Nekonečný příběh v marketingu, to jsou velkolepé briefy provázené nízkými budgety. Tereza se proto v přednášce zaměří na efektivní growth hacking v digitálních kampaních a jeho praktické využití. Na konkrétním příkladu se podíváme na letošní kampaň Veselé krávy pro značku Sýr a Křup, kde poprvé v České republice využili netradiční komunikační kanál Musical.ly. Kampaň dosáhla skvělých výsledků z pohledu organického zásahu i angažovanosti uživatelů a ukázala, jaký potenciál v sobě dobře zvolené netradiční kanály skrývají. V případové studii uvidíte praktické tipy, jak Musical.ly v kampani využít, a zároveň dodržovat přísná etická pravidla při práci s mladší cílovou skupinou.
Tereza se v agentuře Kindred stará o business development. Jako seniorní marketér zaměřený na budování (love)brandů se dlouhodobě věnuje strategickému rozvoji značek. Její specializací jsou zejména e-commerce, fintech a digitální projekty. Tereza během svojí kariéry pracovala pro klienty jako Moneta Money Bank, NN Česká republika, Česká spořitelna, Bonami, ČEZ, VZP, Hartmann - Rico, HERO a mnoho dalších.