Moderuje Vladimír Rejlek, Wunderman
Povídání o tajemném Japonci a geniálních Češích. Jak vznikl a co znamená fenomén kryptoměn. Jaké dopady bude mít na digitální ekonomiku? Jakou roli v něm hraje Česko, jaké projekty v Česku vznikají a jak se jim daří? A proč by vás to mělo pro váš byznys zajímat?
Hlavní ekonom
Dominik Stroukal je hlavní ekonom Platební instituce Roger. Je vedoucím katedry ekonomie na VŠ CEVRO institut, je autorem několika knih, provází podcastem Business Speak týdeníku Ekonom, pořadem Kdo to platí? na MALL.TV, je šéfredaktorem časopisu Trade-off, managing director odborného časopisu New Perspectives on Political Economy, ekonomickým poradcem SatoshiLabs a vede společnost bit agency.
Odborník na PR/Content marketing v oblasti technologií, mentor startupů a zakladatel agentury Fenek^^. Vždy jej fascinovali lidé a komunikace, technologie pak vnímá jako zdaleka nejdůležitější téma dnešní doby. Jako interní PRista pracoval pro brněnský ZONER, startup Daty, ale také investiční skupinu Rockaway a její projekty. Vedl oborový portál Tyinternety i konferenci Startup Summit. Svou práci má rád, protože se baví s chytrými lidmi o důležitých věcech.
Nečtěte mezi řádky, čtěte v datech! Prezentace klíčových závěrů spotřebitelského výzkumu o chování a rozhodování spotřebitelů při nákupu v dnešním omnichannel světě, který Acomware pravidelně realizuje ve spolupráci s výzkumnou agenturou IPSOS. Jeden chytrý, jednoduchý a efektivní způsob, jak proniknout do myšlení lidí, je sednout si na jejich židli.
CEO
David je výkonným ředitelem konzultační společnosti Acomware. Zodpovídá tak za přípravu firemní strategie a celkové řízení společnosti. V minulosti David v Acomware řídil oddělení Performance a oddělení Digitálních médií. Na této pozici měl na starosti správu významných klientů. Do společnosti přišel z agentury Performio ze skupiny Dignity.
Česko je plné ecommerce a eshopů. Ale je tu jen málo firem, kterým se na globální úrovni daří v SaaSu. Řeč je o byznys modelu, kdy software nabízíte za měsíční předplatné. V ČR v něm nedokážeme konkurovat západnímu trhu, není tu totiž dostatek lidí se zkušenostmi. Z přednášky se dozvíte, co jsme se o Saasu naučili za 6 let a co je jeho nejdůležitější ukazatel. Uslyšíte také, jak vám ta metrika může pomoci i v případě, že podnikáte v úplně jiném odvětví.
CRO
Andrej se stará o zvyšování klíčových byznysových ukazatelů a to jako CRO ve startupu Smartlook. Tedy v jednom z nejrozšířenějších globálních řešení pro kvalitativní analytiku (web i mobilní aplikace). Smartlook v roce 2016 získal investory Webnode AG a Reflex Capital SE.
Chování lidí se mění a s ním i v této době stále složitější proces náboru nových zaměstnanců. Klasické inzeráty v době minimální nezaměstnanosti už tolik netáhnou a tak je potřeba jít za cílovou skupinou napřímo a ukázat jim co nejvíce z prostředí firmy. Na to jsou sociální sítě ideální nástroj. Uvidíte několik příkladů úspěšných kampaní a jak je využít pro svoji firmu.
CEO
Vojtěch Lambert před 10 lety založil digitální fullservisovou agenturu LCG New Media. Předtím se podílel v rámci skupiny LCG na komplexních restrukturalizací několika korporací, kde zajišťoval rozvoj obchodu a marketingu. Vystudoval MABLIM program (Business and Law in International Markets) na Anglo-American University. Specializuje se na vytváření komunikačních strategií, konzultací a realizací kampaní pro klienty v digitálním prostředí. Jeho devízou jsou sociální sítě. Má za sebou spolupráce se značkami jako jsou BAYER, Jim Beam, HONOR, STOCK, Pandora, Edenred, HradyCZ, MAPO group, Omega Pharma, CinemaCity, Galerie Harfa a další.
