Největší evropské úložiště velkých dat v Evropě se od začátku specializuje na analýzu a monetizaci dat, proto má bohaté zkušenosti s tím, jak vám inovativní technologie pomůžou zvýšit výkon online kampaní až o desítky procent, jak využít potenciál reklamních kampaní založených na programatickém nakupování a cílení nebo jak velký je dopad blokování reklam v oblasti e-commerce a reklamy (na základě studie trhu napříč 60 zeměmi) a jak čelit ztrátě příjmů způsobené dynamickým nárůstem blokování reklam.
Přednáška probíhá v angličtině bez překladu.
Piotr Prajsnar je zakladatelem a výkonným ředitelem Cloud Technologies S.A., největšího skladu Big Data v Evropě, který se specializuje na datovou analýzu a monetizaci. Je jedním z předních odborníků na Big Data v Polsku. Jeho společnost je největším provozovatelem Google DoubleClick a AdForm ve střední a východní Evropě. Je finalistou prestižních marketingových soutěží, jako je Podnikatel roku pořádaný společností EY. Jeho společnost se umístila šestá v žebříčku Deloitte Technology Fast 50 střední a východní Evropy v kategorii stoupajicí hvězdy.