Digitální marketing dorazil s příslibem větší efektivity, lepšího ROI, větší měřitelnosti, větší míry interakce a kupou dalších. Děje se tato revoluce opravdu? Nebo zůstalo u proklamací? A co zákazníci? Mají pocit, že marketingová komunikace je lépe cílená pro ně, že je více relevantní a více individuální? Výsledky unikátního průzkumu o stavu “Digitální revoluce v marketingu” jak z pohledu marketingových oddělení a jejich šéfů, tak i z hlediska uživatelů, zákazníků.
Josef Havelka zakládal v Česku reklamní agenturu Leo Burnett, která se pod jeho vedením stala významnou tuzemskou skupinou, v roce 2001 se stal regionálním ředitelem této firmy pro 11 trhů střední a východní Evropy. Poté, co v roce 2005 společnost Leo Burnett opustil, založil poradenskou firmu Zeitgeist. V letech 2008–2009 zastával v agentuře Ogilvy funkci regionálního ředitele strategického plánování. V roce 2009 se stal zakládajícím partnerem firmy Zoot.cz – nákupní on-line platformy. Následně působil jako generální ředitel společnosti Sanoma Media Praha, poté vedl konzultantskou divizi Omnicom Media Group. Od 2013 do 2016 byl marketingovým ředitelem České spořitelny. Je nositelem prestižního ocenění Adman, které se uděluje významným osobnostem za celoživotní přínos české reklamě.