Moderuje Filip Horký, Seznam.cz
Head of News Products
10 let pracoval jako novinář. Poslední rok souběžně se žurnalistikou i řídil televizní zpravodajství na Seznamu. Na podzim 2019 branži úplně opustil a nyní se jako Head of News Products v Livesportu věnuje především vývoji platformy Flashnews. Pod jeho dohled ale spadá i aplikace Flashsport. Je členem výběru 30 pod 30 magazínu Forbes, držitelem Novinářské křepelky a byl nominován i na Křišťálovou lupu za svou činnost na Twitteru.
Současný zasvěcený zákazník má od veškerých svých digitálních zážitků a zkušeností se značkami mnohem vyšší očekávání. Asistence se stává novým bojištěm v bitvě o růst. Google je místem, na které se celý svět se svými žádostmi o asistenci obrací.
Přednáška proběhne v anglickém jazyce bez překladu.
Managing Director for Central Europe, Head of International Growth EMEA
David pracuje ve společnosti Google od roku 2011 a je výkonným ředitelem regionu střední Evropy. Je také vedoucím mezinárodního růstu v EMEA, iniciativy, která pomáhá našim klientům expandovat mimo jejich domácí trhy, a spolupracuje také s našimi nejpokročilejšími výkonnými klienty v týmu PerfX. David do této pozice přináší více než 20 let svých profesních zkušeností. Velice se zajímá o veškeré oblasti marketingu a je nadšeným příznivcem vzdělávání a motivace obchodních reklamních týmů společnosti Google. David je držitelem magisterského titulu v oboru strategického mezinárodního marketingu z Univerzity v Dublinu.
Spotřebitelé požadují, aby se společnosti aktivněji snažily změnit náš svět k lepšímu. Jak by na tuto kulturní změnu měly firmy zareagovat a přeskupit své interní zdroje, aby vyhověly potřebám svých zákazníků i širší společnosti – a to lokálně i globálně? Kodi Foster, viceprezident pro datovou strategii ve firmě Viacom, na příkladu nedávno uzavřeného technologického partnerství se společností Stnd.by, v němž se technologie propojila s firemní rozvojem, ukáže, co může v rámci firemního rozvoje dokázat inovace spojená se snahou pomáhat ostatním.
Přednáška proběhne v anglickém jazyce bez překladu.
SVP Data Strategy
Kodi Foster je viceprezidentem pro datovou strategii ve firmě Viacom. Jeho úkolem je spojovat data do podoby kreativních, designových a marketingových podkladů napříč firmou. Vyvíjí díky ním sofistikované produkty a služby, jež umožňují získat informace o zákaznících, na základě kterých pak obchod, marketing i tvůrci obsahu mohou efektivně plánovat, provádět a měřit klíčová rozhodnutí. Je vedoucím produktového managementu u produktů orientovaných na data pro multikanálový prodej, sociální média a integrovaný marketing. Před nástupem do společnosti Viacom do roku 2010 byl Kodi ředitelem rozvoje značky ve firmě Outbrain. V této roli se podílel na transformaci reklamních technologií a ve spolupráci s různými značkami a agenturami pomáhal proměňovat jejich organizace skrze obsah a technologie, které oslovují veřejnost napříč různými platformami a zařízeními. Než nastoupil do firmy Outbrain, byl Kodi viceprezidentem rozvoje Sahara Media Holdings, veřejně obchodované investiční společnosti se specializací na obor digitálních médií. Kodi je také hlavním investorem v NextGen Venture Partners, členem Televizní akademie a známým řečníkem, který pravidelně sdílí své názory na průniky mezi médii a novými technologiemi. Vystupoval mimo jiné na konferencích SXSW, Fifteen Seconds Summit, PSFK, Proxxima, Tech Inclusion, Next M, The Next Web Conference, Festival of Media, Internet Week New York, Media FWD, Variety Data Summit, Brand Innovators, The Ataway Exchange, Open Co., IBM Social Business Series, The Advertising Club Media: Now Conference, MediaPost a dalších. Vystudoval Cornellovu univerzitu.
