2 minuty a 40 sekund – tak dlouho trval nákladný reklamní spot společnosti, která chtěla ukázat, jak rozumí svým zákazníkům. Nerozuměla. Zákazníci, a nejen oni, dali převážně na sociálních sítích jasně najevo, co si o počinu myslí. Velkolepý spot tak „nepřežil“ ani den svého nasazení. Za výsměchem na internetu však nejsou jen trollové, ale marketingoví „mágové“, kteří v honbě za prchavými trendy či buzzwordy neumí interpretovat skutečný hlas svých zákazníků. Pojďme se podívat na to, jak se podobným chybám vyhnout a jak naopak svůj brand správně podpořit.
Marek Bačo vede českou pobočku Mediacom Beyond Advertising, která je obsahovou divizí mezinárodní mediální agentury Mediacom. Marek má v MBA na starosti vedení týmu, přípravu a realizaci obsahových strategií a kampaní pro lokální i mezinárodní klienty agentury. Marek vystudoval obor marketingové komunikace na VŠFS a digitálnímu a obsahovému marketing se věnuje od roku 2002. Má za sebou bohaté zkušenosti především s internetovými kampaněmi, výkonnostním a obsahovým marketingem, které získal jak na straně dodavatelů obsahu (Xchat či ARBOineractive), tak i na straně zadavatelů a agentur (neo@Ogilvy či H1.cz).