10 let pracoval jako novinář. Poslední rok souběžně se žurnalistikou i řídil televizní zpravodajství na Seznamu. Na podzim 2019 branži úplně opustil a nyní se jako Head of News Products v Livesportu věnuje především vývoji platformy Flashnews. Pod jeho dohled ale spadá i aplikace Flashsport. Je členem výběru 30 pod 30 magazínu Forbes, držitelem Novinářské křepelky a byl nominován i na Křišťálovou lupu za svou činnost na Twitteru.
David Slížek má za sebou bohaté zkušenosti z médií. Začínal v rádiu Alfa s jednou z prvních českých relací o technologiích. Následovalo rádio Regina (Český rozhlas), kde postupně působil na pozicích redaktor, moderátor, editor a vedoucí zpravodajství. Celkem šest let strávil v online deníku Aktuálně.cz, nejprve jako editor (editoval například magazín Datarama.cz), později jako šéfeditor a zástupce šéfredaktora. Připravoval projekt VIP blogů a podílel se i na redesignu Aktuálně.cz v roce 2007. Do společnosti Internet Info přišel z vydavatelství Economia, kde působil na pozici šéfeditora iHNed.cz.
Poslední 2 roky jsem strávila intenzivním budováním značky Rohlik.cz. Aby vše mohlo začít dobře fungovat, bylo nutné na začátku nastavit hlubokou spolupráci mezi obchodním oddělením a marketingem a společnou strategii, jakým směrem se chceme jako značka dlouhodobě ubírat. Pokud chcete komunikovat konzistentně a efektivně, je důležité, aby šla celá firma stejným směrem. Jedině tak se dá stavět silná značka, ve kterou zákazníci věří. A jedině tak může vzniknout smysluplný marketingový plán a trade plan.
Ivan Bartoš je předseda České pirátské strany a poslanec PSP ČR za Středočeský kraj. Stojí v čele Výboru pro veřejnou správu a regionální rozvoj PSP ČR. Členem Pirátů se stal v době jejich vzniku, v roce 2009.
Profesně působil v několika českých i nadnárodních společnostech v oblasti ICT, pracoval například pro Newton IT, Monster Worldwide, T-Mobile či EMTC.
Zajímá se o sociální témata a kvalitu života napříč společností. Angažuje se v aktivitách souvisejících s DIY kulturou a národnostními menšinami.
Pirátskou stranu chápe jako jedinou skutečně demokratickou politickou platformu, která reflektuje realitu třetího tisíciletí. „Technologie, které máme nyní k dispozici, nám mohou úžasně pomáhat a všem lidem ulehčit život. Nesmí se ovšem stát nástrojem digitální totality,“ říká. Jeho největšími hodnotami jsou svoboda a vzájemná tolerance.
Zakladatelka společnosti Testuj.to a ŽENY s.r.o., moderátorka ČT pořadu Všechno, co mám ráda.
Vystudovala FSV UK obor Mediální studia a 10 let podnikala v oblasti PR a marketingu. V roce 2012 v průběhu své mateřské založila komunitu ŽENY s.r.o. a o dva roky později magazín Podnikavá žena, oba weby dnes čítají měsíčně více než 700 tisíc RU. Dlouhodobě se věnuje otázce podpory podnikání žen a spolupráce, synergií a sdílení mezi ženami. To je také důvod, proč přijala nabídku ČT a stala se moderátorkou lifestylového a hobby magazínu pro ženy „Všechno, co mám ráda“.
Eva se zajímá o trendy v oblasti nákupního chování, budování komunit, práce s microinfluencery a je hlavní akcionářskou start-upu Testuj.to.
Internetový publicista, co navzdory věkové kategorii ví o sociálních sítích a souvisejících tématech tolik, že by na to možná měl dostat zbrojní pas. Konzultant v marketingu, bezpečnosti, ochrany soukromí, public relations. Autor knih a tisíců článků. Provozovatel 365tipu.cz
Vladimír Dzurilla vystudoval Slovenskou technickou univerzitu v Bratislavě, absolvoval studijní pobyt v Nizozemí a studium na Britské Open University.
Pracoval ve společnostech Accenture, O2 jako konzultant a poradce managementu u projektů výměny a implementací velkých IT systémů a zavádění organizačních a procesních změn. Od května 2016 do současné doby zastává funkci generálního ředitele státního podniku Státní pokladna Centrum sdílených služeb, jejímž hlavním úkolem je poskytování ICT služeb pro státní správu a provoz Národního datového centra. Od ledna 2018 zároveň vede Národní agenturu pro komunikační a informační technologie, s. p. Ta tvoří strategie neveřejných komunikačních sítí, včetně návrhů implementace vhodných bezpečnostních opatření a dodává sdílené služby pro veřejnou správu.
