Vytvořil nejznámější komunitní a inzertní server pro rodiče s dětmi a dlouhá léta odolával nabídkám na jeho prodej. Teď, po skoro třinácti letech, Mimibazar.cz prodal vydavatelství Czech News Center. Jaký je příběh Bohdana Škody a jeho internetového dítěte? Proč nakonec k prodeji svolil? A co bude s Mimibazarem dál? V rozhovoru se jej bude ptát šéfredaktor serveru Lupa.cz David Slížek
David Slížek má za sebou bohaté zkušenosti z médií. Začínal v rádiu Alfa s jednou z prvních českých relací o technologiích. Následovalo rádio Regina (Český rozhlas), kde postupně působil na pozicích redaktor, moderátor, editor a vedoucí zpravodajství. Celkem šest let strávil v online deníku Aktuálně.cz, nejprve jako editor (editoval například magazín Datarama.cz), později jako šéfeditor a zástupce šéfredaktora. Připravoval projekt VIP blogů a podílel se i na redesignu Aktuálně.cz v roce 2007. Do společnosti Internet Info přišel z vydavatelství Economia, kde působil na pozici šéfeditora iHNed.cz.
Můžete mít několik škol, desítky praktických představ, ale život je občas náhoda. Místo holky se vám narodí kluk a někdo jiný udělá malou chybu. A vy máte přesvědčení, že máte nyní šanci. Vlastně ani nevíte, jak to vlastně dopadne. Ale nepřemýšlíte dlouho. A za tři dny vznikl Mimibazar. Ale nepřemýšlejte o té šanci dlouho, už zítra to může být jen nápad, co se nepovede :-) A jen malá rada na závěr : Když jdete nahoru, nezapomínejte na ty okolo, mužete je zase někdy potkat.