Spotřebitelé požadují, aby se společnosti aktivněji snažily změnit náš svět k lepšímu. Jak by na tuto kulturní změnu měly firmy zareagovat a přeskupit své interní zdroje, aby vyhověly potřebám svých zákazníků i širší společnosti – a to lokálně i globálně? Kodi Foster, viceprezident pro datovou strategii ve firmě Viacom, na příkladu nedávno uzavřeného technologického partnerství se společností Stnd.by, v němž se technologie propojila s firemní rozvojem, ukáže, co může v rámci firemního rozvoje dokázat inovace spojená se snahou pomáhat ostatním.
Přednáška proběhne v anglickém jazyce bez překladu.
Kodi Foster je viceprezidentem pro datovou strategii ve firmě Viacom. Jeho úkolem je spojovat data do podoby kreativních, designových a marketingových podkladů napříč firmou. Vyvíjí díky ním sofistikované produkty a služby, jež umožňují získat informace o zákaznících, na základě kterých pak obchod, marketing i tvůrci obsahu mohou efektivně plánovat, provádět a měřit klíčová rozhodnutí. Je vedoucím produktového managementu u produktů orientovaných na data pro multikanálový prodej, sociální média a integrovaný marketing. Před nástupem do společnosti Viacom do roku 2010 byl Kodi ředitelem rozvoje značky ve firmě Outbrain. V této roli se podílel na transformaci reklamních technologií a ve spolupráci s různými značkami a agenturami pomáhal proměňovat jejich organizace skrze obsah a technologie, které oslovují veřejnost napříč různými platformami a zařízeními. Než nastoupil do firmy Outbrain, byl Kodi viceprezidentem rozvoje Sahara Media Holdings, veřejně obchodované investiční společnosti se specializací na obor digitálních médií. Kodi je také hlavním investorem v NextGen Venture Partners, členem Televizní akademie a známým řečníkem, který pravidelně sdílí své názory na průniky mezi médii a novými technologiemi. Vystupoval mimo jiné na konferencích SXSW, Fifteen Seconds Summit, PSFK, Proxxima, Tech Inclusion, Next M, The Next Web Conference, Festival of Media, Internet Week New York, Media FWD, Variety Data Summit, Brand Innovators, The Ataway Exchange, Open Co., IBM Social Business Series, The Advertising Club Media: Now Conference, MediaPost a dalších. Vystudoval Cornellovu univerzitu.