Vladimír Dzurilla rovněž působí jako poradce předsedy vlády pro oblast ICT a digitalizaci a v únoru loňského roku byl jmenován do funkce Zmocněnce vlády pro oblast IT a digitalizace. V rámci této pozice vytváří a realizuje strategickou koncepci Digitální Česko, která přispívá k výraznému posunu v oblasti státního IT a digitální ekonomiky.
Vít Endler ex generální ředitel MALL.cz, dnes - podnikatel, small size investor a business konzultant.
Lukáš se v oblasti ecommerce pohybuje posledních 14 let. Značnou část své kariéry spojil se společností Shopsys, kterou dlouhá léta řídil z pozice CEO. V posledních dvou letech působí v Notinu, a je zodpovědný za rozvoj a směřování e-shopu, mobilní aplikace a omnichannel prostředí ve 28 zemích, ve kterých firma působí.
Jirka má v Mews na starosti produktový management, design, lokalizaci - prakticky produktový vývoj. Mews je český scale-up nabízející platformu, která je centrálním systémem pro hotely a hostely a případně i další ubytovací zařízení. Tradiční systémy se zaměřují na správu rezervací, řízení prodeje, úklidu a správu dat. Mews si ale klade za cíl vše dělat s ohledem na zážitky hostů, nabízí různé aplikace, díky nimž mohou převzít kontrolu nad svým pobytem - například portál pro hosty, kde si mohou udělat vlastní check-in, chatovat s hotelem nebo zaplatit za pobyt online. V kombinaci s automatizací administrativy, zpracováním plateb a otevřeným API se tedy jedná o hluboce integrované řešení, které dnes využívá přes 1000 hotelů v 50 zemích po celém světě.
Zakladatelka a výkonná ředitelka agentury WeDigital, která se specializuje na digitální strategie, sociální sítě a influencer marketing. Pod hlavičkou své agentury WeDigital vedla úspěšné kampaně pro Český olympijský tým, Pilsner Urquell nebo značku Dove. Mimojiné je učí tvůrce a hudebníky jak správně dělat obsah a být vidět na YouTube.
Svůj první internetový projekt jsem vytvořil už v roce 2008. Jednalo se o sportovní sociální síť, která propojovala sportovní zpravodajství a fanouškovské komunity. Tehdy však ještě v Česku neexistoval takový background z hlediska know-how a investic, takže jsem projekt po dvou letech ukončil, abych se přes práci v iDNES.cz dostal k vlastnímu magazínu MontyRich, který měl za cíl inspirovat ambiciózní lidi na jejich cestě k úspěchu. Po mnohých podnikatelských chybách a neshodách se společníky však došlo v polovině roku 2018 k nucenému konci projektu a já si uvědomil, že na trhu chybí komplexní platforma, která by podnikatelům a investorům skutečně pomáhala uspět ve všech výzvách.
V Nových médiích Českého rozhlasu hledá nové cesty, jak dostat audio k posluchačům - ať už přes podcasty nebo chytré reproduktory. Před tím působil například jako editor inovací v IHNED.cz nebo šéf webových projektů v Respektu. Rád sleduje trendy v online světě a sní o kariéře skokana na lyžích.
Pavla Klimešová je výkonná producentka dokumentárního filmu V síti o zneužívání dětí na internetu režisérů Víta Klusáka a Barbory Chalupové. Vystudovala produkci na pražské FAMU, absolvovala také obor Žurnalistika na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy. Produkovala řadu krátkých filmů v rámci školy a momentálně pracuje na dalším dokumentárním filmu s režisérkou Barborou Chalupovou Svatba bude? o celospolečenské debatě možné změny zákona o manželství pro stejnopohlavní páry.
Hana Kuncová je vedoucí podcastové sekce v magazínu Forbes. V minulosti působila jako redaktorka Českého rozhlasu, podílela se na vzniku prvního původního podcastu Českého rozhlasu Zhasni!, na Radiu Wave moderovala publicistický magazín Přes čáru a natáčela příspěvky do proudového vysílání. Na začátku roku 2016 pobývala v New Yorku, kde mimo jiné pořídila rozhovor s Kaitlin Prest, autorkou oceňovaného podcastu The Heart. V říjnu 2016 se pak zúčastnila mezinárodního festivalu zvukového umění a podcastů Hearsay v irském Kilfinane. Kromě editorské a moderátorské práce ve Forbesu se věnuje i autorskému zvuku: v roce 2017 natočila čtyři zvukové verze klasických pohádek, které odvysílal Český rozhlas.
