní mediální agentury Mediacom. Marek má v MBA na starosti vedení týmu, přípravu a realizaci obsahových strategií a kampaní pro lokální i mezinárodní klienty agentury. Marek vystudoval obor marketingové komunikace na VŠFS a digitálnímu a obsahovému marketing se věnuje od roku 2002. Má za sebou bohaté zkušenosti především s internetovými kampaněmi, výkonnostním a obsahovým marketingem, které získal jak na straně dodavatelů obsahu (Xchat či ARBOineractive), tak i na straně zadavatelů a agentur (neo@Ogilvy či H1.cz).
Původní profesí novinář, později pracoval v digitální a komunikační sféře. Působil také ve výkonné radě Asociace PR agentur a ve Sdružení pro internetový rozvoj, kde měl na starosti public affairs. Roku 2016 byl nominován na European Journalist Awards on Diversity. V současnosti žije na Mauriciu, kde založil a vede firmu Blue M zaměřenou na vývoj webů a mobilních aplikací.
Josef Havelka zakládal v Česku reklamní agenturu Leo Burnett, která se pod jeho vedením stala významnou tuzemskou skupinou, v roce 2001 se stal regionálním ředitelem této firmy pro 11 trhů střední a východní Evropy. Poté, co v roce 2005 společnost Leo Burnett opustil, založil poradenskou firmu Zeitgeist. V letech 2008–2009 zastával v agentuře Ogilvy funkci regionálního ředitele strategického plánování. V roce 2009 se stal zakládajícím partnerem firmy Zoot.cz – nákupní on-line platformy. Následně působil jako generální ředitel společnosti Sanoma Media Praha, poté vedl konzultantskou divizi Omnicom Media Group. Od 2013 do 2016 byl marketingovým ředitelem České spořitelny. Je nositelem prestižního ocenění Adman, které se uděluje významným osobnostem za celoživotní přínos české reklamě.
Josef Holý má zkušenosti jak z korporátního, tak startupového prostředí. Začínal kdysi jako programátor, poté pracoval několik let v Sun Microsystems (dnes Oracle) jako Social Network Designer a nakonec spoluzaložil vlastní mobile commerce startup proactify.com. Od května 2014 je v MSD, kde založil UX oddělení, a kde je nyní zodpovědný za nové platformy pro umělou inteligenci a správu znalostí (Emerging Platforms). Ve volném čase se snaží psát o vztahu User Experience a Umělé inteligence na paralelnihyperbola.cz .
Považuje se za člověka, který spojuje kreativitu a analytické schopnosti. Zkušenosti nabral jak v korporacích typu SAP a O2, tak v úspěšných start-upech typu Socialbakers atd. Od začátku roku 2017 vede marketing společnosti ROI Hunter (jediný Ads Facebook Marketing Partner v regioně CEE).
Jan se již drahně let věnuje projektům na rozhraní datové integrace, strojového učení a digitálního marketingu, a to ve společnosti Gauss Algorithmic, kterou pro nedostatek vhodných kádrů rovněž vede. Kromě toho vnáší chaos i do dalších společností sdružených v technologickém hubu MindForge, především do digitální agentury Cognito.cz a MBTRTB systému Colpirio.
V minulosti pracoval v reportérském oddělení Hospodářských novin a MF DNES, dva roky vedl domácí zpravodajství časopisu Týden. Specializoval se především na bezpečnostní problematiku. Odtajnil například jména agentů StB pracujících v Hradní stráži Václava Havla, detailně zmapoval tuneláž státního Fondu dětí a mládeže, publikoval sérii textů o dodávce českých zbraní do válčící části Afriky, v níž se angažovali i vrcholoví politici. Podílel se na projektu Konta X, který prověřoval majetek politiků, nebo přinutil Poslaneckou sněmovnu, aby zveřejňovala jména takzvaných létajících politiků. Od roku 2012 do roku 2016 vedl zpravodajský server Lidovky.cz, kde se mimo jiné věnoval kauze exposlance Davida Ratha. O zákulisí vyšetřování toho sledovaného případu napsal knihu Operace Rath. Svou druhou knihu Sněžím! Deník bílé mafie věnoval korupční kauze Nemocnice Na Homolce.
V roce 2017 založil zpravodajský server iROZHLAS.cz, který až do letošního února vedl jako šéfredaktor. Byl i na startu zpravodajského podcastu Vinohradská 12, který obsahově řídil.
David Matoušek se stará o strategii pro největší klienty společnosti Criteo v CEE regionu, který kromě Česka a Slovenska zahrnuje další zajímavé on-line trhy, jako jsou například Rumunsko, Bulharsko, Řecko, či Maďarsko. David působil v minulosti ve společnosti Google a vystudoval MBA na National Sun Yat-sen University na Tchajwanu.