Přednáška popisuje, jak jsme se s nulovou strategií dostali k přes 50 tisícům sledujících na Instagramu a úskalí publikování obsahu pro publikum, které je v podstatě dvojí - zahraniční publikum, na které je náš produkt cílen, a publikum domácí, kterému v podstatě žádný placený produkt nenabízíme.
Zakladatel
Po vystudování překladatelství a tlumočnictví na FF UK jsem se několik let věnoval právnímu překladu. Pak jsem potkal manželku a společně jsme v roce 2011 založili Taste of Prague, asi první seriózní gastronomické prohlídky v Praze. K jejich propagaci jsme si založili i blog a v roce 2012 instagramový účet, který k našemu překvapení začali sledovat i místní.
Český nástroj ukazuje, jak by mohl vypadat software v budoucnosti. Snadno dostupný a pokročilý editor si získal desítky tisíc uživatelů z celého světa.
Programátor
Ivan Kuckir pochází z Ukrajiny. Je absolventem teoretické informatiky na MFF UK a od konce studia se věnuje vývoji Photopea.
Za R2B2, jako průkopníka nativní reklamy, odpoví Franta Bauma na následující otázky: Od kdy a jak pracujeme s nativní reklamou? V čem je unikátní? Jak se jí daří v posledních letech? Jakým způsobem ji vytvářet? K čemu je dobrá a v čem poráží klasické formáty? Jak ji správně vyhodnocovat? A dočkáme se jí i v televizi?
Head of Product Development
Vystudoval elektrotechnickou fakultu ČVUT v Praze se zaměřením na webové technologie. Pracoval jako produktový manažer publikační služby Webgarden. Od webových stránek se přesunul k reklamě a poslední roky má na starost vývoj produktu ve společnosti R2B2.
Jak vytvářet partnerské kampaně na míru a pracovat s odvážnějšími značkami na sociálních sítích? Přednáška se též zaměří na to, jak mediální dům může rozšířit své portfolio služeb na Facebooku a Instagramu, a tím získat další monetizační kanály.
Gaming Engagement Expert
V České spořitelně má na starost oblast gamingu a e-sportu. Jak sám s nadsázkou říká, vrátil se tak oklikou ke svému „původnímu řemeslu“ – kariéru totiž začínal jako herní redaktor. Následně se přesunul do kreativních agentur jako digitální stratég, kde pracoval pro značky jako T-Mobile, Netflix, Makro nebo herní studio Bohemia Interactive.
V průběhu přednášky zazní hned několik konkrétních příkladů toho, jak může vypadat ideální zákaznická zkušenost řízená marketingovou komunikací. Dozvíte se, jak takovouto komunikaci nastavit v jediném marketingovém nástroji a jak tento koncept využívají i v jiných firmách. Součástí prezentace bude konkrétní ukázka automatizace příkladové omnikanálové zákaznické cesty, na níž vám Pavel Holý ukáže přehledné propojení dat zákazníků a jejich interakcí, které následně slouží pro vizualizovaný návrh automatizované interakce se zákazníky přes vlastní kanály (pobočky/obchody, customer service, public/private web, mobilní aplikace) i napříč dalšími "digital" a "social" kanály (LinkedIn, Facebook apod.).
Consultant
Již více než 8 let se zabývá různými technologiemi pro marketingovou automatizaci. Působil jako Customer Inteligence business consultant ve společnosti SAS, jako presales consultant v IBM. Vyzkoušel si i roli architekta v rámci projektu implementace campaign managementu systému a real-time marketingu ve finančním sektoru. Nyní spolupracuje se společností Enehano jako Marketing Automation Consultant.