Původním zaměřením programátor, technický teamleader. Jako první zaměstnanec pomohl vybudovat globální technologický startup GoodData. Založil vlastní startup Apiary, přestěhoval se na 4 roky do Silicon Valley. Po prodeji své firmy globálnímu gigantu Oracle se vrátil zpět do Prahy a po dvou letech příprav založil neziskovou organizaci Česko.Digital, jejímž posláním je sdružovat IT komunitu, která umí pro-bono vytvářet digitální projekty s veřejným dopadem.
Matěj se posledních 15 let pohybuje v oblasti technologií kolem online reklamy. Po ukončení studia filosofie pomáhal budovat search marketingovou divizi Ataxa, české jedničky v branži. Následně krátce působil v Ogilvy Interactive, odkud se přesunul na roli yield managera online divize v Centrum Holdings a později Economii. Poté založil a 8 let vedl Czech Publisher Exchange, průkopníka na poli programatické reklamy. V DataSentics vedl AdPicker, produkt zaměřený na AI/ML vytěžování reklamních dat. Aktuálně Matěj působí v roli spoluzakladatele technologického startupu Cruxo, v němž má zodpovědnost za produkt a technologie. Cruxo vyvíjí platformu pro retail media s globálními ambicemi a aktuálně získalo investici od 3 VC fondů.
Marek Polčák je CEO a spoluzakladatel VRgineers. Stál u počátku VR technologie předtím, než jste o ní pravděpodobně slyšeli. V současnosti s firmou expanduje na západní trhy a hledá nová a nová využití virtuální reality. Jejich XTAL brýle pro virtuální realitu jsou v současné době nejlepší na světě co do zobrazovacího úhlu či rozlišení.
VRginners je technologický startup, založený Markem Polčákem, Martinem Holečkem a Václavem Bittnerem, kteří mají více než desetileté zkušenosti v oblasti vývoje softwaru a hardwaru. Zabývají se vývojem profesionálních brýlí pro virtuální realitu, které patří mezi současnou světovou špičku. VR technologii firmy VRgineers využívají firmy jako Audi, BMW, Škoda, Airbus, RedBull, Universal studios NBC atd.
Tomáš Sobel je zakladatel a jednatel společnosti till3am s.r.o., která pomáhá kreativním lidem s prezentací práce, nabídkou produktů a prodejem služeb pomocí SAAS produktů pod značkou JuicyFolio.
Je autorem podcastu Vaše jméno je vaše značka, který příběhovou formou pomáhá volnonožcům zvládat nástrahy podnikání.
Protože ho vždycky fascinoval zvuk, rozhodl se rozšířit JuicyFolio služby i o jednoduchý podcast hosting.
S tvorbou podcastů a zpracováním zvuku pomáhá jiným autorům. Zdrojem témat pro podcast jsou i osobní konzultace kreativních podnikatelů, které poskytuje, aby si udržel přehled a nejužší kontakt s oborem.
https://vasejmenojevaseznacka.cz - Podcast Vaše jméno je vaše značka
https://juicyfolio.cz/podcasthosting - Podcast hosting součástí JuicyFolia, který nabízí i personalizovaný eshop, blog a prostor pro portfolio web.
Pomocí našeho softwaru LIV jsme umožnili natočit reklamní spot pro Facebook.
https://www.youtube.com/watch?v=IBEykSr1l88
V našem softwaru byla natočena většina současných populárních her pro
virtuální realitu Oculus Quest.
Dance Central
https://www.youtube.com/watch?v=uP_v7a12wYE
Audica
https://www.youtube.com/watch?v=1PwmDO5WCq8
Super Hot
https://www.youtube.com/watch?v=jT11OEiA9x4
Náš software funguje v reálném čase, což umožňuje natáčet hráče současně když hrají. Naši streameři pomocí našeho softwaru dosáhli stovky milionu shlédnutí po celém světě napříč všemi sociálními sítěmi. Facebook, Instagram, Youtube, Twitter, Tik Tok.
https://www.youtube.com/watch?v=gV1sw4lfwFw
https://www.youtube.com/watch?v=GAlwSC5PQZo
https://www.youtube.com/watch?v=R5tgrBHklxQ&t=52s
Dále pomáháme herním streamerům vydělávat více peněz na službách jako je Twitch a Youtube. Vytváříme nové způsoby jak mohou fanoušci interagovat se svými oblíbenými streamery a finančně je tak podpořit.
