Sběr behaviorálních dat, jejich analýza s využitím umělé inteligence a na nich založená multichannel komunikace jsou modlami "moderního" digitálního marketingu. Již příští rok však přilétne GDPR, zbraň hromadného ničení, která je má na mušce společně s konkurenceschopností celé digitální ekonomiky EU. Lze vůbec provozovat bezpečné a spolehlivé řešení pro sběr a realtime zpracování 360° pohledu na uživatele, jehož provoz by nezaváněl mnohamilionovou pokutou? Snad ano, ale ne zadarmo a jen tehdy, pokud budeme brát vážně obsah slov data governance.
Jan se již drahně let věnuje projektům na rozhraní datové integrace, strojového učení a digitálního marketingu, a to ve společnosti Gauss Algorithmic, kterou pro nedostatek vhodných kádrů rovněž vede. Kromě toho vnáší chaos i do dalších společností sdružených v technologickém hubu MindForge, především do digitální agentury Cognito.cz a MBTRTB systému Colpirio.