Pracuji jako mediální stratég v české pobočce agentury Zaraguza. Baví mě přemýšlet nad tím, jak využívat data k tvorbě lepšího obsahu. V roku 2016 jsem úspěšně absolvoval YouTube Brand Partner Program specializovaný na obsahovou strategii.
Petr se 16 let aktivně věnoval rozvoji digitalu, ať už na straně agentur či publisherů nebo také ve Výkonné radě SPIRu. Společně s dalšími matadory se zasazoval o vznik nových reklamních i obchodních příležitostí a napomáhal jejich následné standardizaci. Získané zkušenosti nyní vytěžuje na pozici generálního ředitele mediální agentury OMD Czech, která se soustředí na inovace, kreativitu a vývoj vlastních produktů a služeb svým klientům.
V současnosti pracuje jako editorka zpravodajství na portálu iDNES.cz. V médiích se pohybuje už devátým rokem. Začínala na serveru Týden.cz, poté pět let působila jako redaktorka domácího zpravodajství serveru Lidovky.cz, kde se věnovala hlavně korupčním tématům a problémům ve státní správě. Odtud odešla do České televize, kde se stala redaktorkou Událostí. Vystudovala žurnalistiku a mediální studia na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze.
Davidova oblíbená sázka je, že do deseti let bude na hodně místech na zemi zakázáno lidem řidit dopravní prostředky, protože software bude bezpečnější. K tomu je však potřeba vyvinout nové technologie, vytvořit vhodné legislativní prostředí a zejména na to připravit lidi. Rád se pohybuje v prostředí společností, které mění svět, objevují nepoznané a kde neexistují limity toho, co je možné. Po letech v čistě softwarových společnostech jako je Amazon nebo Netflix zakotvil ve SpaceX, kde pomáhá zpřístupnit vesmír a jednou dostat lidstvo na Mars.
Piotr Prajsnar je zakladatelem a výkonným ředitelem Cloud Technologies S.A., největšího skladu Big Data v Evropě, který se specializuje na datovou analýzu a monetizaci. Je jedním z předních odborníků na Big Data v Polsku. Jeho společnost je největším provozovatelem Google DoubleClick a AdForm ve střední a východní Evropě. Je finalistou prestižních marketingových soutěží, jako je Podnikatel roku pořádaný společností EY. Jeho společnost se umístila šestá v žebříčku Deloitte Technology Fast 50 střední a východní Evropy v kategorii stoupajicí hvězdy.
S novinařinou začínal v roce 2003 v ČTK jako regionální zpravodaj. Postupně se vypracoval na pozici bruselského zpravodaje, kde strávil pět let (2006 až 2011). Ve stejné době působil externě i jako komentátor největšího slovenského ekonomického týdeníku Trend. Po návratu do Česka se stal postupně šéfem zahraniční, ekonomické i domácí redakce ČTK. V roce 2013 ovšem opustil veřejnoprávní médium a zakotvil v týdeníku Euro, kde byl postupně zástupcem šéfredaktora, šéfredaktorem a nakonec ředitelem ekonomický titulů. Na podzim 2016 odešel budovat nový zpravodajský portál INFO.CZ.
Jan je spoluautorem projektu DVTV.cz. V letech 2007-2014 působil jako editor zpravodajství ČT (Události komentáře, 168hodin, RETRO a speciální projekty). Dále pracoval jako redaktor a editor v české redakci BBC. Vystudoval žurnalistiku na FSV UK v Praze a veřejnou politiku na Hertie School of Governance v Berlíně
Tomáš Skřivánek (43). Novinář, mediální manažer. Od podzimu 2016 pracuje ve vydavatelství VLTAVA LABE MEDIA jako šéfredaktor Deníku, nejčtenějšího zpravodajského listu v ČR se 71 redakcemi v každém okrese. V roce 2007 založil a do roku 2016 ve vydavatelství Mladá fronta vedl z pozice člena představenstva a šéfredaktora deník E15. Dále řídil týdeník Euro a měsíčník Profit. V roce 2000 spoluzaložil a tři roky vedl server Peníze.cz. Během vysokoškolského studia pracoval jako ekonomický redaktor v denících MF Dnes a Lidové noviny a v časopise Týden. Byl též spolupracovníkem zpravodajství České televize. Vystudoval národní hospodářství a ekonomickou žurnalistiku na VŠE v Praze, titul MBA získal na LIGS University.
