Tato akce již proběhla. Další akce Czech Internet Forum 2025 se koná 4. 11. 2025.

Přednášející

Moderátoři

Filip Horký

10 let pracoval jako novinář. Poslední rok souběžně se žurnalistikou i řídil televizní zpravodajství na Seznamu. Na podzim 2019 branži úplně opustil a nyní se jako Head of News Products v Livesportu věnuje především vývoji platformy Flashnews. Pod jeho dohled ale spadá i aplikace Flashsport. Je členem výběru 30 pod 30 magazínu Forbes, držitelem Novinářské křepelky a byl nominován i na Křišťálovou lupu za svou činnost na Twitteru.

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.

David Slížek

David Slížek má za sebou bohaté zkušenosti z médií. Začínal v rádiu Alfa s jednou z prvních českých relací o technologiích. Následovalo rádio Regina (Český rozhlas), kde postupně působil na pozicích redaktor, moderátor, editor a vedoucí zpravodajství. Celkem šest let strávil v online deníku Aktuálně.cz, nejprve jako editor (editoval například magazín Datarama.cz), později jako šéfeditor a zástupce šéfredaktora. Připravoval projekt VIP blogů a podílel se i na redesignu Aktuálně.cz v roce 2007. Do společnosti Internet Info přišel z vydavatelství Economia, kde působil na pozici šéfeditora iHNed.cz.

Přednášející

František Bauma

Vystudoval elektrotechnickou fakultu ČVUT v Praze se zaměřením na webové technologie. Pracoval jako produktový manažer publikační služby Webgarden. Od webových stránek se přesunul k reklamě a poslední roky má na starost vývoj produktu ve společnosti R2B2. 

Andrej Brabec

Andrej se stará o zvyšování klíčových byznysových ukazatelů a to jako CRO ve startupu Smartlook. Tedy v jednom z nejrozšířenějších globálních řešení pro kvalitativní analytiku (web i mobilní aplikace). Smartlook v roce 2016 získal investory Webnode AG a Reflex Capital SE.

Kodi Foster

Kodi Foster je viceprezidentem pro datovou strategii ve firmě Viacom. Jeho úkolem je spojovat data do podoby kreativních, designových a marketingových podkladů napříč firmou. Vyvíjí díky ním sofistikované produkty a služby, jež umožňují získat informace o zákaznících, na základě kterých pak obchod, marketing i tvůrci obsahu mohou efektivně plánovat, provádět a měřit klíčová rozhodnutí. Je vedoucím produktového managementu u produktů orientovaných na data pro multikanálový prodej, sociální média a integrovaný marketing. Před nástupem do společnosti Viacom do roku 2010 byl Kodi ředitelem rozvoje značky ve firmě Outbrain. V této roli se podílel na transformaci reklamních technologií a ve spolupráci s různými značkami a agenturami pomáhal proměňovat jejich organizace skrze obsah a technologie, které oslovují veřejnost napříč různými platformami a zařízeními. Než nastoupil do firmy Outbrain, byl Kodi viceprezidentem rozvoje Sahara Media Holdings, veřejně obchodované investiční společnosti se specializací na obor digitálních médií. Kodi je také hlavním investorem v NextGen Venture Partners, členem Televizní akademie a známým řečníkem, který pravidelně sdílí své názory na průniky mezi médii a novými technologiemi. Vystupoval mimo jiné na konferencích SXSW, Fifteen Seconds Summit, PSFK, Proxxima, Tech Inclusion, Next M, The Next Web Conference, Festival of Media, Internet Week New York, Media FWD, Variety Data Summit, Brand Innovators, The Ataway Exchange, Open Co., IBM Social Business Series, The Advertising Club Media: Now Conference, MediaPost a dalších. Vystudoval Cornellovu univerzitu.

Pavel Holý

Již více než 8 let se zabývá různými technologiemi pro marketingovou automatizaci. Působil jako Customer Inteligence business consultant ve společnosti SAS, jako presales consultant v IBM. Vyzkoušel si i roli architekta v rámci projektu implementace campaign managementu systému a real-time marketingu ve finančním sektoru. Nyní spolupracuje se společností Enehano jako Marketing Automation Consultant.

Daniel Klíma

Daniel je v Queens týmu zodpovědný za sociální sítě a business development. Když nevytváří tabulky v Excelu, píše o fashion byznysu na blogu lab24.cz a pomáhá prorazit menším módním značkám.

