Acomware je česká konzultační společnost, která se zaměřuje na e-commerce a digitální marketing. Od roku 2002 pomáhá svým klientům k dosažení vyšších obratů a zisků, zvýšení známosti značky, expanzi do zahraničí nebo k vytvoření digitálních, komunikačních a kreativních řešení. Služby společnosti využívají přední e-shopy, obchodní řetězce i výrobní firmy. V současné době pracuje v Acomware 75 lidí. Firma každoročně pořádá významné oborové konference Performance 2020, Emailing 2020 a seriál diskuzí s e-commerce lídry Eshopista.
ACTIVE 24 patří mezi největší české poskytovatele webhostingových služeb, registrátory domén a provozovatele serverových řešení. Služby společnosti ACTIVE 24 jsou postavené na špičkové technické kvalitě, stabilitě a nepřetržité zákaznické podpoře. V současné době nabízí výběr z více než 250 doménových koncovek, sdílený hosting, nástroje pro jednoduchou tvorbu webů, e-maily snadno dostupné z mobilních zařízení, managed servery, e-shop a další související služby. ACTIVE 24 se také angažuje v problematice bezpečnosti na internetu a aktivně se podílí na inovacích, které směřují ke zlepšení situace v této oblasti. Pro své zákazníky například zavedla jako jedna z prvních automatické podepisování webů pomocí důvěryhodného certifikátu Let´s Encrypt. Služby ACTIVE 24 využívá v současné době více než 100 000 zákazníků.
Společnost HyperMedia, a.s., patří mezi nejvýznamnější provozovatele on-line médií na českém internetu a z hlediska návštěvnosti se řadí do TOP desítky. Její portfolio zahrnuje mimo jiné jeden z největších českých inzertních portálů, HyperInzerce.cz, nákupní portál HyperSlevy.cz, realitní portál HyperReality.cz a revoluční prodejní servis HyperOdvoz.cz. Celkem HyperMedia, a.s., vlastní a zastupuje 90 portálů, které se těší vysoké oblibě, v ČR a dalších 30 zemích. Tyto weby mají miliony návštěv měsíčně, přes 2 miliony registrovaných uživatelů a zhruba 508 tisíc fanoušků na Facebooku, jejichž počet neustále roste.
Je vývojářská společnost, jejíž systémy pro správu a prodej online reklamního prostoru umožňují ideální spojení přímého a programatického prodeje. Na trhu ČR a Evropy je používána největšími vydavatelstvími a mediazastupitelstvími, kterým pomáhá dosahovat optimální monetizační výkony. Od roku 2013 součástí Ströer Digital Group, kde ve spolupráci s vývojovými týmy Německa a Nového Zélandu probíhá integrace stávajících technologií a know-how společnosti do unikátního ALL-IN-ONE produktu, Ströer Core, který v sobě bude kombinovat funkčnost AdServeru, SSP, DSP a DMP na jednom místě a pro všechny typy reklam, s cílem zajistit nejlepší uživatelský zážitek.
Chivas Regal je nejprodávanější prémiová blended whisky s tradicí z roku 1801, která je považována za globální ikonu ve svém odvětví a ztělesnění nejlepšího stylu a exkluzivity. Chivas Regal je vícedruhová míchaná sladová whisky, která je prodávána ve více než 150 zemích po celém světě. Domovem této ikonické whisky je nejstarší palírna Skotské vysočiny Strathisla Distillery, která funguje již od roku 1786. Příběh značky Chivas Regal sahá do první poloviny 19. století, kdy se v míchání vyzrálých sladových a obilných whisky proslavili bratři James a John Chivasovi, jejichž tradice je dodnes předávána z generace na generaci.
