Head of News Products
10 let pracoval jako novinář. Poslední rok souběžně se žurnalistikou i řídil televizní zpravodajství na Seznamu. Na podzim 2019 branži úplně opustil a nyní se jako Head of News Products v Livesportu věnuje především vývoji platformy Flashnews. Pod jeho dohled ale spadá i aplikace Flashsport. Je členem výběru 30 pod 30 magazínu Forbes, držitelem Novinářské křepelky a byl nominován i na Křišťálovou lupu za svou činnost na Twitteru.
Také si myslíte, že ve 21. století má stát poskytovat své služby elektronicky, podobně jako banky nebo e-shopy? V Poslanecké sněmovně PČR prošel v květnu prvním čtením zákon, který do pěti let od svého schválení zajistí občanům právo žádat službu státu v digitální podobě, pokud se pro ni rozhodnou. Uděláme maximum, abychom zjednodušili lidem komunikaci s úřady. Době papírové odzvonilo a veřejná správa na to musí reagovat.
Předseda České pirátské strany, předseda výboru pro veřejnou správu a regionální rozvoj PS PČR
Ivan Bartoš je předseda České pirátské strany a poslanec PSP ČR za Středočeský kraj. Stojí v čele Výboru pro veřejnou správu a regionální rozvoj PSP ČR. Členem Pirátů se stal v době jejich vzniku, v roce 2009.
Profesně působil v několika českých i nadnárodních společnostech v oblasti ICT, pracoval například pro Newton IT, Monster Worldwide, T-Mobile či EMTC.
Zajímá se o sociální témata a kvalitu života napříč společností. Angažuje se v aktivitách souvisejících s DIY kulturou a národnostními menšinami.
Pirátskou stranu chápe jako jedinou skutečně demokratickou politickou platformu, která reflektuje realitu třetího tisíciletí. „Technologie, které máme nyní k dispozici, nám mohou úžasně pomáhat a všem lidem ulehčit život. Nesmí se ovšem stát nástrojem digitální totality,“ říká. Jeho největšími hodnotami jsou svoboda a vzájemná tolerance.
Přednáška mapuje prvního půl roku aktivity komunity Česko.Digital, která se snaží přinášet technologie a inovace do prostředí veřejně prospěšných projektů.
Founder & CEO
Původním zaměřením programátor, technický teamleader. Jako první zaměstnanec pomohl vybudovat globální technologický startup GoodData. Založil vlastní startup Apiary, přestěhoval se na 4 roky do Silicon Valley. Po prodeji své firmy globálnímu gigantu Oracle se vrátil zpět do Prahy a po dvou letech příprav založil neziskovou organizaci Česko.Digital, jejímž posláním je sdružovat IT komunitu, která umí pro-bono vytvářet digitální projekty s veřejným dopadem.
Digitalizace státu, to není jen elektronický vztah občan – stát a obráceně. Ano, chceme zjednodušit komunikaci s úřady, ale i provázat úřady mezi sebou, nastavit spolupráci státních institucí s komerčními subjekty, narovnat legislativu, podporovat inovace,… O koncepci Digitální Česko, o využití bankID pro cestu na úřad, řidičáku v mobilu, rychlejších sítích pro internet věcí a dalších tématech z datového pohledu na stát, promluví vládní zmocněnec pro IT a digitalizaci Vladimír Dzurilla.
Generální ředitel
Státní pokladna Centrum sdílených služeb
Vladimír Dzurilla vystudoval Slovenskou technickou univerzitu v Bratislavě, absolvoval studijní pobyt v Nizozemí a studium na Britské Open University.
Pracoval ve společnostech Accenture, O2 jako konzultant a poradce managementu u projektů výměny a implementací velkých IT systémů a zavádění organizačních a procesních změn. Od května 2016 do současné doby zastává funkci generálního ředitele státního podniku Státní pokladna Centrum sdílených služeb, jejímž hlavním úkolem je poskytování ICT služeb pro státní správu a provoz Národního datového centra. Od ledna 2018 zároveň vede Národní agenturu pro komunikační a informační technologie, s. p. Ta tvoří strategie neveřejných komunikačních sítí, včetně návrhů implementace vhodných bezpečnostních opatření a dodává sdílené služby pro veřejnou správu.