Petr Král

Petr Král se pohybuje ve světě marketingu už dvacet let, byl u několika významných milníků české e-commerce. Pracoval jako zaměstnanec číslo dva prvního e-shopu u nás (Vltava.cz), spolu se svým týmem postavil značku MALL nebo pomáhal Jakubovi Havrlantovi s rozjezdem projektu E-commerce Holding, který dnes ovládá významnou část české e-commerce. Poslední dva roky se jako partner věnuje především firmám z portfolia investičního fondu Reflex Capital Ondřeje Fryce a aktivitám své firmy, kterou vede se svým bratrem Jiřím. Kromě toho spoluprovozuje v Praze úspěšnou restauraci. Nově si nedávno vyzkoušel roli režiséra v dokumentu s názvem Byl jsem Youtuber, který pojednává o konci kariéry jeho bratra, kterou mu pomáhal budovat.

Ivan Kuckir

Ivan Kuckir pochází z Ukrajiny. Je absolventem teoretické informatiky na MFF UK a od konce studia se věnuje vývoji Photopea.

Tereza Kučerová

Tereza se v agentuře Kindred stará o business development. Jako seniorní marketér zaměřený na budování (love)brandů se dlouhodobě věnuje strategickému rozvoji značek. Její specializací jsou zejména e-commerce, fintech a digitální projekty. Tereza během svojí kariéry pracovala pro klienty jako Moneta Money Bank, NN Česká republika, Česká spořitelna, Bonami, ČEZ, VZP, Hartmann - Rico, HERO a mnoho dalších.

Jakub Kuneš

V České spořitelně má na starost oblast gamingu a e-sportu. Jak sám s nadsázkou říká, vrátil se tak oklikou ke svému „původnímu řemeslu“ – kariéru totiž začínal jako herní redaktor. Následně se přesunul do kreativních agentur jako digitální stratég, kde pracoval pro značky jako T-Mobile, Netflix, Makro nebo herní studio Bohemia Interactive.

Vojtěch Lambert

Vojtěch Lambert před 10 lety založil digitální fullservisovou agenturu LCG New Media. Předtím se podílel v rámci skupiny LCG na komplexních restrukturalizací několika korporací, kde zajišťoval rozvoj obchodu a marketingu. Vystudoval MABLIM program (Business and Law in International Markets) na Anglo-American University. Specializuje se na vytváření komunikačních strategií, konzultací a realizací kampaní pro klienty v digitálním prostředí. Jeho devízou jsou sociální sítě. Má za sebou spolupráce se značkami jako jsou BAYER, Jim Beam, HONOR, STOCK, Pandora, Edenred, HradyCZ, MAPO group, Omega Pharma, CinemaCity, Galerie Harfa a další.

Jiří Olšanský

Přes den zaměstnanec PR agentury a po večerech streamer na twitch.tv. Nadšenec historie, vojenství, moderních technologií a počítačových her, který pravidelně každý večer baví svoje diváky pod přezdívkou Rik_Leah.

David Pavlík

David Pavlík je členem vedení brněnského Kiwi.com od července 2018. Na pozici šéfa informačních technologií (CIO) se věnuje krom IT strategie také vnitřním procesům a zefektivňování chodu společnosti. Podobným věcem se věnoval také ve Spojených státech v Microsoftu nebo Netflixu. Jeho působištěm před nástupem do Kiwi.com byl SpaceX, kde působil jako jediný Čech.

Atanas Raykov

Atanas Raykov je ředitelem pro business development a má na starost také partnery z oblasti telekomunikací pro regiony CIS, CEE & MENA. Jeho hlavním úkolem je využít popularity komunikační aplikace Viber ve střední a východní Evropě a nabídnout milionům uživatelů kvalitní lokální obsah a bezpečné služby. Stará se také o globální projekty s telekomunikačními společnostmi. V minulosti pracoval pro VIVACOM, největší telekomunikační společnost v Bulharsku, kde měl na starosti strategické plánování pro mobilní divizi, ze které se stal největší poskytovatel dat v Bulharsku a hlavní inovátor ve svém odvětví. Atanas vystudoval ICT Management na New Bulgarian University. Zúčastnil se také programů Fulbright International Summer Institute a Georgetown University International Institute for Economic and Political Studies. Atanas je také mentorem dvou hlavních lokálních akcelerátorů Launchub a Eleven.

Marek Sacha

Během své české kariéry založil Benefio, prošel McKinsey a v roli výkonného ředitele a spolumajitele rozjížděl Rohlík.cz. Dnes roztáčí kola pečovatelského startupu Cera.cz, který magazín Wired zařadil mezi šest nejlepších zdravotnických inovací roku 2016 a na jaře 2018 získal investici ve výši 17 milionů dolarů na expanzi v Evropě. Co ho pohání dopředu? Skutečně dovedou technologie proměňovat celé obory? Jak se liší podnikatelské prostředí v České republice a Velké Británii a jak těžké je prorazit?

