V průběhu přednášky zazní hned několik konkrétních příkladů toho, jak může vypadat ideální zákaznická zkušenost řízená marketingovou komunikací. Dozvíte se, jak takovouto komunikaci nastavit v jediném marketingovém nástroji a jak tento koncept využívají i v jiných firmách. Součástí prezentace bude konkrétní ukázka automatizace příkladové omnikanálové zákaznické cesty, na níž vám Pavel Holý ukáže přehledné propojení dat zákazníků a jejich interakcí, které následně slouží pro vizualizovaný návrh automatizované interakce se zákazníky přes vlastní kanály (pobočky/obchody, customer service, public/private web, mobilní aplikace) i napříč dalšími "digital" a "social" kanály (LinkedIn, Facebook apod.).
Již více než 8 let se zabývá různými technologiemi pro marketingovou automatizaci. Působil jako Customer Inteligence business consultant ve společnosti SAS, jako presales consultant v IBM. Vyzkoušel si i roli architekta v rámci projektu implementace campaign managementu systému a real-time marketingu ve finančním sektoru. Nyní spolupracuje se společností Enehano jako Marketing Automation Consultant.