Na první pohled se může zdát, že úspěch firem v Silicon Valley je dílem náhody. Dle mých zkušeností tomu tak není a ty opravdu úspěšné firmy jdou za inovací systematicky krok za krokem. Představím vám, jak se z Netflixu stal živý organizmus, který v žádném momentu a pro žádného uživatele není stejný nebo jak Amazon, než začne vytvářet nový produkt, si dopředu relativně přesně nadefinuje cestu, jak jej vyvinout.
Davidova oblíbená sázka je, že do deseti let bude na hodně místech na zemi zakázáno lidem řidit dopravní prostředky, protože software bude bezpečnější. K tomu je však potřeba vyvinout nové technologie, vytvořit vhodné legislativní prostředí a zejména na to připravit lidi. Rád se pohybuje v prostředí společností, které mění svět, objevují nepoznané a kde neexistují limity toho, co je možné. Po letech v čistě softwarových společnostech jako je Amazon nebo Netflix zakotvil ve SpaceX, kde pomáhá zpřístupnit vesmír a jednou dostat lidstvo na Mars.