Vladimír Dzurilla rovněž působí jako poradce předsedy vlády pro oblast ICT a digitalizaci a v únoru loňského roku byl jmenován do funkce Zmocněnce vlády pro oblast IT a digitalizace. V rámci této pozice vytváří a realizuje strategickou koncepci Digitální Česko, která přispívá k výraznému posunu v oblasti státního IT a digitální ekonomiky.
Zkoušeli jste si už někdy vygooglovat své jméno? Nezajímá vás to? Mělo by! To, co je na internetu, není více soukromé a týká se to každého z nás.
Dnešní sexy selfie se může snadno stát zítřejším skandálem. Heslo Karol123 není dost silné. Zálohování není vtip. Bezpečnost musí být zvyk. A váš telefon, již není jen telefon.
Ohrozit vaši budoucnost je (nejen) pro hackera velmi jednoduché - buďte o krok napřed.
Cybersecurity Advisor
Počítače a bezpečnost ho fascinovaly už od dětství. V 16. letech vyvinul svůj první bezpečnostní software, který se po výhře v středoškolské soutěži dostal do prodeje.
Během vývojářské profese v pražské pobočce Monster.com získal v roce 2006 titul MBA na University of New York in Prague. Deset let stojí za chodem společnosti, která se stará o majetné rodiny po celém světě a o jejich soukromí.
Svou vášeň k této oblasti si prohloubil i absolvováním speciálního Cybersecurity programu na prestižní univerzitě MIT v Bostonu a setkáním s legendárními Hack5 Group ve Washingtonu. Nedávno se stal držitelem bezpečnostní prověrky NATO.
Celovečerní dokumentární film V SÍTI naléhavým způsobem otevírá doposud tabuizované téma zneužívání dětí na internetu. Skoro třetina českých dětí na vlastní oči zažila, že před nimi někdo masturboval prostřednictvím webkamery. Hlavní linka filmu sleduje radikální psychosociální experiment, pomocí kterého autoři zviditelní, s čím se ve virtuálním prostoru potýkají děti ve věku 11–13 let. Výkonná producentka Pavla Klimešová popíše zkušenosti z natáčení dokumentu a komunikace s predátory a principy, které používají k manipulaci.
Výkonný producent
Pavla Klimešová je výkonná producentka dokumentárního filmu V síti o zneužívání dětí na internetu režisérů Víta Klusáka a Barbory Chalupové. Vystudovala produkci na pražské FAMU, absolvovala také obor Žurnalistika na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy. Produkovala řadu krátkých filmů v rámci školy a momentálně pracuje na dalším dokumentárním filmu s režisérkou Barborou Chalupovou Svatba bude? o celospolečenské debatě možné změny zákona o manželství pro stejnopohlavní páry.
(prezentace proběhne v anglickém jazyce bez překladu)
Senior Editor
Nick Thompson na své pozici Senior Editora pro CNN Digital International vede skupinu talentovaných a inovativních novinářů se základnou v Londýně. Jeho tým je zodpovědný za pokrytí mezinárodních novinek a příběhů se zaměřením na Evropu, Střední Východ a Afriku. Kromě každodenní zpravodajské agendy a dohledu nad výstupy londýnské pobočky Nick plánuje i dlouhodobé projekty se zaměřením na produkci působivého a v první řadě mobilního digitálního žurnalismu. Nickův tým v současné době pracuje na ambiciózním projektu, jehož cílem je posílení digitálního publika CNN na klíčových evropských trzích. Nick má mnohaleté zkušenosti s vedením inovativních projektů napříč různými platformami a týmy – od zpravodajského přes digitální a vývojářský po design, a to v celosvětovém měřítku.
Krátké ohlédnutí za vývojem digitálního salesu, obchodní strategie v mediálním světě u nás, tipy na co se soustředit při náboru obchodníků v médiích a také pár zajímavostí z inovace jednotlivých mediatypů.