Dnes roztáčí kola pečovatelského startupu Cera, který magazín Wired zařadil mezi šest nejlepších zdravotnických inovací roku 2016 a na jaře 2018 získal investici ve výši 17 milionů dolarů na expanzi v Evropě. Co ho pohání dopředu? Skutečně dovedou technologie proměňovat celé obory? Jak se liší podnikatelské prostředí v České republice a Velké Británii a jak těžké je prorazit?
Co-founder, Director of Special Projects
Během své české kariéry založil Benefio, prošel McKinsey a v roli výkonného ředitele a spolumajitele rozjížděl Rohlík.cz. Dnes roztáčí kola pečovatelského startupu Cera.cz, který magazín Wired zařadil mezi šest nejlepších zdravotnických inovací roku 2016 a na jaře 2018 získal investici ve výši 17 milionů dolarů na expanzi v Evropě. Co ho pohání dopředu? Skutečně dovedou technologie proměňovat celé obory? Jak se liší podnikatelské prostředí v České republice a Velké Británii a jak těžké je prorazit?
Šéfredaktor
David Slížek má za sebou bohaté zkušenosti z médií. Začínal v rádiu Alfa s jednou z prvních českých relací o technologiích. Následovalo rádio Regina (Český rozhlas), kde postupně působil na pozicích redaktor, moderátor, editor a vedoucí zpravodajství. Celkem šest let strávil v online deníku Aktuálně.cz, nejprve jako editor (editoval například magazín Datarama.cz), později jako šéfeditor a zástupce šéfredaktora. Připravoval projekt VIP blogů a podílel se i na redesignu Aktuálně.cz v roce 2007. Do společnosti Internet Info přišel z vydavatelství Economia, kde působil na pozici šéfeditora iHNed.cz.
Za posledních deset let jsem měl možnost z blízka sledovat rozvoj a růst několika významných světových firem. Pojďme se podívat, jak si tyto firmy poradily s novými výzvami, jak dokázaly inovovat a přizpůsobit se novým podmínkám. Projdeme si jejich milníky, podíváme se, jaký vliv měly na tržní kapitalizaci a jak se následně rozvíjely dále.
CIO
David Pavlík je členem vedení brněnského Kiwi.com od července 2018. Na pozici šéfa informačních technologií (CIO) se věnuje krom IT strategie také vnitřním procesům a zefektivňování chodu společnosti. Podobným věcem se věnoval také ve Spojených státech v Microsoftu nebo Netflixu. Jeho působištěm před nástupem do Kiwi.com byl SpaceX, kde působil jako jediný Čech.
Rakuten Viber představí možnosti, které nabízí jeho silná a bezpečná komunikační platforma pro osobní komunikaci mezi společnostmi a jejich zákazníky. Nová úroveň komunikace s využitím komunit, obchodních zpráv, chatbotů a umělé inteligence. Představení případových studií mezi které patří například spolupráce s FC Barcelona, The Coca-Cola Company Many, Unicefem, Shakirou a další.
Ředitel pro Business Development CEE, CIS, MENA
Atanas Raykov je ředitelem pro business development a má na starost také partnery z oblasti telekomunikací pro regiony CIS, CEE & MENA. Jeho hlavním úkolem je využít popularity komunikační aplikace Viber ve střední a východní Evropě a nabídnout milionům uživatelů kvalitní lokální obsah a bezpečné služby. Stará se také o globální projekty s telekomunikačními společnostmi. V minulosti pracoval pro VIVACOM, největší telekomunikační společnost v Bulharsku, kde měl na starosti strategické plánování pro mobilní divizi, ze které se stal největší poskytovatel dat v Bulharsku a hlavní inovátor ve svém odvětví. Atanas vystudoval ICT Management na New Bulgarian University. Zúčastnil se také programů Fulbright International Summer Institute a Georgetown University International Institute for Economic and Political Studies. Atanas je také mentorem dvou hlavních lokálních akcelerátorů Launchub a Eleven.
Významný zdroj návštěvnosti médií je již nějakou dobu i Facebook. Jaké možnosti a jaké triky lze dělat na těch ostatních sociálních sítích? Na co si dát pozor ať jste médium nebo zadavatel reklamy? Přednáška Vám ukáže, že nemůžete věřit žádnému číslu, které vám na sociálních sítích ukazují a jaké možnosti nabízejí sociální sítě, pokud je vaším cílem návštěvnost.