Do portfolia značky Chivas Regal patří: Chivas Regal 12YO, Chivas Regal 18YO, Chivas Regal 25YO a od loňského roku také tři exkluzivní novinky Chivas Regal Extra, Chivas Regal Ultis a Chivas Regal The Icon. Prémiová whisky Chivas Extra se díky zrání v sudech po sherry Oloroso vyznačuje bohatou chutí po zralých hruškách a krémovém karamelu. Chivas Regal Ultis představuje první míchanou sladovou whisky v histori značky Chivas Regal, jenž vzdává poctu pěti master blenderům whisky v historii značky. Jedná se o exkluzivní a pečlivě smíchanou směs whisky, kterou tvoří pět vynikajících druhů single malt whisky: Strathisla, Tormore, Longmorn, Allt A’Bhainne a Braeval. Pro tu nejnáročnější klientelu je pak určena exkluzivní whisky Chivas Regal The Icon, nový symbol luxusu a pocta tradičními palírenskému řemeslu. Tato výjimečná whisky, ukrytá v dekantéru z ručně foukaného křišťálu, je umíchána z jedinečných whisky z více než 20 pečlivě vybraných palíren po celém Skotsku.
LCG New Media je fullservisová digitální agentura specializující se na brandovo-výkonnostní kampaně. Zaměřujeme se na vytváření strategií fungování značek a společností v digitálním prostředí. Navrhujeme unikátní ekosystémy pro společnosti na míru ať už prodejní, brandové nebo v rámci reputation managementu. Specializujeme se na propojování akvizičních kanálů a budování značky skrze sociální sítě a influencer marketing. Pro naše klienty řídíme kampaně na území Evropy, Ruska a US. Mezi naše klienty patří BAYER, STOCK, Edenred, HradyCZ , Galerie Harfa, Grandhotel Pupp, Festo a další firmy. V referencích má společnosti jako Omega Pharma/Perrigo, Bubbleology, BigBoard, Česká spořitelna, ASUS, ERV pojišťovna, nebo ERGO.
Společnost PayU je globální poskytovatel online plateb a na českém trhu patří mezi tři nejsilnější společnosti zprostředkovávající on-line transakce. Je ideální volbou nejen pro lokální obchodníky, ale také pro velké globální společnosti, které již působí v různých zemích, nebo se na expanzi do dalších států či světadílů chystají. Unikátní řešení PayU Hub umožňuje v rámci jedné integrace jednoduše zpřístupnit platební metody na pěti kontinentech a ve všech existujících měnách. Kromě tradičních platebních metod nabízí PayU v České republice také Google Pay a již netrpělivě očekává vstup Apple Pay, na který je společnost již technicky připravena.
Queens je česká firma, která prodává tenisky a streetwear. Před 15 lety začínala jako sekáč s pár kousky na věšáku, dnes má obrat 180 mil. Kč ročně a dlouhodobě roste o 30 - 40 %. Má tři kamenné pobočky V Praze, Brně a Ostravě a český i zahraniční eshop s více než 40 tisíci položkami. V portfoliu Queensu je přes 100 značek. Kromě těch mainstreamových jako adidas, Nike nebo Vans prodává i limitované zboží, které se nedá sehnat jinde. Queens obléká lidi od hlavy až k patě do těch nejstylovějších kousků. Od tenisek přes kvalitní jeans, trička a mikiny až po spodní prádlo a doplňky. Každý den pošle do světa skoro 300 párů bot a oblečení.
R2B2 je česká nezávislá technologická společnost sídlící v Praze. Provozuje digitální reklamní síť se zásahem na více než 10 milionech obrazovek – televizních, počítačových a mobilních. Automatizacemi se zabývá od roku 2006.
Společnost R2B2 vzešla z inspirativního prostředí pražského ČVUT, na které má doposud úzkou vazbu, 70 % týmu tvoří jeho absolventi nebo studenti.
Vyvíjí vlastní řešení, vlastní formáty, standardizace a věnuje se osvětě v oboru, ať už konferencí Den programatiky nebo podcastem Programatická minutka. S velkým důrazem se věnuje inteligentnímu a udržitelnému propojení online reklamy s televizí. V této oblasti má za sebou více než dva roky úspěšného provozu. Po tuto dobu přichází s řadou inovací a jako první, ať už na českém či celosvětovém trhu, představuje technologické novinky pro reklamní trh.
