Konzultant marketingu
Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.
O pohodlnosti platit kartou, mobilem, čipem v ruce či kouskem oblečení asi není potřeba nikoho přesvědčovat. Představa toho, že pomocí moderních technologií z finančních, a řady dalších mezilidských transakcí, zmizí zprostředkovatelé, je pro mnohé také lákává. Co by to znamenalo pro fungování občana, komunity, státu, nebo globálního finančního systému? A je to vůbec možné?
Výkonná ředitelka
Maria je výkonnou ředitelkou České fintech asociace, jejíž ambicí je podporovat inovace v sektoru finančních služeb a dělat je ve výsledku jednoduššími, rychlejšími a dostupnějšími. Fintechové firmy mění svět financí za využití moderních technologií, a to nejen pomocí mobilních, webových aplikací čí sociálních sítí, ale také umělé inteligence nebo technologií decentralizované účetní knihy (blockchainu). Společnost se postupně přesouvá od hotovosti k bezhotovostnímu placení. Zmizí úplně fyzické bankovky a mince?
Sběr behaviorálních dat, jejich analýza s využitím umělé inteligence a na nich založená multichannel komunikace jsou modlami "moderního" digitálního marketingu. Již příští rok však přilétne GDPR, zbraň hromadného ničení, která je má na mušce společně s konkurenceschopností celé digitální ekonomiky EU. Lze vůbec provozovat bezpečné a spolehlivé řešení pro sběr a realtime zpracování 360° pohledu na uživatele, jehož provoz by nezaváněl mnohamilionovou pokutou? Snad ano, ale ne zadarmo a jen tehdy, pokud budeme brát vážně obsah slov data governance.
CEO
Jan se již drahně let věnuje projektům na rozhraní datové integrace, strojového učení a digitálního marketingu, a to ve společnosti Gauss Algorithmic, kterou pro nedostatek vhodných kádrů rovněž vede. Kromě toho vnáší chaos i do dalších společností sdružených v technologickém hubu MindForge, především do digitální agentury Cognito.cz a MBTRTB systému Colpirio.
Vydaly jsme se na misi, ze které se ještě nikdo nevrátil bez následků. Půl roku jsme spolu s redaktorkou Michaelou Černou sledovaly české youtubery. Mapovaly jsme, které značky si je platí a kolik se v tomto byznyse točí peněz. A přišly jsme ještě na jednu věc. České firmy dělají z lidí často hlupáky. Zbytečně. Jde to i lépe.
Editorka
V současnosti pracuje jako editorka zpravodajství na portálu iDNES.cz. V médiích se pohybuje už devátým rokem. Začínala na serveru Týden.cz, poté pět let působila jako redaktorka domácího zpravodajství serveru Lidovky.cz, kde se věnovala hlavně korupčním tématům a problémům ve státní správě. Odtud odešla do České televize, kde se stala redaktorkou Událostí. Vystudovala žurnalistiku a mediální studia na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze.
Živé videostreamy zažívají v poslední době boom v obsahu internetových zpravodajských médií a zároveň představují nové výzvy pro internetové televizní vysílání: technické, obsahové a etické. Že vůbec poprvé dovede internetové zpravodajské videovysílání reálně konkurovat tomu televiznímu, dokazují zkušenosti DVTV - stovky tisíc zhlédnutí návštěvy dalajlámy v Praze, speciálních vysílání jako třeba k výsledku amerických prezidentských voleb nebo propuštění Jiřího Kajínka či interaktivních pořadů typu DVTVforum. S čím vším se při jejich přípravě potýkají a jaký v nich vidí potenciál a budoucnost, přiblíží Jan Rozkošný.
Editor/Jednatel
Jan je spoluautorem projektu DVTV.cz. V letech 2007-2014 působil jako editor zpravodajství ČT (Události komentáře, 168hodin, RETRO a speciální projekty). Dále pracoval jako redaktor a editor v české redakci BBC. Vystudoval žurnalistiku na FSV UK v Praze a veřejnou politiku na Hertie School of Governance v Berlíně
Mediální krajina v roce 2017 aneb jak to vypadá před bitvou a jak moc špatně na tom je domácí nezávislá a kritická žurnalistika? Proč jsem se rozhodl vést Nadační fond nezávislé žurnalistiky, kdo to sakra platí, a proč je CIF17 to pravé místo, abych o tom mluvil.
Sémiotik, vedoucí Studií nových médií
MediaRating a Mapa médií Nadačního fondu nezávislé žurnalistiky (NFNZ)
Josef je sémiotik a odborník na analýzu dat ze sociálních sítí. Vedl Nadační fond nezávislé žurnalistiky a předtím také výzkum ve firmě Socialbakers. Mimo jiné působí jako vysokoškolský pedagog (vede obor Studia nových médií) na Karlově univerzitě, kterou také vystudoval. V roce 2014 získal titul osobnost roku v rámci cen českého internetu Křišťálová lupa. Založil překladatelský časopis Plav.