Head of Digital Marketing
Honza již přes 3 roky vede digitální marketing společnosti MAFRA, a.s. a jedním z jeho úkolů je navyšovat návštěvnosti a spokojenost uživatelů na obsahových webech iDNES.cz a Expres.cz. K dispozici má tým analytiků, emailingu, SEO a sociálních sítí. Právě na sociálních sítích experimentuje a hledá nové cesty k podpoře svěřených produktů.
Pustit se v roce 2018 v Česku do vydávání nového deníku, navíc ještě s tištěnou verzí, je dost šílený nápad. A ještě ho celý schovat za platební bránu? To je už úplně absurdní. V Česku placený obsah žádnou tradici nemá, digitálnímu trhu médií dominuje Seznam s obsahem zdarma, takže každý podobný pokus je předem odsouzen k nezdaru… Když jsme tohle všechno zvážili, rozhodli jsme se to zkusit a nový deník spouštíme na podzim. Proč? Proč tomu věříme? Jak zásadní je zkušenost Denníku N, na jehož základech celý projekt stavíme? Skutečně dnes nemá placený mediální obsah šanci?
Ředitel
Novinář a vydavatel, v současné době ředitel nezávislého Deníku N, který je prvním českým deníkem vzniklým od začátku na principu placeného digitálního obsahu. Do roku 2018 vedl 12 let internetové vydavatelství Internet Info, které vydává známé weby jako Lupa.cz, Měšec.cz, Podnikatel.cz, pořádá prestižní konference nebo anketu Křišťálová Lupa – Cena českého Internetu. V letech 2008 – 2018 stál v čele oborového Sdružení pro internetový rozvoj. Připravil úspěšný sborník vzpomínek Mé dětství v socialismu a sestavil ze svých textů knihy České nesvědomí, Přelud svobody a Mediální revoluce. Ve volném čase se věnuje olejomalbě. V digitálním prostředí je známý jako Simindr.
Dan Vávra završil globální úspěch kultovní hry Kingdome Come: Deliverance a po čtyřech letech se vrátí na prkna naší konference, aby popsal, jak těžké bylo dostat projekt od úspěšného crowdfundingu do globální distribuce a byznysového úspěchu.
Kreativní ředitel
Vystudoval Střední umělecko průmyslovou školu v Turnově. Od útlého věku tvořil všechno možné na počítačích, kreslil komiksy, fotil a psal. V roce 1998 nastoupil do tehdejších Illusion Softworks jako 2D grafik a podílel se na vzniku Hidden and Dangerous.
Později se stal hlavním designerem, scénáristou a režisérem zatím nejúspěšnější české hry Mafia. Hned po té začal pracovat na scénáři a designu jejího pokračování, po jehož dokončení se dále na titulu aktivně nepodílel a v pražském studiu IS pracoval na jiných, bohužel nevydaných projektech. V roce 2009 se rozloučil s IS (v té době již 2K Czech) a v roce 2011 spoluzaložil Warhorse Studios.
Kromě herního designu dlouhá léta píše oblíbené komentáře a články pro časopis Level a občas publikuje i v jiných magazínech. Jen tak pro zábavu si občas připomene svou původní grafickou profesi a navrhne si obal na CD, web, nebo logo pro různé kamarády a zajímavé projekty. Kromě toho se amatérsky věnuje fotografii a je zaníceným hráčem military verze paintballu.
Daniel Klíma, který má v Queensu na starosti Online & Business Development, vás nechá nahlédnout pod pokličku našeho online marketingu. V oboru působí už 8 let a o svoje know-how se rád podělí. Zaměříme se hlavně na nové formáty sociálních médií - protože posty na Facebooku jsme zrušili už dávno. Teď frčí instagramová televize, nákupy přes IG Stories a online customer care. S tou nám pomáhá chatbot Andrejka, kterou naši zákazníci milují. Sami chtějí, aby je pokud možno obratem spamovala streetwear novinkami, co se objeví u nás na webu, a dostala dokonce už pozvání na rande. Zajímá vás, jak se ve světě sociálních médií zorientovat a přitom pořád prodávat streetwear a tenisky? Tak to jste tu správně.
Online & Business Development
Daniel je v Queens týmu zodpovědný za sociální sítě a business development. Když nevytváří tabulky v Excelu, píše o fashion byznysu na blogu lab24.cz a pomáhá prorazit menším módním značkám.