Počítače a bezpečnost ho fascinovaly už od dětství. V 16. letech vyvinul svůj první bezpečnostní software, který se po výhře v středoškolské soutěži dostal do prodeje.
Během vývojářské profese v pražské pobočce Monster.com získal v roce 2006 titul MBA na University of New York in Prague. Deset let stojí za chodem společnosti, která se stará o majetné rodiny po celém světě a o jejich soukromí.
Svou vášeň k této oblasti si prohloubil i absolvováním speciálního Cybersecurity programu na prestižní univerzitě MIT v Bostonu a setkáním s legendárními Hack5 Group ve Washingtonu. Nedávno se stal držitelem bezpečnostní prověrky NATO.
Artur je zakladatelem a CEO společnosti Somnium Space. Ve virtuálních světech se pohybuje již více než dvacet let, počínaje Ultimou Online v roce 1999, poté Second Life a mnoha dalšími. Artur pevně věří v konečnou budoucnost světů virtuální reality s otevřenou a decentralizovanou ekonomikou založenou na blockchainu, úžasnými nástroji pro tvorbu, kde je jediným limitem představivost. Artur pracoval mnoho let jako investiční obchodník, než vytvořil svůj první startup a stal se podnikatelem. Je manželem a otcem dvou úžasných dětí.
Josef je sémiotik a odborník na analýzu dat ze sociálních sítí. Vedl Nadační fond nezávislé žurnalistiky a předtím také výzkum ve firmě Socialbakers. Mimo jiné působí jako vysokoškolský pedagog (vede obor Studia nových médií) na Karlově univerzitě, kterou také vystudoval. V roce 2014 získal titul osobnost roku v rámci cen českého internetu Křišťálová lupa. Založil překladatelský časopis Plav.
Nick Thompson na své pozici Senior Editora pro CNN Digital International vede skupinu talentovaných a inovativních novinářů se základnou v Londýně. Jeho tým je zodpovědný za pokrytí mezinárodních novinek a příběhů se zaměřením na Evropu, Střední Východ a Afriku. Kromě každodenní zpravodajské agendy a dohledu nad výstupy londýnské pobočky Nick plánuje i dlouhodobé projekty se zaměřením na produkci působivého a v první řadě mobilního digitálního žurnalismu. Nickův tým v současné době pracuje na ambiciózním projektu, jehož cílem je posílení digitálního publika CNN na klíčových evropských trzích. Nick má mnohaleté zkušenosti s vedením inovativních projektů napříč různými platformami a týmy – od zpravodajského přes digitální a vývojářský po design, a to v celosvětovém měřítku.
Dan je český pionýr podcastů, který produkuje jeden z těch u nás nejpopulárnějších – Proti proudu a spoustu dalších, ať již svých či tvořených na zakázku. Dan má zároveň v rámci WebTop100 2020 na starosti hodnocení kategorie Firemní podcast roku.
Novinář. Zakládal a roky vedl první český čistě online deník Aktuálně.cz. V manažerských rolích se podílel na řízení mediálních domů Centrum, Economia či Mafra. Pomáhal rozjet nový tištěný Pražský deník nebo investigativní web a časopis Neovlivní.cz. Od podzimu 2016 staví zpravodajství Seznamu, v lednu 2018 jeho tým spustil celoplošnou Televizi Seznam.
Martin je absolventem Vysoké školy ekonomické v Praze a postgraduálním absolventem CEMI. Značnou část své kariéry Martin strávil v marketingu, ale od roku 2011 se do hloubky věnuje obchodu a obchodním strategiím, a to nejen v mediálním světě. Nedávno založil vlastní úspěšnou digitální agenturu a zároveň je zodpovědný za obchodní strategii v Internet Mall v internetové televizi MALL TV.
"Pomáhám lidem a firmám s naplnění jejich obchodní vize, hledám a naplňuji potřeby klientů a využívám svých silných stránek, abych podpořil slabé stránky ostatních. A zároveň vždy musím splnit základní podmínku ať dělám cokoliv - musí mne (nás) to bavit!"