Rakuten Viber představí možnosti, které nabízí jeho silná a bezpečná komunikační platforma pro osobní komunikaci mezi společnostmi a jejich zákazníky. Nová úroveň komunikace s využitím komunit, obchodních zpráv, chatbotů a umělé inteligence. Představení případových studií mezi které patří například spolupráce s FC Barcelona, The Coca-Cola Company Many, Unicefem, Shakirou a další.
Atanas Raykov je ředitelem pro business development a má na starost také partnery z oblasti telekomunikací pro regiony CIS, CEE & MENA. Jeho hlavním úkolem je využít popularity komunikační aplikace Viber ve střední a východní Evropě a nabídnout milionům uživatelů kvalitní lokální obsah a bezpečné služby. Stará se také o globální projekty s telekomunikačními společnostmi. V minulosti pracoval pro VIVACOM, největší telekomunikační společnost v Bulharsku, kde měl na starosti strategické plánování pro mobilní divizi, ze které se stal největší poskytovatel dat v Bulharsku a hlavní inovátor ve svém odvětví. Atanas vystudoval ICT Management na New Bulgarian University. Zúčastnil se také programů Fulbright International Summer Institute a Georgetown University International Institute for Economic and Political Studies. Atanas je také mentorem dvou hlavních lokálních akcelerátorů Launchub a Eleven.