Nekonečný příběh v marketingu, to jsou velkolepé briefy provázené nízkými budgety. Tereza se proto v přednášce zaměří na efektivní growth hacking v digitálních kampaních a jeho praktické využití. Na konkrétním příkladu se podíváme na letošní kampaň Veselé krávy pro značku Sýr a Křup, kde poprvé v České republice využili netradiční komunikační kanál Musical.ly. Kampaň dosáhla skvělých výsledků z pohledu organického zásahu i angažovanosti uživatelů a ukázala, jaký potenciál v sobě dobře zvolené netradiční kanály skrývají. V případové studii uvidíte praktické tipy, jak Musical.ly v kampani využít, a zároveň dodržovat přísná etická pravidla při práci s mladší cílovou skupinou.
Business Development
Tereza se v agentuře Kindred stará o business development. Jako seniorní marketér zaměřený na budování (love)brandů se dlouhodobě věnuje strategickému rozvoji značek. Její specializací jsou zejména e-commerce, fintech a digitální projekty. Tereza během svojí kariéry pracovala pro klienty jako Moneta Money Bank, NN Česká republika, Česká spořitelna, Bonami, ČEZ, VZP, Hartmann - Rico, HERO a mnoho dalších.
Online streamování je obrovský hit posledních let. Jak velký je dopad těchto mikroinfluencerů? Co se vlastně skrývá pod sítí twitch.tv a jaký zásah může mít na moderní a mladé diváky? Alternativní styl zábavy, který má neskutečný potenciál pro cílenou reklamu.
Streamer
Přes den zaměstnanec PR agentury a po večerech streamer na twitch.tv. Nadšenec historie, vojenství, moderních technologií a počítačových her, který pravidelně každý večer baví svoje diváky pod přezdívkou Rik_Leah.
Streamer
Vášnivý hráč videoher starých i nových, herní streamer & influencer, otec, manžel, ajťák v Seznam.cz a nadšenec do herních technologií. To vše v jedné osobě pod přezdívkou ArcadeBulls.
Jirka Král, jeden z nejsledovanějších českých youtuberů, se rozhodl definitivně skončit s natáčením videí. Jeho kanál přitom momentálně odebírá přes milion lidí. Jak se povedlo vybudovat jednu z nejslavnějších značek českého YouTube? A co stojí za jejím marketingovým úspěchem? To i mnohem víc se dozvíte v rozhovoru o závratné kariéře Jiřího Krále, kterou mu pomohl vytvořit právě jeho bratr Petr Král. Rozhovor povede David Slížek ze serveru Lupa.cz
Co-founder
Petr Král se pohybuje ve světě marketingu už dvacet let, byl u několika významných milníků české e-commerce. Pracoval jako zaměstnanec číslo dva prvního e-shopu u nás (Vltava.cz), spolu se svým týmem postavil značku MALL nebo pomáhal Jakubovi Havrlantovi s rozjezdem projektu E-commerce Holding, který dnes ovládá významnou část české e-commerce. Poslední dva roky se jako partner věnuje především firmám z portfolia investičního fondu Reflex Capital Ondřeje Fryce a aktivitám své firmy, kterou vede se svým bratrem Jiřím. Kromě toho spoluprovozuje v Praze úspěšnou restauraci. Nově si nedávno vyzkoušel roli režiséra v dokumentu s názvem Byl jsem Youtuber, který pojednává o konci kariéry jeho bratra, kterou mu pomáhal budovat.
Šéfredaktor
David Slížek má za sebou bohaté zkušenosti z médií. Začínal v rádiu Alfa s jednou z prvních českých relací o technologiích. Následovalo rádio Regina (Český rozhlas), kde postupně působil na pozicích redaktor, moderátor, editor a vedoucí zpravodajství. Celkem šest let strávil v online deníku Aktuálně.cz, nejprve jako editor (editoval například magazín Datarama.cz), později jako šéfeditor a zástupce šéfredaktora. Připravoval projekt VIP blogů a podílel se i na redesignu Aktuálně.cz v roce 2007. Do společnosti Internet Info přišel z vydavatelství Economia, kde působil na pozici šéfeditora iHNed.cz.