Vytvořil nejznámější komunitní a inzertní server pro rodiče s dětmi a dlouhá léta odolával nabídkám na jeho prodej. Teď, po skoro třinácti letech, Mimibazar.cz prodal vydavatelství Czech News Center. Jaký je příběh Bohdana Škody a jeho internetového dítěte? Proč nakonec k prodeji svolil? A co bude s Mimibazarem dál? V rozhovoru se jej bude ptát šéfredaktor serveru Lupa.cz David Slížek
Šéfredaktor
David Slížek má za sebou bohaté zkušenosti z médií. Začínal v rádiu Alfa s jednou z prvních českých relací o technologiích. Následovalo rádio Regina (Český rozhlas), kde postupně působil na pozicích redaktor, moderátor, editor a vedoucí zpravodajství. Celkem šest let strávil v online deníku Aktuálně.cz, nejprve jako editor (editoval například magazín Datarama.cz), později jako šéfeditor a zástupce šéfredaktora. Připravoval projekt VIP blogů a podílel se i na redesignu Aktuálně.cz v roce 2007. Do společnosti Internet Info přišel z vydavatelství Economia, kde působil na pozici šéfeditora iHNed.cz.
Můžete mít několik škol, desítky praktických představ, ale život je občas náhoda. Místo holky se vám narodí kluk a někdo jiný udělá malou chybu. A vy máte přesvědčení, že máte nyní šanci. Vlastně ani nevíte, jak to vlastně dopadne. Ale nepřemýšlíte dlouho. A za tři dny vznikl Mimibazar. Ale nepřemýšlejte o té šanci dlouho, už zítra to může být jen nápad, co se nepovede :-) A jen malá rada na závěr : Když jdete nahoru, nezapomínejte na ty okolo, mužete je zase někdy potkat.
K čemu je dobrá lokační analytika a použití map v byznysu? Například k řízení on-line a off-line kanálů v e-commerce a klasickém retailu. E-shopy dříve nezajímalo, odkud jsou jejich zákazníci, přišli k nim přece přes web. Jenže doba se změnila, většina hráčů kombinuje oba kanály a kdo se v tom má vyznat. Svět potřebuje Google Analytics pro kamenný svět :-)
Zakladatel
Ondřej se od roku 2014 věnuje technologickým startupům ve skupině CleverMaps. Vždy se jedná o mapové aplikace, které zjednodušují rozhodování a protínají celou řadu odvětví od zemědělství až k bankingu. Ondřej dříve pracoval ve společnostech Geodis, Oracle nebo GfK. Zajímá se o technologie, analytiku, lodě, hudbu a rodinu.
Account and Sales Manager CEE
David Matoušek se stará o strategii pro největší klienty společnosti Criteo v CEE regionu, který kromě Česka a Slovenska zahrnuje další zajímavé on-line trhy, jako jsou například Rumunsko, Bulharsko, Řecko, či Maďarsko. David působil v minulosti ve společnosti Google a vystudoval MBA na National Sun Yat-sen University na Tchajwanu.
Největší evropské úložiště velkých dat v Evropě se od začátku specializuje na analýzu a monetizaci dat, proto má bohaté zkušenosti s tím, jak vám inovativní technologie pomůžou zvýšit výkon online kampaní až o desítky procent, jak využít potenciál reklamních kampaní založených na programatickém nakupování a cílení nebo jak velký je dopad blokování reklam v oblasti e-commerce a reklamy (na základě studie trhu napříč 60 zeměmi) a jak čelit ztrátě příjmů způsobené dynamickým nárůstem blokování reklam.
Přednáška probíhá v angličtině bez překladu.
CEO
Piotr Prajsnar je zakladatelem a výkonným ředitelem Cloud Technologies S.A., největšího skladu Big Data v Evropě, který se specializuje na datovou analýzu a monetizaci. Je jedním z předních odborníků na Big Data v Polsku. Jeho společnost je největším provozovatelem Google DoubleClick a AdForm ve střední a východní Evropě. Je finalistou prestižních marketingových soutěží, jako je Podnikatel roku pořádaný společností EY. Jeho společnost se umístila šestá v žebříčku Deloitte Technology Fast 50 střední a východní Evropy v kategorii stoupajicí hvězdy.
Chcete ušetřit za vývoj a design? Přesuňte jej do jižních krajů! Tento recept není v technologickém světě žádnou novinkou. Ale jak ušetřit, využít potenciál exotického outsourcingu na maximum a nezbláznit se z toho, to už každý neví - až na pokusné morče, které to zkouší za vás.
CEO
Původní profesí novinář, později pracoval v digitální a komunikační sféře. Působil také ve výkonné radě Asociace PR agentur a ve Sdružení pro internetový rozvoj, kde měl na starosti public affairs. Roku 2016 byl nominován na European Journalist Awards on Diversity. V současnosti žije na Mauriciu, kde založil a vede firmu Blue M zaměřenou na vývoj webů a mobilních aplikací.