Rakuten Viber propojuje lidi - bez ohledu na to, kdo jsou nebo odkud jsou. Více než 1 miliarda našich uživatelů po celém světě má přístup k řadě funkcí, jakými jsou individuální chaty, videohovory, skupinové zprávy nebo novinky a diskuse se svými oblíbenými značkami a celebritami. Uživatelům nabízíme všechny potřebné nástroje, aby se mohli bezpečně vyjadřovat. Viber je součástí Rakuten Group, světového lídra v oblasti elektronického obchodování a finančních služeb.
Společnost Reinto je vývojářské studio z Brna, které se zabývá vývojem mobilních a webových aplikací na míru. Kromě aplikací se však Reinto specializuje i na vývoj podnikových portálů a informačních systémů. Pracují s širokou paletou nástrojů a technologií, které umí vzájemně propojovat. Reinto působí na trhu již 6 let a během této doby se z malého studia o 4 lidech vyvinuli ve firmu o 30 profesionálech ve svém oboru, kteří tvoří sehraný a stabilní tým. Do jejich portfolia patří mnoho úspěšných projektů – od menších mobilních aplikací pro české firmy až po velké mezinárodní projekty s mnohaletou servisní podporou, například aplikace pro e-shopy, vnitropodnikové a procesní aplikace, aplikace s rozšířenou realitou (AR), webová řešení pro univerzity nebo mezinárodní sociální síť, kterou využívají statisíce uživatelů. Mezi jejich klienty se řadí zákazníci z České republiky, Velké Británie, Rakouska, ale i Mexika nebo USA.
Nejmodernější technika, tři týmy fotografů, grafiků včetně kameramana - to vše pod jednou střechou ateliéru, který byl dokončen v roce 2018. Jsme sice blízko Ostravy a máme krátké zobáky, ale fotíme pro eshopy a značky, které jsou rozeseté po celé ČR a Slovensku. Můžeme se pyšnit největším a nejrozmanitějším portfoliem nafocených produktů, takže nás jen tak něco nepřekvapí. Zní Vám to až moc dobře? Přijeďte za námi do ateliéru nebo si nás zkuste zdarma a uvidíte.
THE NEW BAR by SCHWEPPES
Schweppes je opravdovým průkopníkem bublinkových nápojů. Už v roce 1783 se mladý švýcarský hodinář a amatérský vědec stal prvním, komu se podařilo perfektně zvládnou proces výroby nasycené minerální vody. K velké radosti místní šlechty a také lékařů, kteří ji předepisovali na trávící obtíže. Roku 1831 se pak objevily první šumivé limonády a Schweppes se zabydlel v těch nejlepších barech a podnicích. A tam také zůstal. Dodnes je Schweppes synonymem pro limonády vynikající kvality a do velké míry jeho přítomnost určuje kvalitu podniku. Žádný bar ale není tvořen jenom limonádami. Bar tvoří zážitky. A zážitky jsou výsledkem pečlivého mixu chutí, prostředí, lidí a atmosféry. Všechny tyto ingredience se od dob Jacoba Schweppeho změnily. S posuny v lidském i technickém poznání máme nové pohledy na chutě i na potřeby lidí. Změny ve způsobu, jak lidé žijí, se odráží v prostředí i atmosféře. Co tedy v 21. století dělá bar výjimečným místem, které rádi navštívíte a kam se budete rádi vracet? Co z původního mixu věcí zachovat, co změnit? Jak si poradit se specifiky moderního života? Na takovou otázku chceme odpovědět tímto projektem. Vybudovat bar, který si bere to nejlepší z tradice a přitom reflektuje vývoj a změny ve společnosti, v lidech. Takový bar, který dnešním lidem dokáže vyjít vstříc. Takový bar, který je hodný odkazu Jacoba Schweppeho. A takový, který stejně jako lidé kolem něj bude neustále vyvíjet.
Thaipro – masážní studia Thajských masáží v Praze
Již několik let se staráme o klienty, kteří touží po uvolnění nejen celého těla, ale také mysli a duše. Země, která je proslulá masážemi, péčí o tělo, ale hlavně svoji autentickou atmosférou klidu, pohody a usměvavých tváří je Thajsko. A abyste nemuseli létat za relaxací až do vzdálené Asie, Thaipro Vám přináší Thajsko do Prahy. Vy si u nás jen vyberete masáž a naše zkušené a certifikované masérky se o Vás postarají.