Maria je výkonnou ředitelkou České fintech asociace, jejíž ambicí je podporovat inovace v sektoru finančních služeb a dělat je ve výsledku jednoduššími, rychlejšími a dostupnějšími. Fintechové firmy mění svět financí za využití moderních technologií, a to nejen pomocí mobilních, webových aplikací čí sociálních sítí, ale také umělé inteligence nebo technologií decentralizované účetní knihy (blockchainu). Společnost se postupně přesouvá od hotovosti k bezhotovostnímu placení. Zmizí úplně fyzické bankovky a mince?
Ivana pracovala téměř 30 let v boardech mezinárodních korporací jako Johnson & Johnson nebo McDonalds's. Nyní už řadu let působí jako mentorka, lektorka, key note řečnice, členka advisory boardů. Spolupracuje s Google for Startups, mentoruje lídry i majitele firem. V poslední době pomáhá Czechitas v roli BEO posunovat ženy do/ v IT, a tím i Česko do lepší budoucnosti. Její témata zahrnují leadership, produktivitu, řízení změny, public speaking, vliv a vyjednávání i DEI.
Můžete mít několik škol, desítky praktických představ, ale život je občas náhoda. Místo holky se vám narodí kluk a někdo jiný udělá malou chybu. A vy máte přesvědčení, že máte nyní šanci. Vlastně ani nevíte, jak to vlastně dopadne. Ale nepřemýšlíte dlouho. A za tři dny vznikl Mimibazar. Ale nepřemýšlejte o té šanci dlouho, už zítra to může být jen nápad, co se nepovede :-) A jen malá rada na závěr : Když jdete nahoru, nezapomínejte na ty okolo, mužete je zase někdy potkat.
Josef je sémiotik a odborník na analýzu dat ze sociálních sítí. Vedl Nadační fond nezávislé žurnalistiky a předtím také výzkum ve firmě Socialbakers. Mimo jiné působí jako vysokoškolský pedagog (vede obor Studia nových médií) na Karlově univerzitě, kterou také vystudoval. V roce 2014 získal titul osobnost roku v rámci cen českého internetu Křišťálová lupa. Založil překladatelský časopis Plav.
Libuše Šmuclerová je předsedkyní představenstva mediálního domu Czech News Center (CNC), kde se od začátku roku 2021 věnuje strategii vývoje vydavatelství. V letech 2007 až 2020 stála v jeho čele jako generální ředitelka. V předchozích letech působila v oblasti televizního byznysu, nejprve v České televizi a poté v letech 1993 – 2004 v TV Nova, kde byla od roku 1998 programovou ředitelkou. Vystudovala Fakultu žurnalistiky na Univerzitě Karlově v Praze. Od roku 2010 je volenou členkou Boardu Světové asociace novin a vydavatelů WAN-IFRA.
Ondřej se od roku 2014 věnuje technologickým startupům ve skupině CleverMaps. Vždy se jedná o mapové aplikace, které zjednodušují rozhodování a protínají celou řadu odvětví od zemědělství až k bankingu. Ondřej dříve pracoval ve společnostech Geodis, Oracle nebo GfK. Zajímá se o technologie, analytiku, lodě, hudbu a rodinu.
Novinář. Zakládal a roky vedl první český čistě online deník Aktuálně.cz. V manažerských rolích se podílel na řízení mediálních domů Centrum, Economia či Mafra. Pomáhal rozjet nový tištěný Pražský deník nebo investigativní web a časopis Neovlivní.cz. Od podzimu 2016 staví zpravodajství Seznamu, v lednu 2018 jeho tým spustil celoplošnou Televizi Seznam.
James Williams je doktorandem Oxfordské univerzity a vítězem nové významné výroční literární ceny Nine Dots Prize. Ve své práci se zaměřuje na etické aspekty práce s lidskou pozorností a přesvědčovací prvky technologického designu. Je také spoluzakladatelem kampaně Time Well Spent. Předtím působil více než deset let u společnosti Google, v níž obdržel nejvyšší ocenění Cenu zakladatelů. Je členem Oxfordské laboratoře pro digitální etiku a hostujícím výzkumným pracovníkem v oxfordském Uehiro centru pro praktickou etiku. Rovněž přednáší na oddělení výpočetní techniky Oxfordské univerzity a je spolupracovníkem Centra pro studium umění, sociálních a humanitních věd na univerzitě v Cambridge. James Williams často vystupuje coby přednášející, konzultant a komentátor technologických témat v médiích; v akademické sféře je pak odborníkem na produktový design a odbornou literaturu na stejné téma. Jeho prvním počítačem byl Texas Instruments TI-99/4A.