Ján Simkanič

Novinář a vydavatel, v současné době ředitel nezávislého Deníku N, který je prvním českým deníkem vzniklým od začátku na principu placeného digitálního obsahu. Do roku 2018 vedl 12 let internetové vydavatelství Internet Info, které vydává známé weby jako Lupa.cz, Měšec.cz, Podnikatel.cz, pořádá prestižní konference nebo anketu Křišťálová Lupa – Cena českého Internetu. V letech 2008 – 2018 stál v čele oborového Sdružení pro internetový rozvoj. Připravil úspěšný sborník vzpomínek Mé dětství v socialismu a sestavil ze svých textů knihy České nesvědomí, Přelud svobody a Mediální revoluce. Ve volném čase se věnuje olejomalbě. V digitálním prostředí je známý jako Simindr.

Jan Sladovník

Honza již přes 3 roky vede digitální marketing společnosti MAFRA, a.s. a jedním z jeho úkolů je navyšovat návštěvnosti a spokojenost uživatelů na obsahových webech iDNES.cz a Expres.cz. K dispozici má tým analytiků, emailingu, SEO a sociálních sítí. Právě na sociálních sítích experimentuje a hledá nové cesty k podpoře svěřených produktů.

David Sneddon

David pracuje ve společnosti Google od roku 2011 a je výkonným ředitelem regionu střední Evropy. Je také vedoucím mezinárodního růstu v EMEA, iniciativy, která pomáhá našim klientům expandovat mimo jejich domácí trhy, a spolupracuje také s našimi nejpokročilejšími výkonnými klienty v týmu PerfX. David do této pozice přináší více než 20 let svých profesních zkušeností. Velice se zajímá o veškeré oblasti marketingu a je nadšeným příznivcem vzdělávání a motivace obchodních reklamních týmů společnosti Google. David je držitelem magisterského titulu v oboru strategického mezinárodního marketingu z Univerzity v Dublinu.

Dominik Stroukal

Dominik Stroukal je hlavní ekonom Platební instituce Roger. Je vedoucím katedry ekonomie na VŠ CEVRO institut, je autorem několika knih, provází podcastem Business Speak týdeníku Ekonom, pořadem Kdo to platí? na MALL.TV, je šéfredaktorem časopisu Trade-off, managing director odborného časopisu New Perspectives on Political Economy, ekonomickým poradcem SatoshiLabs a vede společnost bit agency.

Oldřich Štěrba

Vášnivý hráč videoher starých i nových, herní streamer & influencer, otec, manžel, ajťák v Seznam.cz a nadšenec do herních technologií. To vše v jedné osobě pod přezdívkou ArcadeBulls.

Jan Valenta

Po vystudování překladatelství a tlumočnictví na FF UK jsem se několik let věnoval právnímu překladu. Pak jsem potkal manželku a společně jsme v roce 2011 založili Taste of Prague, asi první seriózní gastronomické prohlídky v Praze. K jejich propagaci jsme si založili i blog a v roce 2012 instagramový účet, který k našemu překvapení začali sledovat i místní.

Daniel Vávra

Vystudoval Střední umělecko průmyslovou školu v Turnově. Od útlého věku tvořil všechno možné na počítačích, kreslil komiksy, fotil a psal. V roce 1998 nastoupil do tehdejších Illusion Softworks jako 2D grafik a podílel se na vzniku Hidden and Dangerous.

Později se stal hlavním designerem, scénáristou a režisérem zatím nejúspěšnější české hry Mafia. Hned po té začal pracovat na scénáři a designu jejího pokračování, po jehož dokončení se dále na titulu aktivně nepodílel a v pražském studiu IS pracoval na jiných, bohužel nevydaných projektech. V roce 2009 se rozloučil s IS (v té době již 2K Czech) a v roce 2011 spoluzaložil Warhorse Studios.

Kromě herního designu dlouhá léta píše oblíbené komentáře a články pro časopis Level a občas publikuje i v jiných magazínech. Jen tak pro zábavu si občas připomene svou původní grafickou profesi a navrhne si obal na CD, web, nebo logo pro různé kamarády a zajímavé projekty. Kromě toho se amatérsky věnuje fotografii a je zaníceným hráčem military verze paintballu.

Jiří Vicherek

Odborník na PR/Content marketing v oblasti technologií, mentor startupů a zakladatel agentury Fenek^^. Vždy jej fascinovali lidé a komunikace, technologie pak vnímá jako zdaleka nejdůležitější téma dnešní doby. Jako interní PRista pracoval pro brněnský ZONER, startup Daty, ale také investiční skupinu Rockaway a její projekty. Vedl oborový portál Tyinternety i konferenci Startup Summit. Svou práci má rád, protože se baví s chytrými lidmi o důležitých věcech.

David Vurma

David je výkonným ředitelem konzultační společnosti Acomware. Zodpovídá tak za přípravu firemní strategie a celkové řízení společnosti. V minulosti David v Acomware řídil oddělení Performance a oddělení Digitálních médií. Na této pozici měl na starosti správu významných klientů. Do společnosti přišel z agentury Performio ze skupiny Dignity.