Commercial Director MallTV
Martin je absolventem Vysoké školy ekonomické v Praze a postgraduálním absolventem CEMI. Značnou část své kariéry Martin strávil v marketingu, ale od roku 2011 se do hloubky věnuje obchodu a obchodním strategiím, a to nejen v mediálním světě. Nedávno založil vlastní úspěšnou digitální agenturu a zároveň je zodpovědný za obchodní strategii v Internet Mall v internetové televizi MALL TV.
"Pomáhám lidem a firmám s naplnění jejich obchodní vize, hledám a naplňuji potřeby klientů a využívám svých silných stránek, abych podpořil slabé stránky ostatních. A zároveň vždy musím splnit základní podmínku ať dělám cokoliv - musí mne (nás) to bavit!"
Důvěra je levnější náhražka kontroly. Proč a jak věříme médiím? A jde v tom udělat nějaký pořádek?
Sémiotik, vedoucí Studií nových médií
MediaRating a Mapa médií Nadačního fondu nezávislé žurnalistiky (NFNZ)
Josef je sémiotik a odborník na analýzu dat ze sociálních sítí. Vedl Nadační fond nezávislé žurnalistiky a předtím také výzkum ve firmě Socialbakers. Mimo jiné působí jako vysokoškolský pedagog (vede obor Studia nových médií) na Karlově univerzitě, kterou také vystudoval. V roce 2014 získal titul osobnost roku v rámci cen českého internetu Křišťálová lupa. Založil překladatelský časopis Plav.
Ředitel divize Zpravodajství a rádií
Novinář. Zakládal a roky vedl první český čistě online deník Aktuálně.cz. V manažerských rolích se podílel na řízení mediálních domů Centrum, Economia či Mafra. Pomáhal rozjet nový tištěný Pražský deník nebo investigativní web a časopis Neovlivní.cz. Od podzimu 2016 staví zpravodajství Seznamu, v lednu 2018 jeho tým spustil celoplošnou Televizi Seznam.
Jde skloubit dlouhodobé budování značky s tlakem na výkon a okamžité byznysové výsledky? Není to jednoduché, ale v Rohlíku říkáme ANO. Neustále se učíme dělat kampaně tak, aby po sobě nezanechávaly jen brandové metriky, ale i jasné výsledky v podobě prodejních čísel.
Brand Manager
Poslední 2 roky jsem strávila intenzivním budováním značky Rohlik.cz. Aby vše mohlo začít dobře fungovat, bylo nutné na začátku nastavit hlubokou spolupráci mezi obchodním oddělením a marketingem a společnou strategii, jakým směrem se chceme jako značka dlouhodobě ubírat. Pokud chcete komunikovat konzistentně a efektivně, je důležité, aby šla celá firma stejným směrem. Jedině tak se dá stavět silná značka, ve kterou zákazníci věří. A jedině tak může vzniknout smysluplný marketingový plán a trade plan.
Zakladatelka
Ženy s.r.o.
Zakladatelka společnosti Testuj.to a ŽENY s.r.o., moderátorka ČT pořadu Všechno, co mám ráda.
Vystudovala FSV UK obor Mediální studia a 10 let podnikala v oblasti PR a marketingu. V roce 2012 v průběhu své mateřské založila komunitu ŽENY s.r.o. a o dva roky později magazín Podnikavá žena, oba weby dnes čítají měsíčně více než 700 tisíc RU. Dlouhodobě se věnuje otázce podpory podnikání žen a spolupráce, synergií a sdílení mezi ženami. To je také důvod, proč přijala nabídku ČT a stala se moderátorkou lifestylového a hobby magazínu pro ženy „Všechno, co mám ráda“.
Eva se zajímá o trendy v oblasti nákupního chování, budování komunit, práce s microinfluencery a je hlavní akcionářskou start-upu Testuj.to.
(RE)voluce v on-line nakupování beauty a fashion. Virtooal.com přináší další vývojový stupeň nakupování on-line. Nakupování v rozšířené realitě bude v následujících letech novým standardem pro e-shopy, prodávající fashion a beauty produkty.
co-owner
Vít Endler ex generální ředitel MALL.cz, dnes - podnikatel, small size investor a business konzultant.