STRV je česká společnost působící převážně na americkém trhu. S cílem vyvíjet mobilní aplikace pro tamější startupy založila v roce 2012 pobočku v San Franciscu. Kompletní vývoj aplikací probíhá v České republice, kde společnost zaměstnává talenty z oblasti programování a UX designu.
O dění nejenom na těch internetech vás informujeme již od roku 2009 a nic nenasvědčuje tomu, že by nás někdo zakázal! Pokud vás zajímají novinky, case-studies i rozhovory se zajímavými lidmi o marketingu, sociálních sítích, technologiích či startupech – zkrátka a dobře o všem důležitém, co se objeví na těch internetech i kolem nich – víte, kde nás najdete.
Marketing Journal je serverem o moderním marketingu. Přináší zajímavosti ze světa trendů v oblasti marketingu, public relations, reklamy i sociálních sítí. Nabízí aktuální informace z prostředí marketingu i médií i odborné články od zkušených autorů. Během sedmi let své existence si získal věrné příznivce – denně navštíví Marketing Journal v průměru 1 500 čtenářů. S Marketing Journalem se ve světě moderního marketingu neztratíte.
MediaGuru.cz je zpravodajským webem o médiích a reklamě. Je určen lidem pracujícím v médiích na všech úrovních řízení, reklamním zadavatelům, agenturám, ale i široké veřejnosti, zajímající se o média a reklamu. Provozovatelem webu je mediální agentura PHD, která přišla s nápadem přinášet mediální zpravodajství a edukovat všechny uživatele, kteří s médii každodenně pracují, v roce 2007. Na jaře roku 2011 prošel web obsahovými a grafickými změnami s cílem zařadit se mezi nejrespektovanější zdroje o dění na české mediální scéně. Vedle zpravodajských informací a analýz o vývoji českých médií obsahuje i komplexní mediální slovník, objasňující pojmy z médií, dále informace týkající se základů mediálního plánování a přehledů tuzemských mediatypů.
TUESDAY Business Network je nezávislá členská síť poskytující platformu pro setkávání a výměnu zkušeností technologických podnikatelů, investorů, IT profesionálů (konzultanti, média, IT firmy, inovátoři, dodavatelé a uživatelé, ...) a pro získávání aktuálních informací a trendů zejména v oblasti moderních technologií a inovací. TUESDAY spojuje Talent (podnikatelé, manažeři, inovátoři, živnostníci), Znalosti (odborníci), Kapitál (investoři, velké firmy). Umožňuje další rozvoj know-how mezi členy sdílením kontaktů, informací, zkušeností, rozvíjením dalšího businessu. Hlavním cílem TUESDAY Business Network je podporovat vznik a rozvoj malých a středních podniků, inovací a technologií v České republice a poskytovat prostor pro navazování nových obchodních příležitostí. TUESDAY Business Network vzniklo v roce 2004 a navázalo na aktivity celosvětové sítě First Tuesday - www.firsttuesday.com
Již 25 let je Lupa.cz průvodcem internetových profesionálů i fanoušků online technologií. Zatímco dříve měřila hlavně rychlost připojení, dnes poměřuje úspěchy internetových projektů, tepe nešvary, analyzuje nové příležitosti a málo viditelné souvislosti. Internet se mění před očima, ale jedna jistota zůstává: články na Lupě vydávané o půl sedmé, za kterými hrdě stojí šéfredaktor David Slížek & spol.
Internet Info poskytuje obsah s přidanou hodnotou. Nabízí odbornost na webu, konferencích, seminářích a školeních. Nastoluje unikátní témata, přináší souvislosti, staví na osobitosti osobností a objektivitě informací s přesným zásahem. Právě proto čte zpravodajské servery společnosti Internet Info více než 4 miliony lidí měsíčně.
Internet Info vydává specializované servery o IT, internetu, telekomunikacích, nových technologiích, podnikání, financích, daních, digitálním vysílání a životním stylu. Pořádá desítky vzdělávacích akcí a provozuje TUESDAY Business Network, sociální síť v reálném světě pro firmy a profesionály.